Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ronya: millä sait ne antamaan pistettäviä lääkkeitä? Mulla joskus kasvaa folli itekseen ja ovis plussaki tulee mutta välillä on kiertoja kun folli jää liian pieneksi tyyliin 12mm ja tikussa ovisplussa. Mulle vaan letroja antavat... Niillä vain yks johtofolli 18mm oviksen aikaan. Jotenki en usko yhtään letroihin...
Mulla loppui usko niihin myös, vaikka periaatteessa samaa rintasyöpälääkekamaa kuin clomit. Eivät vaan antaneet mulla mitään vastetta, kun taas clomit toimi täysin.
Mulla clomit ei toiminut ollenkaan. Kaks kiertoa niillä yritettiin, ensin 50mg ja sitte 100mg. Ei kunnollista vastetta ja 100mg tuli jo kauheat näköhäiriöt niin jouduttiin vaihtaa letroihin.
Kyfi,En itsekään tiedä meidän vauva vain kuoli.Epäilen että TK vastasi nappiin :)
Olisihan se julmaa.Itellä olisi ollut raskaustodistus neuvola samana päivänä kuin synnytys.Epäilen myös :) etenkin kun et ole rv 21 vielä saanut edes todistuksia raskaudesta jne. Ja olisihan se julmaa, että tässä kohtaa laskettaisiin jo ns yksi kerta käytetyksi :/