Inseminaatio 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä oli toinen inseminaatio 29.6 piinailua 15.7 saakka, jolloin testin saa tehdä. Menkkojenkin pitäisi alkaa samana päivänä.

Pari päivää inssistä iski kauhea flunssa, vasta pari viikkoa ennen oli ollut. Eilen tuntui menkkamaista kipua alavatsassa, säikähdin jo, että nytkö ne menkat jo alkaa. Voi olla kuvittelua, mutta toivotaan plussaa ensi viikon lauantaille :)

Heippa kanssa kaverit :)

Kävin torstaina ultrassa jossa todettiin johto follikkelin olevan 11.8mm myös limakalvo oli hyvä. Lääkärin mukaan kaikki kunnossa, niin kun pitääkin. Minulle selvisi sillä käynnillä, että mieheni siemenneste ei todellakaan ollut niin "priimaa" mitä meille julkisella puolella vannottiin. Eteenpäin liikkuvia oli kokonaiset 0%. Ei mikää ihme ettei ole tärpännyt. Nyt mies sai ison kasan vahvoja vitamiineja ja minulla maanantaina ultra jossa katotaan onko folli ok. Minulle tuli ohje että tästä päivästä asti minun tulee tehdä ovulaatiotestejä ja jos plussa tulee huomenna tehdään inssi maanantaina. Toivottavasti onnistuisiiii..... hitto.

Folliultrassa käyty 11-12mm yksi munarakkula ja limakalvot hieman vielä ohuet.Pistokset vielä jatkuu perjantaina uusi ultra ja progesteroni verikoe perjantaina myös.Lääkäri oli sitä mieltä että ei pitkään enää tarvitse pistää voidaan perjantaina sopia inseminaatio aika :D

Heitsu: Miä kävin kp 16 ultrassa kaksi follia. Toinen 16mm ja toinen 15.8mm. Limakalvo 11mm. Meillä to inssi jos ennen ei ole lh huippua tullut. Ke iltana pregnyl pistos jos ei ennen ole kuulunut :)

Jero, toivottavasti saatte plussan :)

Heitsu, tsemppiä follin kasvatteluun!

Herukka, hyvältä kuulostaa, että kaksi follia kypsynyt! :)

ON: Täällä ovis osui viikonloppuun. Jäi tämän kierron inssi välistä. Turhauttavaa, kun seuraavaa yritystä pitää odottaa taas melki kuukausi.. :sad001

Kiitos naiset.
Herukka,Toivotaan että tämä on teidän plussa kierto.Viimmeisin folliultra oli 21kp ja olivat 11-12mm.Ja limakalvot silloin4.4mm.Perjantaina folliultrassa on jo 25kp jo!

Herukka, ovisplussalta näyttää :) Pistitkö jo Pregnylin? Kovasti onnea huomiseen! Toivottavasti pesun jälkeen on paljon hyviä siittiöitä ja kaikki sujuu hienosti :)

Heitsu, sulla onkin pitkä kierto tulossa. Toivottavasti perjantaina olisi johtofolli kypsynyt. Ja pääsisitte ensi viikolla inssiin:)

Ronya,Niin on tulossa pitempi kierto nyt huomattavasti pidempi kuin yleensä.Toivotaan parasta että on kypsynyt sopivasti ja ens viikolla olisi inssi ja kaikki muutenkin sen jälkeen menisi hyvin.

Ronya: Ei tarvinut pistää ollenkaan. Tuskin tarvii käyttää muutenkaan, kun ei oo aikaisemminkaan tarvinut :)

Inssi tehty ja hyvin meni :) Limakalvo 12mm ja folli 17.2mm. Toimenpide ei sattunut ollenkaan. Pestyjä simppoja oli 16milj./ml nopeita liikkuvia 18% ja kaartelevia 40%. Toivottavasti onnistuisi. Sain lugesteronia tueksi pe alkaen. Odotellaan :)

Herukka, mulle ohjeistettiin insseissä pistää Pregnyl vaikka ovisplussan saan muutenkin. Varmaan vaikuttaa tietty, että pistelin Puregonia. Seuraavassa inssissä luomukiertoon ei luultavasti tarvitse pistää :) Mutta hirmuisesti tsemppiä ja toivotaan, että kahden viikon päästä tikussa on kaksi viivaa :)

Menkat alkoi jo tänään :( seuraavaksi olisi sitten lääkkeet inseminaatiossa lisänä. Turhauttavaa, kun rahaa menee "hukkaan". Meille piti tehdä vain kaksi inseminaatiota ja sitten IVF. :(

Takaisin