Inseminaatio 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivon vielä kuitenki, että sinä oisit yks niistä myöhään plussaavista :shy: Ja kunpa ei ois kovin kipeät menkat sitten kun/jos alkavat! :)

Kiitti Triana, mutta ei tässä hirveästi uskalla enää toivoa. Ajatukset on jo seuraavassa ivf-kierroksessa, jospa se vihdoin toisi onnistumisen. Kiitos kuitenkin! <3 ja mulla onneksi menkat on olleet paljon helpommat laparoskopian jälkeen :)

Tänään pakkaan tavarat matkaa varten ja värjään hiukset taas pastelli pinkiksi ;)

Larissa kuinka nopealla aikataululla alotatte uuden ivf-kierroksen? Ja sullahan oli nyt tulossa lyhyt kaava? Uskon, että sillä saadaan sulle parempi saalis :) Mulla kans tänään operaatio pastellipinkit hiukset. Näitä saa olla useamman kerran viikossa värjäämässä että pysyy just oikea sävy, rasittavaa mutta on se niiiin ihana väri!

Pahoittelut Larissa! :/

Ei kyllä oo kovin suuri luotto inssin onnistumiseen. Just luin että paras mahdollisuus onnistua on ku siittiöitä on vähintään 10miljoonaa pesun jälkeen. Siitä ku määrä vähenee on onnistumis prosentit surkeat...

Pätkis toivotaan, että teillä riittäis vähäisempikin määrä onnistumiseen. Ja uskon, että teillä on mahdollisuuksia kun se luomuplussakin(?) tuli aiemmin :)

Triana, tarkempaa aikataulua ei ole vielä tehty (eivät tee ennen kuin on käyty nega testaamassa verikokeessa), mutta tämän vuoden puolella kuitenkin. Ja juu lyhyt kaava tulossa ja olen siitä innoissani! :) synarela sammuttaa mun munasarjat ihan horrokseen ja on se muutenkin aika perseestä koko lääke :D

Ja joo ei kovin pitkään pysy tukka pastelli pinkkinä, mutta toisaalta se sopii mulle, kun en kovin pitkään missään värissä pitäydy :D

Pätkis, no just :/ meillä oli pesun jälkeen simppoja vain se 5,2milj./ml ja vaikka a-luokkaa oli 96% niin ei sillä määrällä vissiin paljoa juhlita :/

Huh, äsken vedin kunnon itkupotku raivarit kun alkoi niin paljon hajottaa koko tämä paska :'D yli 3 vuotta mennyt kankkulan kaivoon lasta yrittäessä luomuna, hoidoissa, jonossa, endoa hoitaen jne....

Tsempit Larissa ja kaikki muutkin!

Mulla siis ultrataan jo kp 3-5 ja varmistetaan ettei oo kystia, tiedä sit onko tämä normali toimenpide. Sit kp 5 aloitetaan pistokset ja pistopäivä 4-6 taas ultrataan...

Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille! Mulla se on erityisen jännittävä kun kaikki touhu vasta alkaa!

Larissa hyvä että kuitenki tälle vuodelle on jo jatkoa luvassa :) Mulla kans kierron alkupuolella tuli taas joku totaalinen hermoromahdus, tää epätietosuus siitä onnistuuko ikinä, on ihan kamalaa. Tsemppiä ja toivottavasti pystyt kuitenki nauttimaan reissusta!

Jäin nuita simppoja miettimään, että vaikka meillähän määrä (nyt inssissä 86milj./ml) on ilmeisesti erittäin hyvä, niin A (ne eteenpäin liikkuvat?) oli 12%, se kuulostaa mun korvaan vähältä? Toki se on yli 10 miljoonaa tuosta määrästä. Sillon ensikäynnilläkin oli niin jotenki jännittynyt, ettei jääny sen näytteen määrästä ja muusta mitään mieleen. Aina on vaan sanottu, että hyvä näyte.

Triana, joo luomuplussa oli helmikuussa. Mutta se nyt varmaan oli vain sellainen sattuma. Keskenhän se meni.. Pistää miettimään oliko se keskenmeno sattumaa ollenkaan vai onko yhteyttä paskoihin siittiöihin...

Larissa, se oli kuitenkin 5miljoonaa per ml. Joten voi olla että teillä oli kuitenkin niitä enemmän ku se 5. Pitäis tietää montako ml oli pesun jälkeen siitä vois sitte laskee paljonko niitä oikeasti lähti matkaan.

Tehtiin miehen kanssa eilen sellainen koti simppatesti joka ilmoittaa onko siittiöitä sen 15miljoonaa per ml mikä on who:n viitearvo. Se ilmoitti tuloksen niinku raskaustesti kaks viivaa positiivinen, yks viiva nega. No kaks viiva siihen tuli mutta testiviiva oli haamu ei kunnolla vahva. Että mitähän se sit meinaa. Ohjeessa ei lukenu mitään haamuista oli vaan et 2 viivaa pos ja yks viiva nega.
Huomenna folliultra.. Elimistö ollu taas ihan outo ei yhtään ovisoireita tms...

