inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo - vauvatoiveissa - onhan se outoo kun alkoi dpo6 se ruskee vuoto.. Voi johtua kyllä vaikka mistä muustakin, mut yksi mahis vois olla kiinnittymisestä johtuvaa.

Eltsi: Virallinen testipäivä mulla olisi 15.11. mutta uskoisin jo sitä ennen tietäväni mm. menkkojen poisjäännistä, mikäli olisi tärpännyt. Kun menkkoja odottelen alkavaksi siinä 9.-10.11. Vahvasti se vaakakuppi painaa sinne negan puolelle, ainakin mun mielipuolessa :)

Testi näytti negaa niin kuin uumoilin. Nyt odotetaan sitten menkkoja ja soitellaan uutta aikaa polille.
Samalla myös hävis ajatus että saataisiin se toinen lapsi ennen ku ukko täyttää 40 :(

Voi harmitus kaikista negoista ja tuhruista ja ja ja... :shifty:

On: Kävin folliultrassa, folli oli nyt 16mm. Inssi sovittiin torstaiksi, eli kasvattelen vielä pari päivää ja keskiviikkona tuikkaan pregnylin. Limoja tuntuu olevan tässä kierrossa paremmin kun edellisessä, jospa se oiskin hyvä merkki! Nyt on siis kp12, jos oikein muistan.

Vauvaton, tekosyitä vaan keksimään :D niitä on tässä parin vuoden aikana hyvin keksinyt, vaikkei olekkaan päässyt käyttämään!

Huomenna folliultra. Gonalista rinnat tullu aroiksi, toivottavasti jotain on tapahtunut myös munasarjoissa!

Vähän vaikee keksiä tolla porukalla tekosyitä, ollaan niin tiivis yhteisö ja pari kertaa vuodessa kun lähdetään ottaan niin sitten kanssa otetaan. Taitaa mennä samalle linjalle kun eräs työkaveri muutamavuosi takaperin, kaljatölkki käteen->vessaan-> kalja lavuaariin ja vettä tilalle. Loppuillan voi sit heilua se sama tölkki kädessä. Ja meille muille tää selvis vasta kuukausi pikkujoulujen jälkeen kun kerto raskaudestaan ja kaikki oltiin heti että "sähän joit sillon".

Plussaonnea teille piinailijoille! Toivottavasti siellä tärppää!
Myös pahoittelut negoista.. Se on ihan hanurista kun ei tärppää.

Täällä huomenna mennää varhaisultraan (rv7) kuuntelemaan onko siellä joku. Jännittää ihan kamalasti. Varsinkin kun ei oo juuri vieläkään oireita. Rinnat on kyllä hullun kipeet mutta siihen se sit melkein jääkin. Vuotoja ei oo ollut minkäänlaisia mikä on tietty hyvä juttu.

Pahoittelut negoista ja turhautuneista mielistä <3

Mulla alkoi pari tuntia sitten menkkakivut, vuotoa ei näy vielä, ainoastaan pikkasen lähes väritöntä limaa ja aiemmin tänään normi kellertävää vuotoa. Outoa sinänsä kun yleensä aina mulla tulee kivun kaverina se verikin ihan selvästi. Nyt siis dpo11. Jos ei nyt myöhäisiltaan ja huomiseen mennessä mitään ala näkyy ja/tai vain kivut jatkuu, alan epäillä. Mikä piiiiiina!

Tsempit NimeeEi sinne ultraan - pidän peukkuja!

Nimeeeikeksitty: tsempit ultraan, toivottavasti siellä pieni sydän pamppailee!
BT: Mulla menkat alkaa aina dpo12, heti aamusta. Toivottavasti sulla nyt tärppää!

Liljatar oliko sulla ennen hoitoja pitempi kierto? Mul on aina ollu 28pv viimeks venyi 31 mut ny ku pregnyl pistettiin ovulaatio tuli melkein 36h päästä. Oon lukenu et osa pistää pregnylin aiemmin ku menee inssiin ja jotku samana pvnä mulleha pregnyl laitettiin samana pvnä mut oon lukenu et pestyt siittiöt elää vähempi jopa vähempi ku 24h jos ollaa epäonnekkaita :inpain: ni pitääkö se paikkaansa ? Näin jo unta että menkat alkoi :sad001

Mulla on ollu aika säännöllinen kierto, 28pvää. Vähää ennen hoitoja se alko heittään 26-30. Epäilen, et elimistö meni sekaisin painon putoamisesta.

Jaksamisia ja tsemppiä negailijoille ja meille piinailijoille.

Tänään dpo8 ja äsken tuli ihan jäätävä pahoinvointi/etova olo, joka kesti noin minuutin verran. En oksentanu. On mulla joskus muulloinki ollu vastaavaa, eli toisaalta ei herättäny toiveita, mut toisaalta sit.. :) Viikon päästäpä tuon tietää!

Liljatar, oireitten kyttääminen on kauheeta...

Mä pistän tänään pregnylin ja huomenna aamupäivällä inssi. Lääkärin mielestä sillä nyt ei oo niin väliä koska sen pregnylin pistää. Huvittavaa kun täällä sitä ruoditaan ihan hirveästi!

DB, onnea huomiseen! :)

Täällä näyttäs olevan (kahden kerran kokemuksen perusteella) tapa pistää Pregnyl inssin yhteydessä. Ajattelin kyllä ehdottaa, jos tulee vielä kolmas inssi, et pistän sen ite edellisenä päivänä..

Tänään oli ultra. Aamulla vielä olotila oli jännittynyt ja innostunut. Noh, sitten vedettiinkin se matto jalkojen alta. Ultratessa ei löytynyt johtofollia vaan 4 cm kysta. Eipä oo ennen semmoistakaan ollut. Hoito keskytettiin. Ei siis tuu sitä ensimmäistä inssiä. Tämä kierto ja seuraava mennään primolutilla ja vuoden vaihteessa homma jatkuu - näillä samoilla lääkkeillä. Toivotaan, et kysta oli vaan sattumaa, huuhtoutuu pois eikä johtunut gonalista. On niin tyhjä olo. Odotukset oli niin korkealla näitä uusia lääkkeitä kohtaan. Huoh.

En tähän ketjuun enää mukaan ehdi, vaan sitten inseminaatio 2017.. tsemppiä tänne kovasti ja paljon plussia!

Voi ei Eltsi. Sulle kävi just niinku mulle :( ei oo kiva.

Pahoitteluni negoista ja menkoista :(

Mä meen perjantaina ultraan, sillon vasta kp8. Oon aika varma, et inssi jää viikonlopun vuoks välistä, mutta katotaan.

Takaisin