DB
Näppärä viestien naputtelija
Iitu-94: Onpas hävytöntä käytöstä hoitohenkilökunnalta! Pyöriikö sulla kierto ihan säännöllisesti? Mulla on tosi epäsäännöllinen. Silloin sytostaattien jälkeen mulla oli käytössä hormonikorvaushoito koska kuukautiset oli jäänyt kokonaan pois. Mulla on AMH 0,3 mikä on ilmeisesti niin matala ettei hoitoja kannattaisi aloittaa. Tuo AMH-tulos tuli kuitenkin silloin 2013 kun pistoshoito oli jo aloitettu ja vaikka lääkäri oli tuon tuloksen nähdessään menettänyt toivonsa hoidon onistumisen suhteen niin ultrassa näkyikin kaksi follia.
Nyt on sitten pakko vaan toivoa että sieltä jaksaisi kaikesta huolimatta kypsyä vielä seuraavassakin hoidossa munasoluja.
Mikä sulla Iida kiikastaa? Eikö hoidosta tule vastetta?
Mä käyn Keski-Suomen keskussairaalassa, on kai sielläkin jonoa mutta on ne mut sinne jonnekin väliin aina tyrkännyt.
Nyt on sitten pakko vaan toivoa että sieltä jaksaisi kaikesta huolimatta kypsyä vielä seuraavassakin hoidossa munasoluja.
Mikä sulla Iida kiikastaa? Eikö hoidosta tule vastetta?
Mä käyn Keski-Suomen keskussairaalassa, on kai sielläkin jonoa mutta on ne mut sinne jonnekin väliin aina tyrkännyt.