Inseminaatio/muut hoidot 2018

Sain vihdoin "puhtaat paperit" kirurgilta töölöstä. Alan ajamaan kipulääkkeitä nyt samaan aikaan alas kun alotan primolutin, että sais kuukautiset käynnistymään. :happy: Vihdoin ja viimein! Ei millään malttais odottaa ekaa letrokiertoa, sitten ekan muksun yrityksen. :hilarious: kiirettä varmaan pitää muutenkin ihan tarpeeksi, kun duunissa uudet kuviot ja koulutukset, amk pääsykokeisiin lukemiset ja joka viikonlopulle hommaa ja juhlaa tiedossa :grin:grin
 
Oliko täällä muita kenellä on pitkä kuukautiskierto? Millä annoksella ja kuinka monena päivänä olette syöneet keltarauhashormonia? Jotta uusi kierto käynnistyisi. :rolleyes:
 
se olis yk16 ja kp1. tähän kiertoon on suunnitelmissa letrot ja inssi (nro2). toivotaan että onnistuu.
 
Oliko täällä muita kenellä on pitkä kuukautiskierto? Millä annoksella ja kuinka monena päivänä olette syöneet keltarauhashormonia? Jotta uusi kierto käynnistyisi. :rolleyes:
Mulla on tosi pitkä kierto välillä, aikoinaan primolutia söin sen 10 päivää ja siitä pari päivää niin alkoi kuukautiset. Just alotin primolutin pitkästä aikaa (siis viimeks monta vuotta sitten syönyt) nyt menossa just päivä 10, ja jännäilen mikä päivä alkaa uus kierto :p toivottavasti pian, niin saa alottaa letrot :happy119
 
nonni, toinen inssi tehty. letroilla siis mentiin tää kierto ja aika hurjan kasvuspurtin oli folli ottanut, tiistaina 6mm ja tänään 21mm, kun O+ tuli...kp12 nyt ja kahden viikon päästä viikonloppuna sit menkkojen ennustettu alku.

ens kiertoon lääkäri sit suunnittelikin jo vahvempaa lääkitystä, eli gonal + ovitrelle + lugesteron. saatais säännönmukaisemmat kasvut sekä limakalvoon että folleihin ja muutenkin suljettua pois mahdollisia selittämättömiä tekijöitä.

mutta piinaillaan nyt tää kierto eka ja katsotaan sit :whacky011
 
Primolutilla käynnistin tän kierron, ja letrozol 5mg/pv oli sen kp3-7. Tänään eli kp11 oli ultra, kalvo 6mm ja oikeella oli vasta 13mm folli. Vasenta ei taaskaan löytynyt kunnolla, mutta lopulta kun löytyi niin ei siellä sen suurempaakaan näkynyt kuin oikealla. Perjantaina uus ultra taas, mutta vähän epäilen, että kasvaisi edes kovin paljoa. Mulla siis edellistä lasta tehdessä oli juuri tää ongelma, että follit ei kasva tarpeeksi, että vois edes irrotuspiikkiä laittaa. Nooh tiedä näistä nyt. Ei muuta kun odotellaan, ja ens kiertoon sit jo varmaan gonal+irrotus+inssi, jos ei saada tällä letrolla kasvua aikaiseksi
 
Perjantaina kp14 oli siis uusinta ultra ja siellä näkyi oikealla se yksi kasvava johtofolli, oli siis tuolloin perjantaina 17mm ja limis 8,3mm. Ohjeiden mukaan jatkettiin ovis metsästystä, ja elämäni ekan kerran sain sitten oviksen kiinni eilen lauantaina kp16 :p testiin piirtyi pysyvä hymynaama, ja oon niin hemmetin onnellinen ihan vaan pelkästä tuosta "itekseen" tapahtuneesta oviksesta:happy: tietenkin jännätään parin viikon päästä r-testiä, mutta just tällä hetkellä mulle riittää tää o-testin hymynaama :love017

Mites muilla menee? :greet025
 
Eipä täällä kummempaa, dpo8 enkä oikeestaan odota yhtään alkavaa viikkoa :hilarious: ois niin paljon helpompaa elää vaan tässä välitilassa ennen ja jälkeen oviksen… koitan olla miettimättä siis. Ens viikonloppuna ois menkkojen tai testin aika.
 
^meidän klinikalla suosittelevat clearblue digiä (sitä vaaleanpunaista), joten sillä olen mennyt.

täällä alkoi uusi kierto, tänään kp5 ja pitäisi aloittaa gonal-pistokset illalla. maanantaina on ultra, ja inssi olis tarkoitus tehdä kun sopiva hetki. ovitrellekin määrättiin irrotukseen ja luget loppukiertoon. eka kerta kun mennään näin voimallisella setillä.
 
Kiitos vastauksesta, taidan minäkin niitä mennä ostamaan.

Meidänhän ei enää pitänyt yrittää, mutta taas mennään. :rolleyes:

Mulla oli maanantaina ultra ja folli oli 16mm eli vielä pieni inseminaatioon. Klinikka on kiinni ke ja to, mutta perjantaina sitten inseminaatioon, mikäli ei ovulaatiotesti ole tänään illalla positiivinen.
 
