Eipä tuonut toinenkaan inssi meille onnea. Nyt kp 31/29 ja testissä tyylipuhdas nega. Menkat alkanee muutaman tunnin päästä vatsakivuista päätellen. Alkaa usko ja toivo loppua koko touhuun. Ajattelin kyllä nyt tässä kierrossa yrittää saada yksityiseltä pistoshoidon Letrojen sijaan. Tosin en kyllä jaksa uskoa että sekään onnistuisi. Miksi tän pitää olla niin vaikeaa?
Edit: mietin myös aukiolotutkimusta, onko teille muille tehty se? Mulle ei ole ja harkitsen että pitäiskö sekin teettää nyt yksityisellä tässä kierrossa..
Mulle kyllä tehtiin hoitojen alussa aukiolotutkimus. Mulla on yksi lapsi, joten oletus tietty oli että aukihan ne on. Mutta samalla tutkittiin kohdunrakennetta ja muuta tarkemmin, kun mulla on näitä vuotohäiriöitä.
Aukihan ne oli, että ei sieltä mitään syytä löytynyt. Toimenpiteenähän se on ihan silleen helppo, jotain suolaliuosta truutataan sisään ja ultralla katotaan. Ei ees sattunut yhtään, kun röörat virtasi niin kuin pitää.
Kyllä tässä väistämättä on usko välillä koetuksella. Yritän ajatella että ivf:ssä sit viimeistään.