inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meil suhde on kestänyt ennen hoitoja jo miehen tehoreissun ja siit selviytymisen vaikka lääkärit luuli ettei toinen selviä. Vaikka meil on se 13 vuotta ikäeroa niin hyvin pelaa päät yhteen. Hoidot menee siin sivussa ku arki on aika kiireistä ku kumpikin on vuorotöis, oikeastaan vaan minä käyn hoidoissa ja ukko vahtii poikaa kotona tai on töis.

Täällä myös suhde vahvistunut hoitojen myötä! Niin ja uutisia sellaisia, että tämä kolmas inssi eroaa aiemmista siten, et tismalleen dpo6 (eilen) huomasin pyyhkiessä vähän kirkasta verta ja sitten suojaan oli ilmestynyt ruskeaa vuotoa. Ja tänään sama juttu ilman kirkasta, eli suojaan oli taas tullut pikkasen ruskeaa. Kyllä pistää päätä sekaisin, et mitä tämä nyt sitten on vai onko mitään?? Myös älytön palelu ja sarja-aivastelu samoin parin päivän ajan nyt. Niiiiiiin toivon et olisi oireita kiinnittymisestä! Mut pakko yrittää pitää jalat maassa. Ei auta muu kuin jatkaa piinailua :wtf: Tsempit teille kaikille muillekin ja piinailijoille eritoten! :happy:

Kyl meilläkin suhde toimii hyvin ja puhutaan paljon näistä hoidoista. Olemmekin puhuneet lapsi asiat jo alussa että entä jos ei sitä koskaan tulekaan ni me vaa sit eletään ilman lasta. Meihin nää takapakit ei oo vaikuttaneet. Mies on tosi ymmärtäväinen ja jaksaa tsempata vaik ite oon joskus nii mieli maassa :)

Mekin ollaan jo yks "tää joko erottaa tai yhdistää"- tyyppinen elämäntilanne koettu yhdessä ja selvitty siitä; ulkomailla asuminen toisen työkomennuksen vuoksi, niin tääkin on mun mielestä vahvistanu meitä. Vaikka mun mies ei mikään puhujatyyppi ole, niin kyllä mä saan siltä tänä päivänä enemmän huomiota ja hellyyttä entä vaikka pari vuotta aiemmin, ku alettii yrittämään raskautumista. :)

Tänään dpo 2 tai 3 (ehkä se sit keskiviikkona ovis oli, ku juimi niin hitsisti vasemmalla alamahalla ja siellä oli suurempi muna tiistain inssissä) eli dpo 2. Ei mitään oireita Pregnylistäkään ole vielä tullu..

BlueTerranova - voi kumpa!!! Kumpa tämä olisi nyt se kerta. Tsemppiä piinapäiviin.

Meilläkin on vahvistanut suhdetta. Yhdessä tästä selvitään ja tämmöisen vastoinkäymisen läpikäyminen tekee meistä tosi vahvat. Tämmönen motto otettiin heti käytäntöön, kun huomattiin ettei se lapsen teko olekkaan niin helppoa kuin saduissa :D vaikeaa ja rankkaa on, mutta yhdessä siitä selvitään!

Tänään otettava ensimmäinen gonal pistos! Jaiks!

Dpo 5 tai jotain.. Ei mitään tuntemuksia.. :( Ei kait niitä vissiin hirveästi pitäis ollakaan, mut odotin Pregnylin seurauksena jotain..

juupasjaapas mite sun kävi tuliko menkat? Mulla nyt dpo 12 eile testasin negan tyhmä ku olin ei oo oikein mitää oireita vahvasti uskon että menkat tulee. Entä te muut piinailijat mikä kp on menossa? :)

Vauvatoiveissa, tyhmä nega! :( Jospa se siitä vielä iloksi muuttuis parin kolmen päivän päästä! :)

Jospa mä kuuluisin niihin ei oireita saaviin.. :D

Tänään siis kp 17..

Liljatar niimpä eipä siel ikinä näy plussaa :angelic: mulla on nyt vissii kp 26 mut kierto varmaa 29pv ku ovulaatio oli kp15 :smiley-angry003 mulla sama ei oireen oiretta. Millo sun menkat yleensä alkaa mikä kp?

Dpo12 ja kp37 ja en oo tehny viel testiä ku olin yön yllätys töis niin ei jaksanut aamuyöst tehdä, huomenna sit tai tiistaina, jolloin virallinen testipäivä. Luget ainakin näytti mulla aiheuttavan palelua ku en eilen illal laittanut niin palelu vähentyi huomattavast sekä tissien arkuus ja pystyin pitään urheiluliivejä töis, joten negaa odottelen testiin. Just laskin että yhden inssin ehtis ennen joulutaukoa ja sit seuraava menis helmikuulle. Aattelin kyllä kysyä paikkaa ivf-jonoon.

Mulla niukka ruskea vuoto jatkunut nyt neljättä päivää. Lievää tuntemusta kohdun seudulla, sellaista outoa kuplintaa ja jomotusta. Silti uskon menkkojen lähestyvän kuten aina ennenkin. Eilen illalla kun laitoin progen (2kpl) sisään niin sormeen jäi vähän kirkasta verta. Siitäkin otaksun et menkat tekee tuloaan. Nyt myös päänsärky iskeytyi kiusaamaan. Vielä muutama päivä eli n. 5 siihen kun padot taas näillä näkymin aukeaa.

Jaksuja teille jokaiselle! <3

Juupasjaapas voi harmi :sad001 voimia ja tsemppiä seuraavaan kiertoon! :angelic: Joskus_mamisku toivottavasti tärppäis. BT mitähä se rusehtava vuoto tarkoittaa outoo et nii aikasin alkoi :sorry:

Liljatar oliko sulla ennen hoitoja pitempi kierto? Mul on aina ollu 28pv viimeks venyi 31 mut ny ku pregnyl pistettiin ovulaatio tuli melkein 36h päästä. Oon lukenu et osa pistää pregnylin aiemmin ku menee inssiin ja jotku samana pvnä mulleha pregnyl laitettiin samana pvnä mut oon lukenu et pestyt siittiöt elää vähempi jopa vähempi ku 24h jos ollaa epäonnekkaita :inpain: ni pitääkö se paikkaansa ? Näin jo unta että menkat alkoi :sad001

BT, koska sulla on testipäivä?

Tsemppiä juupasjaapas! Toivottavasti välikierto tekee terää ja sitten saisit plussan :)

Täällä on nyt kolme gonal-f piikkiä takana. En ois ikinä uskonut, et piikitys sujuu näin helposti! Pyörryn verikokeisiin ja koiran ollessa tiputuksessa mä joudun istumaan pahoinvoivana. Ensimmäisen pistoksen jälkeen kaikki pelko ja jännitys purkautuikin, tärisin ja itkin varmaan puoli tuntia hysteerisenä. Muut pistokset onkin sitten mennyt kuin vanhalta tekijältä :D keskiviikkona ultrassa nähdään onko ollut vastetta.

Takaisin