Inseminaatio 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kadonnut, ei ollut puhetta prenyglistä sen koommin, en tajunnut edes ajatella siellä asiaa. Mut katotaan tää vkonloppu ja otetaan jatko käsittelyyn sen jälkeen. Kaivoin kyllä, et aiemmissa oviskierroissa ovis ollut kp 14-17. Jos tuolla mennään niin inssi onnistuisi. Wait n see...ja ovistikutkin pitäis kaivaa jostain :D

Niinkuin sanottu puolensa ja puolensa näillä asioilla ja mun kohdalla esikoinen on saanut ajattelemaan varmasti vielä vähän eri tavalla näitä juttuja. Ei tuon ollut tarkoitus tuoda huonoa omaatuntoa kellekään :)
Ja ihan totta, varmasti hoidoista tietävät ystävät taas miettivät miten päin olla meidän kanssa joissain tilanteissa. Eikä näitä tunteita ymmärrä täysin kukaan muu kuin toinen hoidoissa ollut.
Omalla kohdalla tuo ystävyyden katkeaminen otti koville senkin vuoksi, että oltiin tästä aiheesta "jos toinen raskautuu" oikein puhuttu ja kaiken piti olla ns ok.
 
Kurjaa kyllä menettää ystävä tuon takia :( vaikka kuinka olisi rankkaa tekee seurata toisen raskautta ni emmä silti ystävää hylkäis <3
 
Muokattu viimeksi:
Itselle on tosi vaikea puhua kenellekään lähipiiristä. Me ollaan yritetty 2 v ja viimeinen vuosi on ollut todella raskasta kun molemmat pikkusiskoni ovat saaneet vauvan. Olen tietysti yrittänyt olla onnellinen heidän puolesta, mutta silti mielen valtaa usein epäreiluuden ja ahdistuksen tunteet. Vauvakutsut ja ristiäiset on olleet itkun pidättelyä. Siitä olen monen teidän kanssa samaa mieltä, että ei tätä vaan ymmärrä sellaiset joille vauva on tullut yrittämättä.
 
Vielä kuuus päivää testipäivään. Äääh, ei jaksais ootella. Tekeekö lugesteronit jollekki muulle oireilua? Mulla alko jäätävät vatsakivut ja ihan hirvee menkkaolo.
 
Muokattu viimeksi:
Kadonnut: mulla on noiden oireiden lisäksi vielä ollu tässä pari päivää vuorotellen tuskahiki ja vilu. Myös huono olo ja pyörryttää. Tosi kiva olla hoitamassa vanhuksia kun tuntuu tältä [emoji26]. Huomenna olisi testipäivä vihdoinkin.
 
Toivotaan plussa-aallon alkua kun testailemaan pääsette. :)

Joo-o, tulipa käytyä ja lääkärin mukaan limakalvo olis oikein hyvä mutta se ei nähnyt follia. Epäili ettö se olis piilossa tuolla endomyeeman takana niin hyvin että ei näy. Eli uudet treffit manantai-aamulle, tällöin sit kp15. Viime kuun ovis tuli kp 16. Ja jos su tai ma tulee ovispluss niin isäntä mukaan koska sit siitä mennää suoraan fertinovalle. Kyselin että mitä pikku myylle (endomyeema) kuuluu, niin kuulemma ei ole oikein kivaa katsottavaa, sen tarkemmin ei kertonut. Onneks oon kotona nii tää ravaaminen ok, vois olla pomon kanssa sukset ristissä muuten :blackeye:.

Mut hei, tässä huomaa miten oma pää kehittyy tähän rönkkimiseen, ennen teki tuskaa riisua lääkärin edes ja tänäänki huoneessa oli neljä tätiä (oli kätilöl ja lääkäril molemmil harjoittelijat) ja ei hävettänyt yhtään :wink.
 
Totta tuo, eipä tunnu paljon missään heilua peppu paljaana yleisön edessä :joyful::joyful:
Huhhuh pitöis kyllä pitää itsensä koko ajan kiireisenä, heti kun on hetkikin hiljaista ja tylsää ni alkaa miettimään laskettuja aikoja ja heti perään, et entös jos onkin nega... ääää
 
Hätähousuna testasin jo eilen dpo 9 negan. Joo, en tajuu miks ees testasin noin aikasin :banghead: mut ainakaan ei ollut enää pregnylistä merkkejä koska niin puhdas nega oli (pregnylistä eilen kulunut 11 päivää). Nännit edelleen arat, ei mitään muita oireita. Onko muilla pregnyl aiheuttanut näin pitkään oireita? Lugeista tullut vaikka mitä oireita, mutta niitä ei käytössä tässä yrityskerrassa.
 
Ahma, voi ei :nailbiting::wideyed:. Miksi joku keksii laittaa testeihin sen "voit testata jo kuusi päivää oletetun hedelmöittymisen jälkeen" tai "näyttää raskauden jo kuusi päivää ennen oletettujem kuukautisten alkamista"? Tottakai sitä haluu uskoo siihen ja sit tulee juostua päänsä sinne seinään ja monesti...:sad001.
Kauhun tasapainon säilymiseks nännien arkkuus ja limoittelu vihjailee lähestyvää ovista. En tehnyt eurojackpottia vaan ovisloton laitoin vetään että tulis aikaisintaan sunnuntaina :wacky:.

P.s: ihan eksoottisen makuista tää inkivääri-sitruunatee, kaikkea on kokeiltava tieteen nimissä ku kuulemma toimii nesteenpoistoon :D
 
Cecily meillä tämä oli neljäs inssi. :) Esikoinen aikoinaan tärppäsi viidennestä ja nyt taas inssihoidot käynnissä kun toinen olis enemmän kuin tervetullut :)
 
Meillä esikoinen tärppäsi 4. inssikierrosta 2014. Vuosi sitten aloitettiin hoidot uudestaan, jolloin tehtiin kaksi inssiä ja nyt odotellaan kuinka tän kierron kanssa käy.
 
Kuinka monta noita inssejä yleensä laitetaan? Onko se tapauskohtaista? Mä laskeskelin että jos kesäl on sulku ni ne ehittäs ehkä kolme inssiä käymään mikäli ei onnaa, ja syksyllä sitte on ne ivf:t edessä. Meillä testien mukaan miehen sperma ok mut mulla tää ovulaatiokato ollut ilmeisemmin tuon pco:n ja endon takia.

Ja hei, ovistesti tänään nega, eli me päästään tähän kiertoon kokeileen ku ovis malttaa ootella arkea :).
 
Testipäivä ja täysin nega. Inhottaa jo ajatuskin, että maanantaina pitää soittaa klinikalle testitulos :/ Viimeksi vanhempi eouva vastasi ja kerrpin negasta, niin vastaus oli "no sulle onkin jo aika monta näitä tehty...". Ei sinänsä siinä mitään, mutta mieli oli muutenkin maassa ja toi ei ainakaan auttanut asiaa. Ei siis ehkä tajunnut mun käyneen välissä synnyttämässä esikoisen jne? :/ Tää nega oli tällä kertaa poikkeuksellisen kova pala. :(
 
Eiköhän inssi ole tapauskohtaista. Itsellä esikoisen aikaan puhuttiin kuudesta inssistä.

Täällä ovistesti myös nega, toivoa siis päästä inssiin. Fingers crossed!
 
Voi ei MuuMuu, hirveästi voimia! <3

Mulla sanottiin keskenmenon jälkeen, että yhdet menkat ja sit voitiin taas yrittää. Eka yritys meni aikoinaan kesken varhaisilla viikoilla :(
 
Takaisin
Top