inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rfsu:llako on digitestejä? Onkohan ne parempia ku liuskat, niillä saa nimittäin tosi myöhään näkyviin mitään. Kaikki sanoo samaa niistä, ite en oo kokeillu ku ovistestejä.

Mulla oli tänään ultra ja piti tehdä se aukkari, mutta eipä tehty kun oli taas niin iso folli. Just pistin pregnylin ja torstaina inssi. Jos ei tärppää niin ens kierrolla jo 7 tai 8 päivänä tehdään se aukkari. Vielä 1 inssikierto keretään tekeen ennen joulua ja sit aletaan miettiin seuraavaa vaihetta.

Tänään tasan kaks viikkoa neljännestä ja viimeisestä inssistä ja testi puhdas nega.
Ei auttanu inssit, ei edes tuplafollilla. Tästä jatkan sitten kohti ivf hoitoja ja jään samalla tästä ketjusta pois.

Parempaa onnea teille muille inseminaatioihin! <3

Juupasjaapas, mäkin bongasin noi clearbluen uutuudet vasta viime viikolla. Ikävä nega :(

Vauvaton, mulla aukkari tehtiin muistaaksen juuri kp 8. Tsemppiä inssiin!!

Tsemppiä tulevaan sabetti! Toivottavasti pääsette nopeasti ivf:n pariin :)

Liljatar, kuulostaa kyllä hyvältä sun ultran tulos! Toivotaan, et inssi on yhtä tuottoisa ;)

Mulla on perjantaina ensimmäinen piikkipäivä. Hurjaa!! Kohti pelkoa, ja sen yli! Varaan perjantaiksi kotiin kaikkia herkkuja, jotka sitten ansaitsen piston jälkeen :D

Sabetti, onnea jatkoon.

Juupasjaapas, mulla oli siis eilen kp 10 ku se oli suunniteltu tehtäväks. En kierrolla sit jo tehdään aikasemmin.

Moi taasen!

Täällä nyt meneillään dpo5 ja kolmannen inssin tulosta odotellen. En edelleenkään jaksa uskoa onnistumiseen, mutta silti on hiipinyt mieleen et josko sitä kuitenkin nyt tärppäisi.. Eritoten kun kuulin tuttavaperheen tyttären olevan 6:lla kuulla raskaana 5. inseminaation jäljiltä. Hekin olivat jo luopuneet toivosta, mutta niin vaan sieltä pikkuinen alkoi itää. Joten sekin osaltaan valaa toivoa mun pessimistiseen olotilaan.
On se vaan niin kurjaa aina uudelleen toivoa ja sitten pettyä. Ja sitten se, kuinka fb:s lapsettomuusryhmässä joku ajattelematon nainen julkaisi päivityksen, kuinka hänen on valitettavasti tehtävä abortti! :( Se pisti niiiiin vihaksi, miten kehtaakin!
Noh piinapäivien vietävänä mennään eteenpäin ja ihmetellään erikoista 'onnentunnetta' joka on nyt muutaman päivän ajan viipyillyt luonani, mistä lie tulee, mutta on mukavasti pääni sisällä eikä edes miehen kiukkukohtaus sitä himmentänyt :) Liekö hormoonit hurmiossa :D

Hei
Mulla ois testipäivä 6 päivän päästä. Nyt dpo8. Vähän ajatukset ollu muualla ku muutettiin eilen uuteen asuntoon ni ei oo ainkaa kokoaika pyörinyt mielessä :D oloja on ollu pari päivää polttelua, pientä nippailua munasarjoissa ja nyt alkoi tänää tuntuu menkkaoloja ei oo eka kerta ku oireet alkaa ajoissa ja menkat tulee :( tsemppiä kaikille! :)

Sabetti, tsemppiä jatkoihin, jospa ivf oiskin teidän juttu <3
Pahoittelut negoista ja toivottavasti teistä piinailijoista joku plussais.
Mulla on huomenna folliultra, luulen että edessä on annoksen nosto ja inssi on ens viikolla. Mulla on kauhee räkätauti ja kurkku kipee. Oon vetäny panadolia että saan nukuttua.

Nyt oli dpo9 Täällä on paleltu ihan kunnolla iltaisin ainakin ja pientä närästystä sekä eilen nippailua alavatsas muuten ollu hetkellistä "kipua" mut tiedä sit mitä ovat. Mulla ei ole menkkoja, joten en tiiä mitkä oireet viittaa menkkoihin ja mitkä kiinnittymiseen. Edellis insseis ku menkat alkoi niin ne tuli yllätyksenä ennen testipäivää ja ku käytin lugeja niin testin tehtyä tiesi tilanteen. Eiköhän sitä jo vloppuna ehtis tehdä testin rauhas jos 1v10kk taaperolta ehtii :)

Ultrassa löytyi yksi 11mm folli ja limakalvo oli ohut. Annosta nostettiin ja seuraava ultra maanantaina. Puhuttiin ivfstä. Keski-Suomessa ei oo mitään jonoja hoitoon. Lääkärin mielestä kovin pitkää taukoa ei kannata pitää, eli päätös hoitoon lähtemisestä on tehtävä piakoin... Ahdistaa ja pelottaa. Voi kun tästä tulis plussa ettei tarvis lähtee raskaampiin hoitoihin.

Mulla oli tänään inssi, nyt taas sit piinaillaan seuraavat 2 viikkoo. Sopivasti isänpäivän tienoilla pitäis sit näkyä.
Jatketaan viä neljänteen kiertoon samoilla lääkkeillä ja sit tulee joulutauko, alkuvuodesta sit mietitään et mihin suuntaan edetään.
Oonko ainoo kellä parisuhde ajautuu pieneen kriisitilaan tän takia? Tuntuu että toi toinen ihminen on muuttumassa ihan vieraaks vaikka silti rakastaa?

Vauvaton tsemppiä inssiin! Meillä nää hoidot on pääosin vahvistanut parisuhdetta. Tietysti on tilanteita että mies kummeksuu mun käytöstä kun kilahtelen (pms). Normaalisti oon aika tasanen luonne. Me puhuttiin jo silloin esikoista tehdessä että hyväksytään tilanne jos lasta ei tule. Se on varmaan yksi avainasia miksi kestetään tämä.

Takaisin