Täällä myös uusi kierto tekee tuloaan, eli ei tuottanut tulosta toinenkaan inssi..:sorry: nyt tuleekin sitten todennäköisesti kahden kierron paussi ton heinäkuun sulun vuoksi.
 
Minkäkokoisia folleja teillä on ollut/ on arvioitu olevan, kun ootte laittaneet ovitrellen ja menneet inseminaatioon?
Mulla oli illalla vielä ovulaatiotesti negatiivinen.
Aamulla uusi ja klo 12 pistän ovitrellen. Ehkä pyydän, että lääkäri tekee vielä ultran ennen inseminaatiota..
 
Eilen suoritettiin viimeinen inssi. Ehkä jännittävimmät piinapäivät siinä mielessä, mutta oon (jälleen) vakaasti päättänyt olla testaamatta ennen testipäivää. Mua ei yhtään houkuttelis IVF mutta jos ei tästä tärppää niin täytyyhän siihen ryhtyä.

Minkäkokoisia folleja teillä on ollut/ on arvioitu olevan, kun ootte laittaneet ovitrellen ja menneet inseminaatioon?
Mulla oli illalla vielä ovulaatiotesti negatiivinen.
Aamulla uusi ja klo 12 pistän ovitrellen. Ehkä pyydän, että lääkäri tekee vielä ultran ennen inseminaatiota..

En oo ovitrelleä käyttänyt, mutta follit on mulla olleet yleensä 18-20mm kun on ollut inssi. Eilen oli 18mm.

Täällä myös uusi kierto tekee tuloaan, eli ei tuottanut tulosta toinenkaan inssi..:sorry: nyt tuleekin sitten todennäköisesti kahden kierron paussi ton heinäkuun sulun vuoksi.

Onpa harmi! :sad001 Oliko teillä luomumahiksia ollenkaan? Noi sulkupaussit on kyl syvältä, varsinkin kun ne voi töpeksiä kaks kiertoa!
 
Eilen pistin ovitrellen ja tänään inseminaatio. :rolleyes:
Mennään siis aika samoilla päivillä Noaidi.
Mikä sulle annettiin testipäiväksi?
 
Onpa harmi! :sad001 Oliko teillä luomumahiksia ollenkaan? Noi sulkupaussit on kyl syvältä, varsinkin kun ne voi töpeksiä kaks kiertoa!

Joo, on meillä. Meillä on 7/20 ja 12/20 alkaneet raskaudet luomusti, mutta molemmat päättyneet keskenmenoon.. Eli täytyy toivoa, että saataisiin omin neuvoin tulosta kesän aikana:Heartred on vaan jotenki usko ollut kadoksissa nyt koko touhuun, ajattelin että inssillä olisi jo saatu tulosta aikaan mutta ei..:sorry: on tää vaan niin turhauttavaa ja epäreilua.
 
Minkäkokoisia folleja teillä on ollut/ on arvioitu olevan, kun ootte laittaneet ovitrellen ja menneet inseminaatioon?
Mulla oli illalla vielä ovulaatiotesti negatiivinen.
Aamulla uusi ja klo 12 pistän ovitrellen. Ehkä pyydän, että lääkäri tekee vielä ultran ennen inseminaatiota..
Muistelen että mulla ollu molemmilla kerroilla 20mm inssipäivänä, ellen ihan väärin muista. Ovitrellea ei mulle määrätty, mutta oisko se sama kun toi pregnyl. Se mulla piti mennessä hakea ja se laitettiin sairaalassa.
 
Mulla oli maanantaina ultrassa yksi 16mm munasolu ja lääkäri arvioi kasvua tulevan 2mm/päivä. Eilen olisi siis koko ollut 22mm, kun laitoin ovitrellen. Mietin, että oliko ajoitus hyvä. No, se jää nähtäväksi, testipäivä olisi 9.7. Nyt vaan täytyy toivoa, että onnistuisi. :)

Mä olen ymmärtänyt, että ovitrelle ja pregnyl on samaa tarkoitukseen eli munasolun irtoamista auttamaan.
 
Eilen pistin ovitrellen ja tänään inseminaatio. :rolleyes:
Mennään siis aika samoilla päivillä Noaidi.
Mikä sulle annettiin testipäiväksi?
9.7, mutta poli on silloin jo kii, et menee sinne heinäkuun loppuun että voi ilmoittaa tuloksista.

Joo, on meillä. Meillä on 7/20 ja 12/20 alkaneet raskaudet luomusti, mutta molemmat päättyneet keskenmenoon.. Eli täytyy toivoa, että saataisiin omin neuvoin tulosta kesän aikana:Heartred on vaan jotenki usko ollut kadoksissa nyt koko touhuun, ajattelin että inssillä olisi jo saatu tulosta aikaan mutta ei..:sorry: on tää vaan niin turhauttavaa ja epäreilua.

Toivottavasti teillä tilisi tärppi luomuna, kurjaa odotella kaks kiertoo!
 
Takaisin
Top