inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmi DB. No onneksi sulla tosiaan se yksi siellä sentää piristämässä.

Vauvatoiv: juu siitä jättiläisestä tuli sit plussa raskaustestiin. Ihan ok vointi, satunnaisia oksennuksia sekä väsymystä koko ajan. Rinnat kipeet kans koko ajan. Nyt menossa 8+5.

Tsempit piijaa! Pidetää peukkuja sinne!

Nyt ovistesti on vahvistunut mutta ei vielä vahva. Sekä nyt tunnen saman paineen tunnen ku joka ovis ni tarkoittaako tää nyt ettei ovista tapahtunut ees?:banghead:

Mulla sillo näytti ovis negaa ti aamuna jolloin soitin klinikalle ja sovittii että keskiviikkona tehdää inssi ja pregnyl siihe päälle. Ti iltana tein uuden ovistestin ja se näytti heikkoo plussaa. Ke aamuna halusin vielä tehdä ovistestin joka oli selkee plussa. eli en tiedä koska ovis tapahtui, oliko se torstaina vai perjantaina vaikka inssi jo keskiviikkona. Mutta toimi silti. Toivottavasti sullaki vauvatoiveissa se sieltä löytyy ja tärppää!

Aika jännä et sullaki pregnylin jälkee vähä sit viä kesti vaikka oli nii iso :happy: no mulle ei inssiä tehä et luomusti ollaa ny yritetty en mitää toivoo pidä yllä enkä kauheena mieti ku sillo ku oli inssi :grin

kp29/??... PP12... Tutut kuukautis oireet tulleet muutama päivä sitten joten eiköhän tämä kierto ollut tässä :/ vuotoa odotellessa. Raskaustestiä en edes halua tehdä kun tiedän mikä tulos on

Mulla se ovistesti ei koskaa vahvistunut. Tosiaa eile oli perus ovis paineet mitä aina mut ovistesti vaa sanoo ettei oo ovista, ei sitte :grin nyt kärvistellää kurkkukivusta ja yskästä :sorry: piijjaa nii kaua on toivoa ku menkat ei ala tsemppiä !

Mulla yritettiin tänään tehdä sitä aukkaria, 2 kertaa kokeilivat eikä mitään virtausta näkyny, mutta saatto myös johtua siitä että aloin kramppaileen. Se kipu oli hirveintä ikinä! Huomenna meen viä uudestaan ja laitetaan kipulääke suonensisäsesti, jos ei vieläkään virtausta löydy ni sit siirrytään suoraan ivf hoitoon. Sain myös puhuttua tästä pahasta olosta ja sain ajan psykiatrille, heti 22.12.

Mielenkiintosia nää erot. Mulla ei myöskään aukkari onnistunut, laittoivat tähystykseen ja allekirjoituttivat paperin et putket saa poistaa jos nähdään tarpeelliseksi. Haittaisivat vioittuneina ivf:ää.
Putket kuitenkin oli auki ja aukkarin epäonnistuminen johtui juurikin krampeista, jännityksestä ja ehkä jopa tekijästä.
Tsemppiä :)

2 viikkoa ollu ku tulisilla hiilillä tanssis eikä loppua näy :D
Minkälaiset kierrot teillä yleensä ollu? Ja koska vuoto alkanu inseminaation jälkeen??
Tänään pp13 ja kp 30.
Huomenna olisi virallinen testipäivä. Mulla kierto huitelee yleensä jossain 35pv paikkeilla.
Toissa päivänä tissit kipeytyny kuten yleensä aina ennen kuukautisia ja eilen tosi kovia mahakipuja sellaisia kramppeja kuten aina ennen kuukautisia.
Ei ainakaan vielä tänään täti ole tullut kylään

Piijjaa mulla alkanu vuoto normaalisti 2-3pv ennen menkkoi tiputtelu. Nyt iski sit mulle nuhaki eile yöllä oli jotai epämääräisiä kovaa viiltoa oikees rinnas et kipeytyi kosketusaraksi nyt vasta dpo2 :dead:

Tänään onnistu paremmin kun hyvin, molemmat puolet oli auki. Kanyylin laitto käteen oli tosin se vaikeempi homma, 6 kertaa pistettiin että saatiin lääkkeet meneen kun noi meikäläisen suonet tykkää karkailla.
Bemfolaa pistelen viä pari ylimäärästä päivää ja maanantaina ultra, tiistaina toivottavasti inssiin.

Huutelen taas täältä takavasemmalta, odottaen ensi kuun inssiä. :)
Kun minulla nyt määrättiin ne letrot kp 3,5 ja 7, niin mikä vaikutus sillä lääkkeellä on? Vaikuttaako se kuukautiskiertoon vai ovulaation tulemiseen?
Harmittaisi jos tuo ovis osuukin vkl, niin aloitus siirtyy sitten tammikuulle.

Tänään käyty ultrassa ja löytyi 11millinen yksilö :) oli kipeekin ku ultralla painas. Inssi sovittu torstaille ja pregnyl olisi taas tiistai-illalle mut taidan siirtää keskiviikko aamulle ettei mee ohi hedelmöittumismahdollisuus. Rakkula ku puhkee 12h pistämisestä.
Lisäksi lääkkeiden maksukatto täyttyi, joten on ilo taas asioida apteekissa :)

Kaksi munaa siellä taas oli, 21x20mm ja 17x15mm. Eli huomenna kolmas inssi. Nyt pähkään, et pistänkö Pregnylin ite illalla vai jätänkö huomiseksi hoitajille.

Hei, liityn tänne juttelemaan. :) Eka inssi tehtiin tänään Taysissa. Yritystä luomuna ja erinäisillä hormoneilla takana kolme vuotta, mitään vikaa ei missään vaan kaikki asiat mallillaan. Yksi km/kemiallinen saatu 1,5 vuotta sitten clomeila aikaan ja nyt siis raskaammat hoidot alussa. Lääkäri ois pistänyt suoraan ivf-jonoo yhden inssin jälkeen kun ollaan yritetty niin pitkään, mutta päätin että katsotaan kolme inssiä, koska ei tiedetä ollenkaan mistä kiikastaa. Joulusulku nyt varmaan tulee niin että tää jää ainoaksi inssiksi tänä vuonna - ja tietysti toivon että jää viimeiseksi ikinä, mutta ei hirveetä uskoa ole kun onnistumisprosentti on niin pieni.

Kattelin pari sivua mitä ootte kirjoitelleet. Mä oon käynyt nyt kolme kertaa Taysissa ja tavannut kolme lääkäriä. Ois se tietty kivempi että olis aina sama, ehkä. Ihan mukavasti kaikki mennyt siellä so far. Myöhässä on oltu melkein joka kerta mutta ei nyt sentään yli puolta tuntia.

Piinailijoille kärsivällisyyttä ja ainakin liljattarelle tsemppiä huomiseen! Tuplamahkut, hienoa!

Kiitos radioboca tsempeistä! :)
Ku sais ittesä tsemppimoodiin kans. Ei oo odotukset inssin suhteen enää korkealla. Kaks munaa on ollu aiemmillaki kerroilla.

Just pistin Pregnylin, katotaan kuin käy. Ois kyllä paras joululahja, jos plussaa näyttäs <3

Takaisin