Ilmoittaudun mukaan tänne vauvasta haaveilijoihin. Olen 39-vuotias kahden lapsen äiti.(14v tyttö, 12v poika) Ensimmäisten lasten kanssa olen ollut onnekas. He saivat alkunsa nopeasti ja olen saanut jo kahdesta ihanasta lapsesta nauttia. He ovat ensimmäisestä liitostani. Ajattelin aina, että lapsilukuni on täynnä. En vuosiin haaveillut enää vauvasta. Kunnes se reilu 2-vuotta sitten iski lujaa. Nyt on annettu vauvalle mahdollisuus tulla siitä lähtien. Sitä lahjaa meille ei ole vielä annettu. Viime kesänä kävimme tutkimuksissa ja molemmilla pitäisi olla kaikki ok. Selittämätön lapsettomuus. Olisimme saaneet jo ikäni vuoksi heti rankemmat hoidot, mutta niistä kieltäydyimme. Sensijaan inseminaatioon lähdimme ajatuksella, että jos tällä keinolla emme lasta saa, niin luovutamme. 12.1 tehtiin ensimmäinen inseminaatio. Pääfollikkeli oli juuri irronnut ja yksi 20mm oli juuri irtoamassa. Kolmaskin 15mm folli oli ja hetken miettivät voidaanko inseminaatiota tehdä lainkaan. Ikää kuitenkin niin paljon, että lähtivät tekemään. Nyt piina odottelua. Miten voikaan jännittää näin kovin? Aika pieneltä kuulostaa 15-20% mahdollisuus. Onnea teille kaikille kohtalotovereille. Toivottavasti meistä moni saa vielä kokea äitiyden ja pääsee nuuhkuttelemaan omaa pienokaistaan.