Inseminaatio 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aika 45min myöhässä palohälytyksen takia. Inssi tehty ja ajoitus kuulemma todella ideaali...mieli kuriin ettei toiveet lähde käsistä!

Jatketaan vielä ainakin toinen kierto clomeilla kun tämä kierto meni näin toivotusti.
 
Pidämme sormet ja varpaat ristissä TK!

Mä oon jotenki iloni huipulla et jotain tapahtuu tässä, mut sit vähän vaivaa mieltä se et lääkäri ei ilmeisemmin näillä insseillä usko meidän onnistuvan, kosk nytkin aamulla sanoi että ei ole mikään kiveen hakattu että mennään kolme inssiä vaan ivf:n voidaan siirtyä aiemminkin. En sitten tiiä, mut yritän pitää lippua korkealla ! :)

Ja en sentää iha vainoharhainen ole ku ensiks oletettiin follien tulevan nyt vasemmalta mut koko vkl oli sellaista lantion nippailua ja repimistä oikealla puolella ja sieltähän ne sankarit nyt olis tulossa sitten, eli oppii täs vähän kuunteleen oikeinki kehoaan :)

Onko teillä tuo kypsymisprosessi menny aina suunnillee saman lailla joka kierrossa? Ku mulla nyt aika hurjat erot kahdes kierros ku viime kierros kp 12 oli 18mm folla, nii nyt vastaavana päivänä nää oli vasta 10mm. Eli kirineet vasta nyt kasvun. Mut pääasiahan olis että jotain kypsyis :)
 
Inssi tehty täälläkin. Oltiinko TK:n kanssa Naikkarilla kenties samoihin aikoihin?

Nyt sitten peukkuja pystyyn. Mikäli tästä ei nyt sitten natsaa, niin koeputki-jonoon mennään. Jono sinne noin puoli vuotta. Siinä jonotellessa tehdään tutkimukset toistuneiden keskenmenojen takia.
 
Oi, ihana, lisää piinailijoita :) toivotaan et mäki pääsen jonon jatkeeks tässä lähipäivinä niin voidaan sitten kilpaa tulla hulluiks oottaessa ;)

Onpa pitkän kuuloiset jonot siellä, johtuu varmaan siit et enempi porukkaa siellä. Meille ei kyl kukaan puhunu mistää jonoista mut sen näkee sitten. Se on pitkä aika odotella, toivotaan siis ettei teidän tarttis sinne asti mennä. Näin landepaukkuna kysyttävä et onko se naikkari yksityinen vaiko tälläinen kunnallinen mesta? Täällä kun ostavat fertinovalta palvelut nii aattelin et vaikuttaaks se jotenki näihi jonoihin.
 
Juurikin niin. Naikkarilla tarkoitan siis Helsingin Naistenklinikaa(HUS). Nyt en osaa sanoa yhtään miten tilanne on ostopalveluissa esim. Fertinovalla.
 
Onks Naikkarilla nykyään noin ruhkaa ekalla kerralla kun Naikkarilla oltiin hoidoissa oli ajat myöhässä vain 5-10min.Huuhtikuussa meidänkin pitäis mennä inseminaatio hoitoon jos ei ennen sitä tärppää.
 
Naikkarilla viime to folliultraan ottivat etuajassa sisään ja tänään kun olin paikalla noin 1030, oli samaiseen aikaan juuri palohälytys eli meni hetki ennen kuin päästiin edes rakennukseen sisään. Tämä sit sekoitti koko niiden pakan ja ajat vajaan tunnin myöhässä. Tuo 5-10 min myöhässä on kai aika normi heillä, en montaa kertaa ole ajallani päässyt sisälle :)
 
Muokattu viimeksi:
Heitsulle voimia! En osaa edes kuvitella miten rankkaa on ollut!

