Inseminaatio/muut hoidot 2018

Tule Tiuski heti kertomaan kun tulokset saapuvat :) Pidetään peukkuja!

Tänään otin viimeisen terolutin, ja jos mitään ihmeellistä ei tapahdu niin kai se on pakko maanantaina soittaa ja varata varhaisultra :happy:
 
Huh, täytyy se vaan uskoa et raskaana ollaan. :love7 Hcg on 160. Vähän jännittää et kestäähän pieni mukana ja onhan oikeassa paikassa, mut toiveet on korkealla.
 
Onnea Tiuskille :happy:
Kyllä on pitkä aika odottaa, tein jo tänään r.testin dpo10, negatiivistä näytti vielä. Lauantaina uudestaan teen. Ei oo mitään oloja. Jos ja kun kuukautiset alkaa aloitan IVF hoidot. Yksityisellä itsellisenä naisena yksi inseminaatio maksaa 1100-1200€ (sis. luovutetut siittiöt). Tämä oli toinen inseminaatio ja tyyristä kun on niin haluan heti prosentuaalisesti onnistumiseltaan parempiin hoitoihin. Reseptit ja kaikki on jo valmiina IVF hoitoihin valmiina.:)
 
Onko kenelläkään ollut inseminaatioissa kiinnittymisen tukena Gonapeptyliä vai onko se vain ivf-hoidoissa käytettävä? Tuli vastaan googlettaessani, ilmeisesti siis edistää alkion kiinnittymistä.

Mulla tänään kp 9. Huomenna on ultra, jonka perusteella sitten määrittyy inseminaation ajankohta. Tänään pistän Bemfolan, Letrot on syöty kp 3-7. Näin viime yönä unta että inssi määrättiin ihan liian myöhäiseen ajankohtaan ja gyne vaan raivosi minulle, kun yritin asiasta sanoa :wacky: Vissiin hieman stressaa asia alitajuisestikin...
 
Tsemppiä nabss! Pidetään peukut pystyssä :)

En oo kuullut tosta Gonalpeptylistä. Onko se pistos vai tabletti? Mulla oli kiinnittymisen tukena terolut.
 
Äääh... voihan jännäily!:shifty::wideyed:
En oikein muistanutkaan mitä kaikkia tunteita ja vuoristorataa tämä onkaan, kun toivoo raskautumista.o_O
Mulla nyt dpo.11 & kp.23/26 ja en uskalla vielä testailla, vaikka haluais jo kaivaa testit esille!:nailbiting: Pelkään varmaan niitä negoja tai valehaamuja tms. Voeeeh!
Mitään”oireita”ei edes voi yrittää etsiä, koska mulla ainakin Terolutit lisää esim.rintojen arkuutta muutenkin. Ja viimeksi raskauduttuani ei mitään oireita ennen plussaa ollut.:rolleyes:

Oletteko te malttaneet olla testaamatta paljon oletettuja menkkoja aiemmin vai milloin olette tikuttelut aloittaneen?:p
 
Äääh... voihan jännäily!:shifty::wideyed:
En oikein muistanutkaan mitä kaikkia tunteita ja vuoristorataa tämä onkaan, kun toivoo raskautumista.o_O
Mulla nyt dpo.11 & kp.23/26 ja en uskalla vielä testailla, vaikka haluais jo kaivaa testit esille!:nailbiting: Pelkään varmaan niitä negoja tai valehaamuja tms. Voeeeh!
Mitään”oireita”ei edes voi yrittää etsiä, koska mulla ainakin Terolutit lisää esim.rintojen arkuutta muutenkin. Ja viimeksi raskauduttuani ei mitään oireita ennen plussaa ollut.:rolleyes:

Oletteko te malttaneet olla testaamatta paljon oletettuja menkkoja aiemmin vai milloin olette tikuttelut aloittaneen?:p

Minä tyhmä testasin jo tänään dpo8 :hilarious: negan. Seuraavaksi dpo10. Mutta lähinnä odottelen hoitoja, en usko että nyt luomuna raskautuisin. Ei ole mitään oireita.
 
Minä tyhmä testasin jo tänään dpo8 :hilarious: negan. Seuraavaksi dpo10. Mutta lähinnä odottelen hoitoja, en usko että nyt luomuna raskautuisin. Ei ole mitään oireita.

Äh, en malttanu... valjusta päiväpissasta nega. mua melkein huvittaa minä itse, et miks menin testaa edes... kyllä sitä on malttamaton!:inpain::dead::wacky:
Ekasta lapsesta testasin dpo14 ja kaksi pvää ennen oletettuja menkkoja ja sain hailakan plussan, melkein haamun. Ja tosiaan ei mullakaan ollu aiemmin raskauduttuani oireita ihan alussa.:)
 
Mä sain haalean viivan raskaustestiin dpo 12, dpo 15 oli sitten jo ihan selkeä viiva.

Me saatiin toisesta inseminaatiosta plussa ja vauva syntyi maaliskuussa 2020.

Nyt odottelen vielä elokuulle ja pidän sitten skype tapaamisen lääkärin kanssa. Meillä olisi tarkoitus jatkaa hoitoja heti kun lääkäri näyttää vihreää valoa. Mun synnytys päättyi hätäsektioon ja sen takia pitää odottaa vähintään 6kk. Kuukautiskierto palannut jo synnytyksen jälkeen.

Pian pääsen toivottavasti teidän kanssa jännittämään.
 
