Pahoitteluja ja tsemppiä :)
Itsellä reissu takana, sattui clomien syönti juuri reissun ajaksi. Nyt kp 11 ja aamulla oli ultra. Jotain ne clomit saa aikaan kun yksi isompi folli oli oikealla 15mm. Näillä näkymin siis jos ovikseen asti päästään, ajoittuu se vkonlopulle ja se siitä inssistä.
Puhuttiin alustavasti että varmistetaan tuo ovulointi verikokein vielä (vuosi sitten kun oli joku härö kierto missä tikku hymyili ja ultrassa todettiin ettei täällä mitään ole tapahtunut). Lisäksi lekuri pyysi meitä miettimään tahdotaanko jatkaa useampaa kiertoa vielä näin. Katsotaan siis mitä vkonloppu ja verikoe tuo tullessaan ja toimitaan sen mukaan. Jos ei ovista näin tapahdu niin varmasti seuraava askel on sitten meidän päätöksellä rankempiin hoitoihin.
Meillä tietää koko lähipiiri hoidoista. Myös töissä muutamat. Esikoisen jälkeen oli helppo ruveta puhumaan, että hänet on hoitojen avulla saatettu alulle ja sillä tiellä ollaan. Asialla on plussat ja miinukset. En enää stressaa näitä samalla tavalla kuin esikoisen aikaan ja tavallaan ollaan jo sopeuduttu ajatukseen, että tämä katsotaan läpi ettei tarvitse katua ja että sitten meillä on tuo yksi pikku-ukko jos ei toista saada. En oleta jengin ymmärtävän mitä käyn läpi enkä enää edes mieti asiaa, osaan iloita toisten puolesta eikä itkupotkuraivareitakaan juuri enää ole tämän asian tiimoilta. Mulla oli läheinen ystävä jonka kanssa kuljettiin aikalailla käsikädessä hoidoissa, he tosin olivat jo ivf:ssä ja meillä clomihoidot. Eivät koskaan raskautuneet ja tämän tiimoilta hän ei ole enää ollut yhteydessä sen jälkeen kun kerroin hänelle, että ultra lupaili meille pientä poikaa. Ehkä tämä herätti sitten itseä kun en voinut ymmärtää miten oma hoitojen onnistuminen oli häneltä pois ja kuinka ikävältä tuntui, että hän vain jätti mut kuin nalli kalliolle. Toki mä ymmärrän hänen tunteet, koska itse olin tuntenut samalla tavalla muita raskautuvia kohtaan. Mutta saipa tämä niin paskan fiiliksen itselle että sen koommin olen vain iloinnut toisten raskautumisesta.
Lisäksi mä jostain syystä uskon siihen, että paska kaadetaan sen niskaan kuka sen jaksaa luoda veke eli aika sissejä ollaan
Mä laihdutin silloin ekan hoitoputken aikaan 15 kg silkasta vitutuksesta. Olen aina ollut roteva/pyylevä ja todella suositus oli saada vähän pois, esim 5 kg. Mua rupes vituttamaan se huomautus, joten pistin kaikki paukut itsestä huolehtimiseen ja olinkin pirun hyvässä kunnossa. Tämä tietty jeesasi läpi raskauden sekä synnytyksen, ei mitään oireita missään vaiheessa ja 22h synnytyksen jälkeen olin välittömästi pystyssä. Sillä tiellä ollaan, toki ihan niin intensiivistä ei tämä itsestä huolta pitäminen tällä hetkellä ole, mutta aiempaan parempi. Selviytymiskeinonsa kullakin, mä purin kaiken urheiluun.
Toivotaan meille kaikille plussatuulia