Tännehän oli tullut paljon uusia viestejä ja ihmisiä, tervetuloa. Pitäisi minunkin osata tuo nimimerkki vaihtaa, niin ei menisi sekaisin täällä.
Toivonkipinä, älä vielä luovuta tätäkään kiertoa. Meillä ainakin inssiin otetaan kaikki samanpäivän aikana ja viimeksi hoitaja sanoi että lääkäri jää vaikka ylitöihin, että perjantaina kaikki plussaajat pääsee käymään. Eli jos sulla on perjantaina se ultra ja näyttää hyvältä, niin suoraan sieltä vain odottamaan oven taakse inssiä? Tai jos se ovulaatio tuleekin jo ennen sitä perjantaita niin soitat heti ja varaat teille ajan?
Me käydään myös kunnallisella. Meidän esikoinen on nyt siis 2.5v ja meille lääkäri sanoi jo jälkitarkastuksessa (sattui olemaan meitä hoitanut lapsettomuuslääkäri esikoisen ajoilta), että puoli vuotta voidaan yrittää itse ja sen jälkeen suoraan hoitoihin. No, kyllähän me se melkein vuosi sitten kuitenkin yritettiin itse ennen hoitoihin hakeutumista. Meillä siis se tilanne, että miehellä ei mikään "kiire" vaan voisi hyvin vielä rauhassa yrittää kotonakin, mulla alkaa iän puolesta olla "kiire", tästä en enää nuorene.
Omaa napaa: täällä piinailu jatkuu, perjantaina oli siis toinen inssi, mutta folli oli jo 25mm kokoinen torstaina, joten ilmeisesti jo liian iso? Hirveät ovulaatiokivut / inssistä tulleet kivut jatkui koko viikonlopun, eilen oli jo ok ja tänään kamalaa selkäsärkyä ja menkkakipuja johon heräsin. Mitähän lie, kp tänään kuitenkin vasta 17.
Tsemppiä kaikille!