Inseminaatio 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Inssissä käyty ja aikastakin aikasempi ovis on tapahtunu aamulla. Ja nyt oli limiskin vaan reilu viis milliä, kun näissä aikasissakin oviksissa se on ennen ehtiny yheksän milliseks. Tehtiin kuitenki ku siellä olin ja pieni mahollisuus olemassa... Ei siis hirveen luottavaisia oltu lääkärin kanssa onnistumisen suhteen... :( Lugetkin jätetään tässä kokeilussa apteekin hyllylle..
Jäädään siis odottelemaan ja suunnataan katseet jo siihen kuudenteen ja viimiseen inssiin...
 
Onko teistä kukaan helsingissä naistenklinikalla hoidoissa? Olisin kysellyt kuinka nopeasti sairaanhoitaja on teille soittanut takaisin? Soitin aamulla klo 8.30 ja kerroin että kuukautiset ovat alkaneet ja aika pitäisi varata. Sanoi että sh soittaa mutta nyt klo on jo melkein 13? Polille ei pysty soittamaan kun 8-10 välillä itse.
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos vastauksesta TK. Soittelivat joo äsken ja taas tuli välikierto ton hiton pääsiäisen takia. Todella kiva kun tässä 6kk aikana ollaan päästy yhden kerran vasta ovulaationinduktioon ja silloinkin ovis sattu lauantaille joten inseminaatioon ei päästy [emoji45] . Ei vauhti kyllä ainakaan päätä huimaa...
 
Tii u:lle hirmuisesti onnea, hyvä tsemppi testien kanssa :)

Itse soitin tänään klinikalle kanssa kun menkat alkoi ja tämä kierto mennään vähän "riskillä". Nyt siis kokeillaan Gonalin sijaan Menopuria ja pääsiäisen takia ei päästä tekemään folliultraa normaalisti. Eli riski on nyt se, että jos Menopur vaikuttaakin follinkehitykseen erilailla niin ovis saattaa aikaistua ja osua juuri pääsiäiselle. Jos taas menisi niin kuin normaalisti niin inssi osuisi juuri pääsiäisen jälkeen keskiviikolle. Pääsiäistiistaina joka tapauksessa olisi ultra jos ovistesti ei ole muuttunut plussaksi pääsiäisen aikaan. Eli joko lääkkeet menee hukkaan tai sitten homma menee juuri sopivasti. Katsotaan! Välikierto tuntuisi niin ikävältä kanssa, eli otetaan nyt sit tämä riski...
 
Tii u onnea!! :) <3

Täällä kp1 :( Jään taustailemaan, kun seuraavana edessä uusi hoidonsuunnittelukäynti. Siellä päätetään, että miten jatketaan hoitoja vai jatketaanko ollenkaan. :( Tuun tänne sitten kertomaan ja kyllä mä täältä taustalta teidän juttuja luen! :) Tsemppiä kaikille <3
 
Onnea Tii u :)<3

Mä oon matkalla kolmanteen inssiin, ovistesti plussas aamulla viimein (oon viikon tehny testei) kp22 vissiinkin. Harmittaa vaan mennä yksin. Yleensä puoliso aina mukana, mut nyt oli työvuorojen kansaa jotai sekaannusta :(

Iski vahva tunne, että nyt tärppää! Huhhuh, tsemppiä kaikille <3
 
Täytyy viel tulla jatkamaan kun luin Valkoisenorkidean tekstiä. On oikeesti tosi ärsyttävää, kun on kaikenlaisia kesätaukoja ja pyhiä joiden takia menee kierrot suoraan sanottuna hukkaan!!!!! Miksei noi klinikat vois päivystää viikonloppuisinki ja pyhinä.... Aina saa jännätä,et meneeks ovis lauantaille ym yhtä stressaavaa

Hehehhehe jännityspurkaus :D
 
Onnea tii'u!!!

Ultrassa käyty ja nyt ekaa kertaa endomyeeman vierestä tuolta vasemmalta löytyi folli joka oli 15mm. Eli sunnuntaina pregnyl ja maanantaille inssi varattu! Ja meille tämä inssi jää ainoaksi joa ei tule tulosta, siirrytään sitten ivf-hoitoon. Eli sit jos ei onnista ni ens kuussa suunnittelukäynti ja tod. Näk seuraavaan kuuhun jo eka ivf. Tuntuu hurjalta, pelottavalta, jännittävältä ja vaikka miltä!
 
Kadonnut: Ja kun stressaa et osuuko viikonlopulle, ni stressi vaikuttaa kiertoon ja sit stressaat siitä stressaamisesta.... Ja sitte kaikki ihanat ihmiset jaksaa tsempata, et älä stressaa:bored:
Menikö inssi hyvin?
 
Mukava kuulla positiivisia uutisia ja tuntoja täällä. [emoji4] Mää oon ihan ryytynyt. En oo mikkään maailmankaikkeuden kärsivällisin ihminen, ja alkaa nämä loppupään piinapäivät ottaa tosissaan koville. Masentaa vähän kaikki....
Oloja edelleen ja menkoista ei tietoakaan onneksi.
Mulla piti mieskin jo ajaa kotoa saunomaan kavereittensa kanssa, että vähän saa kotona ilmapiiriä rentoutettua. Kaikki ihan pinna kiriällä ja tää jatkuva stressi ei todellakaan tee hyvää.

Mitä rtestejä täällä on tykätty käyttää?
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja muutenkin täällä saadusta tuesta! Kyllä se on itsekin nyt uskottava, että siellä se masuasukki kasvaa. Nyt vaan toivotaan, että kaikki menee hyvin. Jättäydyn takavasemmalle ja toivon sydämestä, että kaikki täällä ryhmässä olijat voivat näin ennemmin tai myöhemmin tehdä. Tsemppiä kaikille...kyllä se ainakin mahdollista on vaikka välillä usko horjuu!!!
 
Mä oon käyttäny clearbluen rtestei ainoastaan. Sitä mihi tulee plussa ja sit sitä digiä :) esikoisesta tein aikoinaan varmaa sata erilaista, ku en uskonu tulokseen :D
 
Mulla on herkkiä liuska r-testejä ja optimistina myös pari clearbluen digiä oottaa et josko joskus liuska antais plussaa ni sillä sit varmistus.

Itsellä pieni jännitys päällä miten tää pistäminen ja sit huominen inssi sujuu. Huh, eiköhän tää tästä. Mennää isännän kaa yhes ku matkaa 85km tuonne ni isäntä käy ensi ja käydää syömäs ja kaupoilla välis ja sit mun vuoro. Saaks mies tulla sisään mukaan itse operaatioon ja onko teillä sit isännät ollu mukana?
 
Takaisin
Top