inseminaatio 2016

Joko joku kerkesin 2017 ryhmän laittaa pystyyn? Liityn mukaan kunhan saadaan alkuvuoden lekuri alta pois ja tiedetään miten edetään. Torstaina tähystys ja sitten 3.pv jatkosuunnitteluaika. :)
Ihanaa joulua kaikille!
 
Pp7 hyvin vähäistä verta pyyhkiessä paperiin. Pp9 aivastaessa illalla vihlas nivusta oudosti. Alavatsassa tuntui nipistelyä hetkittäin ja vasemmalta puolelta mistä munasolu irtos niin pientä turvotusta. Muut oireet samat kuin negassa ku käytän lugesteroneita kiinnittymisentukena.
 
Täällä kp2, ei siis ensimmäinen inssi tuottanut tulosta. Eikun vain uuteen kiertoon! Esikoinenkin onnistui vasta 5:llä inssillä, joten hyvää piti odottaa silloinkin :wink
 
Miten te joille on tehty joku viis inssiä, miks niin monta? Onko joku perusteltu syy uskoa että nimenomaan siitä on apua?

Mä olin eilen aukkarissa ja vieläkin on vähän raiskattu olo. :sad001 Pyysin siis sitä itse kun ei tähän kiertoon pysty joulun takia inssiä tekemään, aattelin että jospa joku näistä legendoista pitäis paikkansa ja tulisin raskaaksi sen jälkeen kun siinä puhalletaan putket auki. Oli ihan helkkarin kivuliasta, viittä vaille itkin ja tulos oli odotettavissa eli kyllä ne auki lienee. Nyt sattuu edelleen pistävästi alavatsaan ja vuotaa ruskeaa töhnää ja jotenkin masentaa. Ei ainakaan yhtään vähempää pelota ivf-hommat jotka sitten joskus edessä. :/

Onko teille tehty aukkareita ennen hoitojen aloittamista?
 
Mulle Naikkarilla aikoinaan sanottiin, että noin kuusi inssiä tehdään jos ei ole selkeää lapsettomuuden syytä ja lääkkeet toimisi. Esikoinen tärppäsi toisesta inssistä kun lääkkeet saatiin kohdilleen.

Aukkari tehtiin heti alkuun, ennen varsinaisten hoitojen aloittamista.
 
Aukkari ennen hoitojen aloitusta. 4.inssistä (5.hoitokierto ja vika inssi) onnistui ja oli jo aika ivf-hoitoon parin kuun päähän. Hoitokierrot lyheni 2 kk 15päivään.
2.inssistä (3.hoitokierto) onnistui nyt. 4 oltais tehty ennen ivf-jonoon siirtymistä. Samat lääkkeet mut vahvempana ja hoitokierrot 1kk-3vko. Näin Taysis.
 
Ai jaa, jännä. Mä oon luullut että kolme on aika vakio. Meidät ois lääkäri yhden jälkeen pistänyt ivf-jonoon yritysajan pituuden takia mutta ei vielä haluttu. Eikä mitään syytä lapsettomuudelle ole löytynyt.
 
Me käydään OYS:ssa ja sanottiin että kolme inssiä tehdään. Juuri viime inssissä oli siitä puhetta ja lääkäri sanoi että jos ei nappaa niin ensi vuoden puolella tehdään vielä yksi ja sitten ivf jonoon.
Onko kellään tietoa minkälaiset jonot OYS;ssa on ivf???
 
Mulle kans tehtiin aukkaritutkimus ennen hoitojen aloittamista. Nyt taas kerran kp1, menkat ilmestyi siis jo dpo10. Noooh tässä sitä sitte mennää kohti toiseksi viimeistä eli 5. inssiä. Olisin kyllä jo niiiiin valmis ivf rundiin. Pelottaa kyllä jo valmiiksi et jos ei sekään onnistu..Huoh.
 
Onnittelut nimee ei!

HUOM KAIKILLE! Perustin uuden ketjun vuodelle 2017 - 'Inseminaatio 2017' - otsikolla löytyy. Tervetuloa jatkamaan turinoita siellä tämän vuoden päätyttyä :) Tsempit ja plussatuulia!!
 
Onko muille tullut pregnylistä huonoa oloa??? dpo 2 alkoi etova olo ja dpo 3 piti oksentaa monta kertaa. En muista että viime inssissä olisi tullut mitään pahoinvointia
 
Itsellä ei uskoa alussa inssiin ollut, mutta kyllä silläkin nähtävästi voi onnistua. :) Toivotaan että moni muukin täällä onnistuu. :)
 

Liitteet

  • 1482826881331.jpg
    1482826881331.jpg
    32.6 KB · Katsottu: 146
Täällä dpo 11 eikä minkäänlaisia tuntemuksia :/ ei edes kuukautis tuntemuksia... yleensä ennen kuukautisia rinnat kipeytyneet ja kauheita maha kramppeja.. Viime kierrossa alkoi jo n. viikko ennen kuukautisia rinnat kipeytymään ja maha krampit oli niin kipeitä että välillä piti kaksin kerroin olla... Nyt ei minkäänlaisia oireita.. :/
viimeisin tuntemus taisi olla dpo 7 kova vihlaisu mahassa
 
Takaisin
Top