Tilanne on jännä :grin Enköhän mä raskaana ole? Tein la iltana, su ja tänä aamuna testit. Kaikki plussia, mutta tämän aamuinen testi ei kyllä ollut oikeastaan vahvempi ko edelliset.. toivottavasti ei merkkaa mitään vaan olen vaan hätähousuna testannut liian aikaisin uudelleen. Jos sitä malttaisi esim ke aamuun odottaa uutta testiä:hilarious:

Oireita on, aamuisin ja liian pitkästä ruokailuvälistä tulee hieman äklö olo, tosi vähän kyllä, mutta huomaa eron normaaliin. Menkkafinnit jäi tulematta. Väsyttää myös vähän normaalia enemmän. Ja kahvi ei maistu.
Edit. alavatsakivut vaivaa edelleen:shifty:

Tsemppiä kaikille!
 
Osaako joku neuvoa et mitenköhän mun kantsis toimia? Mulla on huomenna inssi klo 15.20 ja tänään aamulla clearblue kahden hormonin tasoja mittaava ovistesti näytti vilkkuvaa hymiötä ja nyt klo 17 näytti pysyvää hymiötä eli plussaa. Mulla on pregnyl jääkaapissa, mutta kannattaakohan mun pistää sitä vai antaa oviksen tapahtua omia aikojaan?
 
Minä ainaki aattelisin et jos ovistesti antoi plussaa niin ei tartte enää irroituspiikkiä. Toki mulla ei hajuakaan noista asioista joten joku jolla kokemusta vois viel kertoo.

Hemmis:JESJES onnea!!!:happy:


Täällä meillä nuo ajat on kans aika lailla paikkansa pitäviä vaikka me folliultraan tulijat ollaan aina päällekkäin jonkun muun ajan kanssa, mut annan pisteet siitä et ei tartte tavata odotustilan lehtiä ikinä :)

Ja hätäisenä piti tehdä ovistesti, taas. Vaikuttas siltä et vahvistuu viivat, joten hyvinki voi olla huomenna inssin paikka jos näin jatkuu :)

Miten teillä miehet elää hommassa mukana? Mulle ollut tosi iloinen ylläri se että mies on kyllä hommassa hienosti mukana ja järkeilee sekin vähän nyt näitä pidättäytymisjuttuja jne. Tuntuu siltä etten mä ihan hullu oo ku hänen kaa lasta haluisin :wtf::nailbiting::joyful:.
 
Meillä mies ollut alusta asti hyvin mukana sekä tsempannut kovasti. Esikoisesta oli joka käynnillä liki mukana, lukuunottamatta folliultria. Nyt ei ole ollut enää kuin ns pakollisilla käynneillä kun on arjessa vähän enempi säädettävää. Pointsit hälle <3
 
Babe: mie sanoisin et ei tarvii irrotuspiikkiä käyttää, kun ovis selkeesti tuloillaan hyvään aikaan ihan luonnostaan.. Mut en mie toki asiantuntija oo...

Meillä myös mies ollu ihailtavasti mukana. Alussa oli vähän hankalampaa, mut nyt monesti varmistelee päiviä ja laskeskelee omia aikatauluja ja suunnittelee työkuvioita eri tilanteisiin sopiviks. Tosin kun kierrot sopivasti heittelee, ni hyvätkään suunnitelmat ei aina auta... Josko nyt kuitenki tänä iltana tai huomen aamuna tulis se ovisplussa, ni menis kerranki vahingossa molempien vapaat ja muut kuviot kohilleen...
 
Babe, minkälaiset ohjeet sait lääkäriltä? Itse ovuloin normaalisti ja lääkäri ohjeisti ainakin ensimmäisessä inssissä laittamaan Pregnylin joka tapauksessa. Ainoastaan, jos ovisplussa olisi tullut jo viikonloppuna niin siinä tapauksessa se olisi pitänyt pistää sunnuntaina heti ovisplussan jälkeen ja varata inssi maanantaille. Ovisplussaa ei tullut vielä sunnuntaina, joten pistin Pregnylin sunnuntai-iltana ja tiistaina aamupäivästä suunnitellusti inssi.

Käsittääkseni sillä "viimeistellään" munarakkulan kypsyminen ja valmistelee myös limakalvoa mahdollista kiinnittymistä varten. Mutta itse siis toimisin lääkärin ohjeiden mukaan. :)

Onnea Hemmikselle, ihania uutisia <3
 
Takaisin
Top