Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Purkki varmasti pysyy ehjänä kyllä se kun on sellasta kovaa mutta taipuisaa muovia. Toivotaan että kotona onnistuis paremmin, vaikka sun avulla sitten . Ja meillä oli sama homma kun Turrilla, että jo toka simppojen purkitus meni paaaljon helpomminSoitin sinne klinikalle, ne lähettää meille sen runkkupurkin postissa ja koitetaan kotona, sanoin kyllä miehelle et minut voi herättää aamulla kaveriksi jos haluaa.. ja jos ei onnistu kotona niin voidaan käydä kokeilemassa klinikalla muutama tunti ennen sitä ensikäyntiä. Nyt toivotaan että se purkki tulee ajoissa ja ehjänä! Aika paineet tuntuu miehellä olevan, enkä tiedä miten voin toisen oloa helpottaa tai auttaa koitin sanoa että vika on kuitenkin tod.näk. pääsääntöisesti minussa koska endometrioosi
Minäkin komppaan täältä taustalta, että hyvät on mahdollisuudet vaikka ovulaatio olisikin jo hiukan ennen inssiä. Meillä varmistui myöskin varhaisultrassa, että hedelmöitys olisi tapahtunut vasta inssin jälkeisenä päivänä (to ovitrelle, pe inssi, la ilmeisesti hedelmöittyminen). Suuret tsempit kaikille inssiin, niitä olikin tulossa nyt useampi!
Täällä siirrytään rv 10 ja varhaisultrassa kaikki oli hienosti.
Noniin, inssi nro 3 takana, ovis oli tosiaan jo tapahtunut ja 11 miljoonaa kaveria lähti suorittamaan tehtävää Piinailu alkakoon Kivaa viikonloppua kaikille!
Uuuuuiiii tsemppiä Turri! Kerro kuulumisia piinapäiviltä!Noniin, inssi nro 3 takana, ovis oli tosiaan jo tapahtunut ja 11 miljoonaa kaveria lähti suorittamaan tehtävää Piinailu alkakoon Kivaa viikonloppua kaikille!
Ei mitään hajua kyllä sissu90. En ole itse koettanut akupunktiota lapsettomuuden hoitoon. Akupunktio kiinnoistaisi ihan muutoin vaan :)
On. Huomenna sitä sitten taas hypätään mukaan hoitoputkeen! Kohti folliultraa sormet ristissä että siellä näyttää hyvältä ja päästään pian inssiin! Iham hölmöä, mutta hieman jo itkettää pelkkä ajatuskin siitä että kohta saadaan yrittää uudestaan
Mulla ultra 9:40! Tuu kertoon huomenna et mitä ultrassa näkyy!Jee, sama täällä mulla vasta päivällä ultra. Jännnnäää! Mulla siis gonal käytössä, ja tällä kertaa on jo perjantaista asti limaillut ja munasarjat kipuilleet. Olisipa siellä 1-2 follia ja edellisiä kiertoja paksumpi limis!
Tarrasukkia sinne!Täällä olis nyt piinailu päällä.
Gonal-f pistetty, sekä irrotuspiikki viime sunnuntaina.
Meillä ei vielä inssiä, vaan kotona yritämme ensin.
Esikoisemme on saanut alkunsa inseminaatiosta (ekalla kerralla onnistui, vaikka inssissä ei enää follikkelia näkynyt)
Mulla ultra 9:40! Tuu kertoon huomenna et mitä ultrassa näkyy!
Oi oi! Tuohan kuulostaa ihan hyvältä! :) tsemppiä inssiin!Kääk, en tiedä ammuinko omaan jalkaan, mutta sain inssin huomiselle. Koska tänään Ovitrelle ja pelkään aikaista ovulaatiota. Miehelle tulee sitten vain 1,5vrk jälleen pidättäytymistä, mutta täytyy jatkaa tallettelua sitten kotona inssin jälkeisinä päivinä.. Limakalvo 8mm ja vasemmalla n. 20mm ja 14mm follit.
Mun mielestä vaikuttaa just täydelliseltä ajoitukselta ja olisin tehnyt samoin! Ja ainakin meille sanottu että 1-2 päivää parempi pidättäytymisaika kuin 4-5. Mutta on tää aina sellasta ajoituksen kanssa pelaamista että huh Tsemiä huomiseen inssiinKääk, en tiedä ammuinko omaan jalkaan, mutta sain inssin huomiselle. Koska tänään Ovitrelle ja pelkään aikaista ovulaatiota. Miehelle tulee sitten vain 1,5vrk jälleen pidättäytymistä, mutta täytyy jatkaa tallettelua sitten kotona inssin jälkeisinä päivinä.. Limakalvo 8mm ja vasemmalla n. 20mm ja 14mm follit.
Mun mielestä vaikuttaa just täydelliseltä ajoitukselta ja olisin tehnyt samoin! Ja ainakin meille sanottu että 1-2 päivää parempi pidättäytymisaika kuin 4-5. Mutta on tää aina sellasta ajoituksen kanssa pelaamista että huh Tsemiä huomiseen inssiin
Noni, tänään vika (toivottavasti) gonal pistetty ja huomenaamulla ultra nyt on kyl ollu toi pistely "vaikeempaa" siis ei muuten, mut on tullut jostain syystä useista pistoista mustelmia näytän joltain väkivallan uhrilta