Inseminaatio/muut hoidot 2018

Onks gonal muuten aiheuttanut muille ruokahaluttomuutta? Mulla on molemmilla kerroilla nyt ollu sama, et joutuu melkeen väkisin syömään, ihan vaan siitä syystä, että tietää syömisen olevan tärkeää:think005 normaalisti ei ole syömisten kanssa ongelmia

Ei oo tullu mitään oireita. Nyt vähän turvottaa ja orastavaa pääkipua ollut ties mistä syystä useana päivänä ajoittain.

Onks gonal muuten aiheuttanut muille ruokahaluttomuutta? Mulla on molemmilla kerroilla nyt ollu sama, et joutuu melkeen väkisin syömään, ihan vaan siitä syystä, että tietää syömisen olevan tärkeää:think005 normaalisti ei ole syömisten kanssa ongelmia
Monesko gonal menossa? Mulla oli sen jonkun 25:n päivän jälkeen niin huono olo ja lämpö nousi, että ei sen takia tehnyt mieli syödä :depressed: sitten kun oli jo 50 päivä menossa niin oli niin huono olo, että meinasin luovuttaa, onneks pinnistin sillon vielä niin päästiin inssiin josta syntyi baby :sign19

On. En nyt tiiä mistä muualtakaan vois kysyä, mutta siis mullahan on ollu kuukautiset muistaakseni viimeksi joskus alku kesästä, ja muutenkin ne tulee ehkä joskus 3 kertaa vuodessa. Tällä kertaa ne kesti 12 päivää ja siis loppui jo tossa 19.10. Mut koska mä en selvästikkään oo mikään menkka expertti laughing7 niin miksi mulla TÄNÄÄN tulee pyyhittäessä (huom ei verta) vaan sellasia pieniä veri "klimppejä" nuppi neulan pään kokosia? Mistähän se vois johtua? Ja ei en ole raskaana laughing7 ainakaan tietääkseni kun menkat just loppu. Ja siis tulee noin 1 sellanen klimppi per pissa käynti. Tiedän että just menkkojen loppuessa niitä saattaa tulla, mutta onko jollain siis kokemusta, että vois tulla tälleen 4 päivää myöhemmin?
Tulipas hankalasti toi kysymys laughing7

Ultra kuulumisia. Oikealla 22mm folli (ja tietty mun 16mm pysyväisrakkula), vasemmalla useita pieniä, jotka eivät kuulemma tule tälle kierrokselle mukaan, limakalvo 12mm. Tänään ovitrelle ja huomenna 4. Inssi.

Vihdoin mulle sanottiin, että tämän jälkeen on perusteltua miettiä ivf:ään siirtymistä :dance008 se mun kohdun limakalvon hypoplasia ei, yllätys yllätys, kerro yhtään mitään. Ainoastaan sen, että mun oman hormonitoiminnan ansioista se ei kehity niin kuin pitäisi. Vuotohäiriöstä se ei selitä mitään.

Ovitrellen laitosta on nyt 10 päivää (tänään se 10:s päivä) Voikohan se viel änäkyy testissä?

Heitä kuvaa, niin katsotaan miltä se näyttää:Heartred jos tosi selkeä viiva, niin sit tuskin johtuu ovitrellestä. Mulla näkyi ovitrelle vielä 10 päivänä, mutta monesti olen lukenut että ei ole näkynyt:happy:

Heitä kuvaa, niin katsotaan miltä se näyttää:Heartred jos tosi selkeä viiva, niin sit tuskin johtuu ovitrellestä. Mulla näkyi ovitrelle vielä 10 päivänä, mutta monesti olen lukenut että ei ole näkynyt:happy:

Mulla näky testissä eeeerittäin haalee viiva :) ovos pn ollu viime viikon maanantaina tai tiistaina

Sinne lähti ~50milj. Kaveria suorittamaan tehtävää. Mukava mieslääkäri, ei ollut moksiskaan kun rutkutin myöhästymisestä:hilarious: siis ihan puolivitsillä:hilarious: pari lääkäriopiskelijaakin oli töllöttämässä kun siittiöt laskettiin matkaan ja kohdun kaulan limoja:hilarious:

Saatiin ivf suunnitteluun aika helmikuulle. Kuulemma enemmän jonoa suunnitteluun kun itse hoitoon, joten ennusti että nopeastikin suunnittelukäynnin jälkeen päästäisiin hoitoon. Saatiin lupa ilmoittautua tammikuussa 5. Inssiin, jos halutaan, mutta yhteisesti siinä todettiin että onkohan vähän +-0 touhua. Jäämme siis pohtimaan joulun yli haluammeko tuhlata siihen rahaa:happy:

Nyt ei sitten muuta kun kovaa piinailua ja paljon toiveita, että joululahjaksi saisi kaksi viivaa tikkuun:Heartred

Ovitrellen laitosta on nyt 10 päivää (tänään se 10:s päivä) Voikohan se viel änäkyy testissä?

Mulla näkyi iihan haaleesti vielä 11. päivänä.. toivotaan et sulla alkaa vahvistumaan :)

Nipa vähänks nopeesti!

