Hei kaikki!
Aattelin nyt liittyä myös piinailijoihin, kun pitkiä päiviä elellään..onneks en oo ainoa!
Ollaan kolmekymppinen naispari ja hoitoihin ilmoittauduttiin tammikuussa Helsingissä. Lääkäri heti totesi mun kierron kuullessaan, ettei ovista lähdetä edes ettimään eli huhtikuun inssi oli Letrozol + Pregnyl, toukokuussa Letrot+ Pregnyl ja Terolut (olin aika varma onnistumisesta ku Terolut aiheutti repäisykipuja, mut ei onnannu, eikä testiin tullu missään vaiheessa ees haamua. Kesäkuussa mokasin ja söin terolutei ja letrozolei sekaisin ni lääkäri päätti ettei edes yritetä. Kierto oli kuitenkin onneks n. 30 pv ja nyt heinäkuussa päästiin taas yrittää Ovitrellen avulla. Lääke oli kallis ja mitään sivuvaikutuksia ei netistä oo pahemmin löytynyt, mut huomenna vika piikki otettava. Inssi tehtiin viime viikon ti ja 1.8 on testi. Yhen testin tein jo 6 päivän pääst, joka yllättäen oli nega. :D Mut eipä mulla kovin suuri usko raskauteen ole..
Viime viikolla oli tosi kovat menkkaoireet, mut täl viikol vaan jossai vaihees päivää vaan vähä julimista, jonka ehkä kuvittelen. Nyt kolmena aamuna heränny kovaan vessahätään ja nenä vuotanu, mut kaikille oireille muitakin selityksiä.
Lääkäri viime kerralla varoitteli, et pitäis alkaa miettii ivf:ää, mut aluks klinikal oli puhe et yhtä luovuttajaa kokeillaan 3 kertaa ja sit vaan vaihdetaan luovuttajaa. Nyt se sit sanoikin, et yleensä jos täs vaihees ei ala onnistuu ni siel olis joku syy miks ei onnistu.
Päätettiin, et yritetään inssiä viel kaks kertaa ja sit ivf kerran tai pari, ku kuitenki ivf on 3000 kalliimpi.
Niin siis, meillä on multa ennestään jo 8v lapsi (nappas kerrasta) ja reilu kaks vuotta sit onnistuin 5kk yrityksen jälkeen raskaaks kotona, mut meni kesken rv10.
Sori, et on sekava teksti, töissä tätä naputtelen. :D