Hei naiset :) Vihdoinkin meillä edetään hoitojen osalta, joulukuun kieroon ensimmäinen inseminaatio lahjasiittiöillä. Mutta siis, kyselisin mitä ovulaatiotestejä käytätte? Viimeksi viime keväänä testasin clearbluen kaksoishormoni testillä, hyvin silloin ovis löytyikin. Sen jälkeen ilmeisesti stressi laittoi kierron sekaisin, muutamalla päivällä sinne tänne, aiempi 28pv vakio rupesi heittelemään. No, tässä kuussa oon valmiiksi testaillu ovista clearbluen digitaalisella(en kuitenkaan sillä kaksoishormooni testillä), eikä vielä nyt 15pv hymynaama näy. Olen testannut heti herättyäni ekasta virtsasta, mietin johtuuko siitä? Toki testiviiva hieman tummunut, muttei lähelläkään vielä plussaa. Itsellä ongelma tehdä testi myöhemmin, kun juon paljon (3-5l) vettä päivässä, enkä sen takia pysty päivällä montaa tuntia pidättämään.
Tilasin taas niitä tarkempia clearbluen testejä, mutta miten niihin voi luottaa? Tai siis mittaako se jotenkin vielä tarkemmin tjn että soittaisin ultraa ja siirtoa liian ajoissa sitten ensi kuussa?
Ihan pihalla oon näistä, sorry. Ja ja, meille tehdään inssit ilmeisesti lääkkeettömänä.