Hei! Minäkin ilmoittaudun mukaan ketjuun. Kolmas inseminaatio takana ja ei kyllä tunnu yhtään siltä, että olisin raskautunut... Perjantaina menkat sitten varmaankin alkaa.
Ensimmäinen inssi ei onnistunut ilmeisesti ajallisesti parhaiten (näin ymmärsin lääkräin puheista), kun lääkäri ei saanut munasolua näkyviin ultrassa, vaikka ovistesti oli selkeä plussa. Plussasin nimittäin sinä päivänä, kun testaus piti aloittaa ja se paras päivä saattoi olla edellinen. No mutta, se on jo mennyttä. Nyt nämä kaksi viimeistä ovat ajallisesti onnistuneet, mutta ei niin mitään tulosta.
Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja arvot eivät ole oikein asettuneet viimeisen puolentoista vuoden aikana. Olen kylläkin sairastanut tätä jo yli 10 vuotta ja alkuun tauti olikin ns. tasapainossa. Mutta nyt ensin pitkästi yli vuoden liikatoiminnan puolella ja sitten lopulta hujahti yht ´äkkiä vahvalle vajaatoiminnalle viime kesäkuussa. Lapsettomuusklinikka suositti, että TSH-arvon pitäisi olla n. 2 tai alle. Viimeisin arvo oli syyskuussa 0,56 ja siihen olivat sitten tyytyväisiä. Olen yrittänyt kysellä, että pitäisikö mitata uudestaan, mutta ei kuulemma ole vielä tarvista. Pitää kysyä uudestaan taas, Kun joudun menemään uuteen inssiin.
Hohhoijaa, kyllä tässä tsemppihenkeä tarvitaan, että jaksaa mennä näiden hoitojen läpi.
Kissankäpälä