Inseminaatio 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kävin perjantaina siellä folliultrassa.Johtofollikkeleita oli 2kpl ja kokoa oli 16mm limakalvot oli 4,4mm siis hieman,hieman ohuemmat mitä pitäisi olla.Ohuen limakalvon ongelmia voi kuulema olla kiinnittyminen mutta on kuulema saatu ihan ohuemmilla myös raskauksia aikaan.Inseminaatiota ei tehdä vaan ajoitettu yhdyntä.Lääkäri sanoi että tammikuinen kaavinta tehnyt ehkä hallaa minun limakalvoille ja siksi ei paksuunnu voi olla että kiinnikkeitä tullut ens kierrossa jos ei tärppiä tässä kierrossa tule niin katsotaan onko kiinnikkeitä tullut.Keskiviikkona alkaa Lugesteronit ja raskaustesti päivä on 4.8.

Heitsu: toivottavasti limakalvo vahvistuisi pian <3 follihan oli oikein hyvän kokoinen :) hyvä että saat luget avuksi. Minuu ällöttää ne kyllä koska hitto on alkkarit koko aika täynnä mönjää yök :D

Jero, pahoittelut menkoista :sad001

Herukka, mulla oli Lugesteron alakautta käytössä. Todellakin ällöttää kun valuvat kokoajan :D

Heitsu, tsemppiä! Toivottavasti limakalvo vahvistuu ja lugesteron auttaa.

Herukka, ei mulle sanottu muutakun, että 10vrk piti käyttää ja sitten testata. En tiiä jos olisi tullut plussa, niin olisivatko ohjeistaneet jatkamaan pidempään. Mutta mulla vuoto alkoi jo ennen kun oli testi päivä..

Toivotaan että tuo limakalvo 4,4mm riittää nyt tärppiin :) onhan tuo hyvä lugesteron mutta sotkee kauheasti alkkareita kun laitan alakautta ne.

Jep. Ala kautta täälläkin. Yöks. Ronya: Okei. Mulla on nyt lugejen 3 päivä. Onko tuo 2 tbl aamuin illoin ihan normaali annostus? Ja mitäs jos sen unohtaa ottaa tai laittaa? Romahtaako hormoonitaso? :o

Herukka, mulla oli 1tbl aamuin ja illoin. Mutta tuo 2tbl kuulostaa myös ihan normaalilta :) Ei jotenkin uskoisi, että yksi unohdus vielä mitään haittaisi :)

Millaisia sivuoireita teillä tulee lugejen käytöstä teille tulee?Oon käyttänyt lugeja kyllä ennenkin kysyn vain että enhän ole ainoa näiden oireiden kanssa.Täällä lugejen laiton jälkeen alkaa parin tunnin päästä kauhea väsy voi joskus myös huimata.Illalla aina tulee etovaa oloa.

Heitsu: minuakin on väsyttänyt jonkun verran mutta en tiedä johtuuko se lääkkeistä. Minulla ollut tois puoleista vatsa jomotusta inssistä asti. Ajattelin että liittyykö se jotenkin myös noihin lugeihin.. :o

Heitsu & Herukka, mulle tuli kahdessa luge kierrossa rinnat kipeiksi. Jomotteli munasarjat ja vatsa sekä etova olo. Ihan kuin raskausoireita. Päättelin, että ei ne voi mistään muustakaan johtua kun lugeista. :sad001 Ja kävin googlaamassa niin muut valitellut samoja oireita. Toivottavasti teidän oireet kuitenkin on sitä itseään <3

ON: Tänään punasta paperiin. Huomenna varmasti kp1. Jospa tähän kiertoon onnistuisi kolmas inssi.

Ronya,Toivotaan että onnistuu inssi jos vuoto alkaa.Itse olen päätellyt että kuuluu siihen lääkkeiden sivuvaikutuksiin nuo.Ennenkin kyllä on ollut lugeja ei uus tuttavuus nyt ilmestynyt vain tuo rintojen arkuus ja etova oloa.Ennen jo ollut tuota huimausta,väsymistä ja turvotusta.

Mulla ei oo ollut rinnat yhtään kipeät. Tänään ja eilen mieli on kyllä heitellyt raivon puolelle ja pahasti. Voi mies raukkaa. Välillä muljahtelee vatsasa. Nyt kp 10 vielä 6 päivää piinaa plaah..

Herukka,Itelle lääkäri ei ole sanonut että pitäisi käyttää 12rv asti tuota annostusta.Oon kuullut että joillakin 12rv asti käytetään jos raskaus alkaa.Taitaa olla tuokin asia ihan tapaus kohtainen asia.

Takaisin