Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huh, täytyy se vaan uskoa et raskaana ollaan. Hcg on 160. Vähän jännittää et kestäähän pieni mukana ja onhan oikeassa paikassa, mut toiveet on korkealla.
Äääh... voihan jännäily!
En oikein muistanutkaan mitä kaikkia tunteita ja vuoristorataa tämä onkaan, kun toivoo raskautumista.
Mulla nyt dpo.11 & kp.23/26 ja en uskalla vielä testailla, vaikka haluais jo kaivaa testit esille! Pelkään varmaan niitä negoja tai valehaamuja tms. Voeeeh!
Mitään”oireita”ei edes voi yrittää etsiä, koska mulla ainakin Terolutit lisää esim.rintojen arkuutta muutenkin. Ja viimeksi raskauduttuani ei mitään oireita ennen plussaa ollut.
Oletteko te malttaneet olla testaamatta paljon oletettuja menkkoja aiemmin vai milloin olette tikuttelut aloittaneen?
Minä tyhmä testasin jo tänään dpo8 negan. Seuraavaksi dpo10. Mutta lähinnä odottelen hoitoja, en usko että nyt luomuna raskautuisin. Ei ole mitään oireita.
Se on pistos, jota ilmeisesti käytetään enimmäkseen alkionsiirron yhteydessä kiinnittymisen tukena. Jotain keskusteluja löysin, missä sitä on käytetty myös inseminaatiossa (en muista, oliko silloin ollut keltarauhastukena Terolutit, Lugesteronit tmv). Ilmeisesti sitä käytetään kuitenkin myös Pregnylin tapaan ovulaation varmistamisena.Tsemppiä nabss! Pidetään peukut pystyssä :)
En oo kuullut tosta Gonalpeptylistä. Onko se pistos vai tabletti? Mulla oli kiinnittymisen tukena terolut.
Kävin tänään ultrassa ja perjantaina kp 13 tehdään kolmas inssi. Nyt oli molemmin puolin johtofollit, kun yleensä ollut vain yksi selkeästi isompi. Tänään vielä toinen Bemfola-pistos tehostuksena, että ehtivät varmasti kasvaa. Nyt kp 10 olivat (kai) jo ihan hyvänkokoiset, vähän reilu 15 mm. Nyt vaan odotellaan perjantaita
Jes, kivaa saada piinailuseuraa! Ja todella lohduttavaa ja kannustavaa kuulla, että teillä on onnistunut raskaus inseminaatiosta. Harvemmin niistä kuulee, enemmän vain epäonnistumisista.Meillä muuttui eka ivf-stimulaatio inssiksi kun yksi follikkeli lähti kasvamaan muita edellä, muut selvästi pienempiä. Eilen Ovitrelle ja tänään tehtiin inssi, folli 20 mm, limakalvo hyvä, siittiöt hyvät. Joten piinailen sun kanssa @nabss , testipäivä 26.7.
Meillä on esikoinen vm 2018, sai alkunsa 3. inssistä. Nyt mulla on ikää enemmän ja AMH matala, sen vuoksi suunniteltiin ivf suoraan.