Pätkis, tsemppiä folliultraan ja toivotaan että kaikki on mallillaan :) tule kertomaan kuinka kävi! Ja eiköhän se sun miehen plussa ole ihan oikea plussa :)

Heitsu, kiitos :) ainahan sitä voi toivoa mutta enpä usko :D

Larissa, pahoittelut negasta! On tää niin epäreilua hommaa ja teilläkin pitkä matka takana. Hirmuisesti tsemppiä ja hyvää reissua <3 Itse odottelen, että pääsen testaamaan negan. Luottoa ei ole yhtään että tämä neljäskään inssi toisi toivotun tuloksen.

pätkis85, meidän klinikalla sanottiin että 5miljoonaa hyvin liikkuvaa siittiöitä inssissä on hyvä. Tai meidän klinikalla se on joku "raja" hyvälle näytteelle. Meillä on jokaisessa inssissä ollut vaan 2-3miljoonaa. Tarkoittaa siis sitä kokonaismäärää joka ruiskutetaan. Mutta ei ihmekään kun ei onnistu :sad001 Varmasti teillä miehen testi näyttää ihan oikein. Tsemppiä folliultraan :)

Triana, kuulostaa hyvältä teidän siittiö määrät, kumpa tämä kierto toisi plussan teille <3

NinskuPinsku, tsemppiä tulevaan! :)

Heh.. Mies kysyi voinko mä tulla auttamaan häntä purkittamaan inssiä varten... Tuskinpa sinne saa mukaan tulla? :D

Kukas sen kieltäisi :D Naikkarilla ovesta sisään, kämäsiä 80-luvun lehtiä, homma hoitoon ja ulos. Eipä siellä kukaan kontrolloinut mukana olijoita :D

Larissa ja Heitsu, pahoittelut negoista :(

Täällä pistellään taas Bemfolaa. Kaks piikkiä oon nyt pistänyt ja tänään on ollu koko päivän sellasia lieviä menkkamaisia jomoja. Tiedä sitten johtuuko lääkkeestä vaiko ei. :/

Meillähän ei noita A-luokkalaisia oo ollenkaan eikä B:täkään ollu 10 miljoonaa... Ei oo alunperinkään ollu kauhee luotto insseihin, mut mentävä on jotta seuraavaan vaiheeseen pääsee... :)

Ronya, joo meillä oli yhteensä 2miljoonaa ja niistä 60% liikkuvia b luokkaa. Eli liikkuvia olis ollu vähän päälle miljoona. Ne laitettiin menemään kuitenkin ku oltiin nähty vaivaa asian eteen ja pitkä matkakin klinikalle. Kai se olis ollu vähän tympeetä laittaa kotia tyhjän päälle.

Pitänee mennä sit miehen avuksi jos ei kukaan kiellä... :D

Meillähän toki selkeästi vika on minussa kun on oikeanpuoleinen munasarja pois pelistä, kohdun yläosassa pieni väliseinämä, ilmeisesti ovulaatiohäikkää ja se endoepäilykin. Niin vaikka miehen simpat on hyvät, niin ei ne yksinään riitä jos mun kroppa ei vaan toimi oikein :sorry:

Larissa ja Heitsu, pahoittelut negoista :(

Täällä pistellään taas Bemfolaa. Kaks piikkiä oon nyt pistänyt ja tänään on ollu koko päivän sellasia lieviä menkkamaisia jomoja. Tiedä sitten johtuuko lääkkeestä vaiko ei. :/

Meillähän ei noita A-luokkalaisia oo ollenkaan eikä B:täkään ollu 10 miljoonaa... Ei oo alunperinkään ollu kauhee luotto insseihin, mut mentävä on jotta seuraavaan vaiheeseen pääsee... :)
Testaan vielä tällä viikkolla.

Heippa kaikille. Aikoihin en ole kirjotellut, kun kesä ollut niin hulinaa ja meillä hoidot omavalintaisesti tauolla. [emoji4] Ihana kuulla, että täällä joillain on kesän aikana tärpännyt. Antaa itselle toivoa. [emoji4]
Meidän kesä mennyt häähumussa ja naimisiin päästiin. Lisäksi minä valmistuin toiseen tutkintooni ja sain oman yrityksen pystyyn.
Nyt taas uusin voimin ja tarmolla keskittyä tähän vauva-asiaan.

Meille keväällä tehtiin yksi inssi. Ei tulosta.
Torstaina seuraava folliultra. Lääkkeenä Letrot kp. 3-7.
Kummassakaan ei mitään vikaa. Mulla yksi luomutyttö edellisestä suhteesta.

Jännitystä syksyyn! [emoji4]

Takaisin