Tsemppiä nabss! Pidetään peukut pystyssä :)

En oo kuullut tosta Gonalpeptylistä. Onko se pistos vai tabletti? Mulla oli kiinnittymisen tukena terolut.
Se on pistos, jota ilmeisesti käytetään enimmäkseen alkionsiirron yhteydessä kiinnittymisen tukena. Jotain keskusteluja löysin, missä sitä on käytetty myös inseminaatiossa (en muista, oliko silloin ollut keltarauhastukena Terolutit, Lugesteronit tmv). Ilmeisesti sitä käytetään kuitenkin myös Pregnylin tapaan ovulaation varmistamisena.

Ei pitäisi liikaa googlettaa, menee vain entistä enemmän sekaisin näiden kaikkien kanssa :bag:
 
Kävin tänään ultrassa ja perjantaina kp 13 tehdään kolmas inssi. Nyt oli molemmin puolin johtofollit, kun yleensä ollut vain yksi selkeästi isompi. Tänään vielä toinen Bemfola-pistos tehostuksena, että ehtivät varmasti kasvaa. Nyt kp 10 olivat (kai) jo ihan hyvänkokoiset, vähän reilu 15 mm. Nyt vaan odotellaan perjantaita :happy:
 
Kävin tänään ultrassa ja perjantaina kp 13 tehdään kolmas inssi. Nyt oli molemmin puolin johtofollit, kun yleensä ollut vain yksi selkeästi isompi. Tänään vielä toinen Bemfola-pistos tehostuksena, että ehtivät varmasti kasvaa. Nyt kp 10 olivat (kai) jo ihan hyvänkokoiset, vähän reilu 15 mm. Nyt vaan odotellaan perjantaita :happy:

Kuulostaa hyvältä, toivottavasti nyt tämä kolmas kerta toden sanoisi:thumright
 
Kolmas inssi tehty tänään. :happy: Tiistain kontrolliultrassa oli siis kaksi johtofollia. Toinen oli jäänyt vähän pienemmäksi tai jo alkanut lysähtää kasaan, oli vähän alle 18 mm. Toinen oli yli 20 mm, mutta enpä nyt muista tarkkaa kokoa (olikohan 23 mm). Limakalvo hyvä, sperma oikein hyvää taas kerran. Eli periaatteessa kaikki (taas kerran) kohdallaan, mutta saapa nähdä miten taas käy. :bag: Testipäivä on 26.7. Nyt on kyllä jotenkin hyvä fiilis, jospa tää lomailukin edesauttaisi hommaa kun työstressit on kaikonneet täysin.

Onko täällä muita inssipiinailijoita nyt? :happy:
 
Täällä odotellaan menkkoja alkaviksi hetkenä minä hyvänsä. Testit negaa ja menkkajuilinnat päällä.:hungover:
Eli ei tärpänny ekasta ja toiselle kierrokselle mars!:wacky: Pistot alkaa varmaan taas jo kp.2-3, koska viimeksi toimi hyvin niin/antoi vastetta.
Tämä vielä kunnallisen kautta”halpaa hupia”, mutta silti kirpasee maksaa kk aina n.400€ tästä hommasta. Kalliinpaan hoitoon ei nyt olisikaan juuri rahkeita.:inpain::depressed:
 
Meillä muuttui eka ivf-stimulaatio inssiksi kun yksi follikkeli lähti kasvamaan muita edellä, muut selvästi pienempiä. Eilen Ovitrelle ja tänään tehtiin inssi, folli 20 mm, limakalvo hyvä, siittiöt hyvät. Joten piinailen sun kanssa @nabss , testipäivä 26.7.

Meillä on esikoinen vm 2018, sai alkunsa 3. inssistä. Nyt mulla on ikää enemmän ja AMH matala, sen vuoksi suunniteltiin ivf suoraan.
 
Lykkyä pyttyyn nabbs ja Muir! Olkoon heinäkuu hedelmällinen! :smiley-bounce012

Mulla luomukierto starttasi just pari päivää sitten, ensi kierrosta sitten toivottavasti taas inssiin (olettaen että ei tärppää, kuten yleensä). Taysissa nyt kesätauko päällänsä.
 
Meillä muuttui eka ivf-stimulaatio inssiksi kun yksi follikkeli lähti kasvamaan muita edellä, muut selvästi pienempiä. Eilen Ovitrelle ja tänään tehtiin inssi, folli 20 mm, limakalvo hyvä, siittiöt hyvät. Joten piinailen sun kanssa @nabss , testipäivä 26.7.

Meillä on esikoinen vm 2018, sai alkunsa 3. inssistä. Nyt mulla on ikää enemmän ja AMH matala, sen vuoksi suunniteltiin ivf suoraan.
Jes, kivaa saada piinailuseuraa! Ja todella lohduttavaa ja kannustavaa kuulla, että teillä on onnistunut raskaus inseminaatiosta. Harvemmin niistä kuulee, enemmän vain epäonnistumisista.

Mulla on nyt kp 14 ja ei ole ikinä ennen ollut näin kovia oviskipuja. Tässä kierrossa mulla oli Letrozolien lisäksi ensimmäistä kertaa myös Bemfola-pistokset. Eilen pistettiin Pregnyl ja ovis siis tapahtumassa viimeistään tänään. Vääntelee, juilii ja nipistelee. Jospa tämä tietäisi hyvää lopputuloksen kannalta :nailbiting:
 
Takaisin
Top