Mulle Flo ennustaa ovista ensiviikon lauantaille ja mua kuumottaa ihan hulluna että miten sen kanssa käy....
Joo, eihän se paljoo tee vaikka olisi vähän eri päivinä, jos on suunnilleen samoihin aikoihin. Tulee jännät piinapäivät kun on niin monta muutakin piinailemassa, jos nyt pääsee inssiin asti tässä kierrossa. :)
Voi ei, mä oisin tossa nyt ihan yhtä hukassa ku sä! En yhtään tiedä miten tossa tilanteessa kannattaa tehdä, jos oot melko varma että ovis on tänään! Ehkä heiluteltas peittoja varmuuden vuoksi jos tietää että nyt on ovis. Uhmaisin oviskipuja siinä kohtaa
Päästään yhdessä piinailemaan vaikka ois inssit vähän eri päivinä jännittää mitkä on nyt näkymät, kun välikierto oli luultavasti ovuloimaton. Ja vieläkin nyt kp6 vähän tuhruttaa.. toiv ei yli 2 munasolua jolloin inssi peruuntuisi. No kyllä kotona sitten hommailtaisiin kunhan se laskettaisiin vikaksi inssiksi kuitenkin...
Joo, eihän se paljoo tee vaikka olisi vähän eri päivinä, jos on suunnilleen samoihin aikoihin. Tulee jännät piinapäivät kun on niin monta muutakin piinailemassa, jos nyt pääsee inssiin asti tässä kierrossa. :)
Oi täällähän on ollut aktiivista ja uusiakin mukana, tervetuloa!! Ja kivaa että niin monella inssi tulossa lähiaikoina
Mä kävin eilen ultrassa (kp10) ja suureksi yllätykseksi siellä oli jo "valmista" eli 18 mm folli ja limis melkein 9. Eli ei mennyt ovis viikonlopulle ja inssi ajoitettiin nyt perjantaille eli huomiselle. Yritin sanoa, että olisin halunnut sen tänään (eli to), kun olen varma, että ovis tapahtuu tänään. Ei auttanut, huomenna tehdään ja nyt siis jo ennustan että olen kyllä ovuloinut ennen huomista. :banghead:
Pohdinkin nyt että pitäiskö tänään sit kuitenkin vaan yrittää luomusti (ei sais huomisen inssin kannalta, kun miehellä pitäis olla se 2-5 pidättäytymispäivää), niin olisi edes jotain toivoa, jos se on kuitenkin jo myöhäistä huomenna. Vai luotanko vaan lääkäreihin? Ihan superärsyttävää tää ajoituksen kanssa säätö..
Voi ei, mä oisin tossa nyt ihan yhtä hukassa ku sä! En yhtään tiedä miten tossa tilanteessa kannattaa tehdä, jos oot melko varma että ovis on tänään! Ehkä heiluteltas peittoja varmuuden vuoksi jos tietää että nyt on ovis. Uhmaisin oviskipuja siinä kohtaa