Pitkään palstaa lukeneena ajattelin liittyä joukkoon.
Taustoja sen verran että yritystä takana n. 3 vuotta (1.vuosi luomuna, 2. vuosi clomifenin avulla ja nyt huhtikuussa hoidot aloitettu).
Minulla kilpirauhasen vajaatoiminta sekä PCO, miehessä ei mitään vikaa. Ja minulla sitä ongelmaa että kierrot voi olla kaikkea 20-200 päivän väliltä.. Nyt hoitojen aikana tasoittunut n. 35pv mutta silti kierrot pitkiä.
Hoidot tosiaan aloitettu huhtikuussa OYS:issa. Meillä hankaloittaa tilannetta se että hoitoihin on yhteen suuntaan 300km matkaa eli ajoa tulee melko paljon :/
Huhtikuussa tosiaan hoidot aloitettu mutta vasta nyt perjantaina 11.11 saatu ensimäinen hoito tehtyä.
Kahdessa ensimäisessä yrityksessä oli lääkkeinä letrotx2 kp 3-7 ja metformin 1,5g/pv.
Hyviä munasoluja ei kuitenkaan saatu kasaan, kaikki oli ultrapäivinä liian pieniä ja hoitoja ei voitu tehdä.
Tässä hoidossa lääkkeinä oli letrotx2 kp 3-7. metformin 1,5g/pv ja lisäksi otettiin injektiona Bemfola 75ky kp 8 ja 9
Nyt tässä hoitokierrossa seurantaultra kp 13 jossa näkyi vas. kaksi follia: 13 ja 11 mm, kohdunlimakalvo 6,6mm.
Inseminaatio päätettiin tehdä kp 17 :)
Kohdunlimakalvosta lääkäri ei kummemmin puhunut, sanoi vain olevan hyvä, eikä kanta.fi ole mitään kirjoittanut.
Yksi folli vasemmalla 19mm ja simppoja lähti matkaan 24milj josta 91% huippu yksilöitä.
Lisäksi inseminaation yhteydessä pistettiin 5000ky Pregnyliä.
Piina päiviä siis eletään. Pe tai La olisi testi päivä. Raskaustestiä en ole ostanut vaan pakettilisen tamppooneja :D
En usko että raskautta saadaan aikaiseksi näillä hoidoilla.
Olot olleet ihan normaalit. Tänään alkanut rintojen kipuilua, mutta sitä yleensä minulla on aina ennen kuukautisia.