Herukalle tervetuloa!
Itse olen ollut aikalailla taustajoukoissa ollut ja poistin sovelluksenkin joksikin aikaa. On ollut vaan niin pohjaton suru ja ylitsepääsemätön selittämätön viha ja pettymys läsnä jostain syystä, että töihinkään ei oikein meinaa aamuisin päästä..
Meillä syynä on minä. En ovuloi ilman lääkkeitä, kun kerran viiteen vuoteen. Oikealta puolelta minulta poistettu munajohdin, joten jos follikkeli kehittyy oikealle, ei hoitoa tehdä. Meillä (eli minulla) lääkkeinä Letrozol (kp 3-7), vaihtelevasti Gonal F- / Bemfolapistokset kp 8-10/11 (aina pistos ainakin vielä päivää ennen folliultraa, ultrassa selviää, jatketaanko follin kasvattamista pistoksilla, mikä päivä inseminaatio on, jne), ja vielä inssipäivää edeltävänä iltana Pregnylin pisto..
Ensimmäisestä kierrosta ei tehty inseminaatiota, koska follikkeli väärällä puolella (oikealla) ja luomuna mentiin. Sanomattakin selvää, että ei mitään tulosta. Toisessa kierrossa (helmikuussa) vasemmalle follikkeli, inseminaatio ja raskaus. Päättyi keskenmenoon ja siitä toivuttua taas väärälle puolelle kehittyi follikkeli. Nyt tays on kesätauolla (24.7 asti) ja tikuttelen ovista, jos vaikka pelkällä letrolla tärppäisi, pistää en kuulemma saa, koska ei ole folliultraa. Toivotaan parasta, mutta päin persettä se tämäkin kumminkin menee.