Mulla oli toisen inssin negatiivisen testin jälkeen tosi vaikeaa. Olin jotenkin kai ajatellut mielessäni, että tällä toisella kerralla onnistuu ja kun oli kaikenlaisia oireitakin, mitä yleensä ei. Ja saattoihan tietty olla, että plussasin, mutta meni kesken. Oireet nimittäin hävisi yht´äkkiä ennen menkkoja. Silloin oli ihan hirveän paha olla ja sitten yhtenä iltana vaan itkin. Tuntui, että sydän oli ihan täynnä, kaikki tunteet ja ajatukset tulvii yli. Tällä kolmannella kerralla osasin suhtautua neutraalimmin ja toiveet eivät olleet niin korkealla. Ei se kyllä sitä poistanut, että kaiken aikaa se asia oli kuitenkin mielessä.
Maanantaina soitto sitten taas klinikalle... Pitää varata aika siihen aukiolotutkimukseen. Ja toivoa, että ovulaatio ei osu viikonlopulle seuraavassa kierrossa.
Mulla muuten menee kuukautiset ihan oikeasti kuun vaiheiden mukaan. 5.1 näytti olleen puolikuu ja menkat alkoi eilen :) Jotenkin hassua, vaikka tosi luonnollista, kun ajattelee. Tai voihan se olla sattumaakin. En ole tutkinut sen tarkemmin mistään.