Hei kaverit,
aika myöhään vuodesta liityn joukkoonne mutta eipä tuo kai haittaa.
Meillä tosiaan molemmat 29, mutta miehellä ei käyttökelpoisia siittiöitä (oli tiedossa ennen hoitoja) joten hyvin nopeasti ollaan luovutussiittiöillä liikenteessä. Itsellä pitäisi kaikki olla hyvin, ja munasarjat on kuulemma "kauniit" (onko kenenkään muun munasarjoja kehuttu lääkärin toimesta? eikö se ole vähän outoa.. :D). Ovuloin käsittääkseni aika normaalisti, koskaan ei oo kuukautiset jääny välistä & tulevat päivän tarkkuudella, ainoa mahdollinen ongelma on että kierto on vain 25 päivää. Oli joskus 28, mutta stressasin itseni palloksi ja se tipahti sitten tuohon.
Ollaan yksityisellä klinikalla, kun noita luovutushoitoja ei kai tehdä enää julkisella juurikaan. Kalliiks tulee mutta toivottavasti vähillä hoidoilla selvitään? On me säästetty rahaakin reilu vuosi tätä varten.
Eka inssi tehtiin ma 28.11., ovistesti plussasi myöhään sunnuntai-iltana 27.11. ja inssi sitte kello 15.30 seuraavana päivänä. Folli oli kuulemma "kaunokainen" ja vaihe hyvä, eli vaikka en muistakaan yhtään sen kokoa tai limakalvon paksuutta, ilmeisesti aika hyvässä vaiheessa tehtiin.
Lääkkeitä mulla ei oo käytössä. Lääkäri sanoi heti ykskantaan että ei koe niitä tarpeelliseksi ekoilla kerroilla. Oon tähän suositukseen tosi tyytyväinen.
Nyt sitte piinailua vielä.. DPO 7, virallisesti pitäis tehdä testi vasta 14.12 (DPO 16) mutta ajattelin huijata ja tehdä yhden jo tossa viikonloppuna.. :angelic: Kauheita oireita totta kai kuvittelee koko ajan. Itse oon jotenkin tosi epäkosketuksissa oman elimistön kanssa, ei mitään tietoa mistään ovulaatioista. Ainoa jonka tunnistan on selkeä PMS, jolloin itken kaikelle ja epäilen seä avioliiton tilaa että sitä, rakastaako mun kissat mua oikeasti. Ehkä sen ovulaationkin oppii tunnistamaan paremmin!
Tsemppiä kaikille, toivottavasti tärppää itse kullakin!