Saa nähä alkaako mun ivf edes ennen kesää :bag:

Ääh. Musta vahvasti nyt tuntuu siltä että menee ovis lauantaille ja me missataan tää kierto. :shifty: on jo sen verran kipeitä kasvukipuja muniksissa että tietää oviksen olevan kyllä lähellä, mutta kuitenkaan se ei voi mitenkään saapua ennen viikonloppua. Ovistestit on vielä niin haaleita ettei mitenkään ehdi viikonloppuun mennessä. :shifty::sorry: edit. Paitsi että jos saisin ovisplussan sunnuntaina niin se ois tosi jees :p

Ääh. Musta vahvasti nyt tuntuu siltä että menee ovis lauantaille ja me missataan tää kierto. :shifty: on jo sen verran kipeitä kasvukipuja muniksissa että tietää oviksen olevan kyllä lähellä, mutta kuitenkaan se ei voi mitenkään saapua ennen viikonloppua. Ovistestit on vielä niin haaleita ettei mitenkään ehdi viikonloppuun mennessä. :shifty::sorry: edit. Paitsi että jos saisin ovisplussan sunnuntaina niin se ois tosi jees :p

Höh :shifty: no toivotaan että ovis saapuisi vasta sunnuntaina :rolleyes:

Ah, mä niin tiedän tunteen, miten aina voi tuntua siltä, että ajoitus on jotenkin pielessä :banghead: Mutta toivotaan tosiaan, että vasta sunnuntaina olis sulla plussa!!! :smiley-angelic001

Sinne lähti ~50milj. Kaveria suorittamaan tehtävää. Mukava mieslääkäri, ei ollut moksiskaan kun rutkutin myöhästymisestä:hilarious: siis ihan puolivitsillä:hilarious: pari lääkäriopiskelijaakin oli töllöttämässä kun siittiöt laskettiin matkaan ja kohdun kaulan limoja:hilarious:

Saatiin ivf suunnitteluun aika helmikuulle. Kuulemma enemmän jonoa suunnitteluun kun itse hoitoon, joten ennusti että nopeastikin suunnittelukäynnin jälkeen päästäisiin hoitoon. Saatiin lupa ilmoittautua tammikuussa 5. Inssiin, jos halutaan, mutta yhteisesti siinä todettiin että onkohan vähän +-0 touhua. Jäämme siis pohtimaan joulun yli haluammeko tuhlata siihen rahaa:happy:

Nyt ei sitten muuta kun kovaa piinailua ja paljon toiveita, että joululahjaksi saisi kaksi viivaa tikkuun:Heartred
Oi mahtavaa, toivotaan että ei tarvis ivf:ään teidän lähteä ollenkaan, vaan nyt tärppäis :smiley-angelic001 Ja btw. teillä on kyllä siittiömäärät aika huikeita!! Missä muuten ootte hoidossa (mietin, kun noin nopee siirtymä..)?

Oi mahtavaa, toivotaan että ei tarvis ivf:ään teidän lähteä ollenkaan, vaan nyt tärppäis :smiley-angelic001 Ja btw. teillä on kyllä siittiömäärät aika huikeita!! Missä muuten ootte hoidossa (mietin, kun noin nopee siirtymä..)?

Kiitos ja samoin:smiley-angelic001 Joo, aina on ollut kyllä runsaasti siimahäntiä pesun jälkeen, mutta meillä ongelma taitaakin olla enemmän mun värkistä lähtöisin. Tyksissä ollaan hoidoissa.

Kiitos ja samoin:smiley-angelic001 Joo, aina on ollut kyllä runsaasti siimahäntiä pesun jälkeen, mutta meillä ongelma taitaakin olla enemmän mun värkistä lähtöisin. Tyksissä ollaan hoidoissa.

Siis saisitteko inssin julkiselta samaan aikaan kun olette ivf jonossa julkisella? o_O

No niin toi lääkäri sanoi, että voidaan tammikuussa tehdä 5. Inssi ennen suunnittelukäyntiä, että näin mä nyt olettaisin että se on ihan ok? Ja siis saatiin se suunnitteluaikakin jo.

Oho wau! Vähän epäreilua :bag::hilarious:

Onko Turrilla oireita?
Miltäs Noaidin ovistestit näyttää?

Mulla alkaa ovitrellestä oireita tulemaan, rinnat kipeet, turvottaa..

Me taas ei nyt kuulemma päästä vieläkään ivf-jonoon, 4 inssiyritystä takana (ja ajoituksen vuoksi lopulta siis 3 inssiä, ekassa jäätiin pelkkään ovulaation induktioon kun viikonloppuovis) ja kuulemma vielä täytyy ainakin 1 yrittää, jos nyt ei tärppää :dead: mä oisin jo ihan valmis siirtyyn sinne ivf:ään...

Nyt siis dpo 6 tai 7 eikä mitään tuntemuksia.

Me taas ei nyt kuulemma päästä vieläkään ivf-jonoon, 4 inssiyritystä takana (ja ajoituksen vuoksi lopulta siis 3 inssiä, ekassa jäätiin pelkkään ovulaation induktioon kun viikonloppuovis) ja kuulemma vielä täytyy ainakin 1 yrittää, jos nyt ei tärppää :dead: mä oisin jo ihan valmis siirtyyn sinne ivf:ään...

Nyt siis dpo 6 tai 7 eikä mitään tuntemuksia.

Missä te olette hoidoissa? Mulla myös sama kokemus. Joka inssin jälkeen oon pyytänyt ivf:ää ja nyt se aika vasta saatiin. Ja bonarina 5. Inssi:hilarious: ne on sitkeesti päättäneet että inssit riittää:hilarious:

Takaisin