inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siinä hetkessä kerkes kyllä kaikki pahimmat skenaariot käymään läpi! Eli toivotaan, että sullakin jäi Liina kertaluontoiseksi :)

Moi taas.
Ultrassa aamulla selvisi että 4 rakkulaa oli kehittynyt, eli inseminaatiota ei lähdetä edes kokeilemaan monisikiöraskausriskin takia. Yhdyntäkielto ja seuraava kierto jätetään välistä. Kesäkuun kiertoon oli suunnitteilla pienempi annos Gonal Fää että ei noin montaa rakkulaa kehittyisi mutta sekin kierto taitaa jäädä välistä kun olemme reissussa.
Pidättelin itkua siinä lääkärin kanssa jutustellessa. Tuntuu vaan niin pahalta tämä kaikki.

Onnittelut DB:hug007 varmasti aivan älytön fiilis!

Susanita

Susanita ;( halaus. Pitkälle menee..
Anna itkun tulla. Turhautumisen ja raivonkin. Vaikka ei tunneta, tiiät että täällä on monia samojen asioiden kanssa kamppailevia.
Voi kun ne meniski nii että lääkkeet inssi ja raskaus. Kun alotin ekan kerran pistokset, pelkäsin sivuvaikutuksia järkyttävästi. Pelkäsin kystia ja liikaa rakkuloita.. Pelkäsin että jotain peruuttamatonta tapahtuu ja mun munasarjat vaurioituu..

Susanitalle jaksamisia, tää on rankkaa :(

Liina, aamulla tein kaks testiä. Ekasta pissasta tosi haalea viiva ja pari tuntia myöhemmin seuraavasta tasaviivat. Nyt olis sit klo 14 inssi. Pitäkää peukkuja!

Susanita: Onko sulla aiemmin kypsynyt liikaa folleja? Olisiko paikallaan vaihtaa lääkettä?

Babyfever87: tsemppiä inssiin!

Arvatkaas mitä Siskot! Ei ole soittoa kuulunut verikokeesta, varmaan unohtivat. Jännitin koko aamun enkä saanut tehtyä mitään. Puolilta päivin alkoi vituttaa. Täytyy ehkä huomenna soittaa sinne, mutta pitäiskö kuitenkin ostaa tänään cb-digi?

Eikä, ihanaa DB! Jipii :)

Mä juuri läksin klinikalta. Tää oli kyllä ylivoimaisesti inhottavimman tuntuinen inssi. Spekula oli liian iso niin tuntui että paikat repee :D Mutta lääkäri oli ihana niin se tsemppas koko sen ajan. Limakalvo oli 9,7mm ja folli 21mm. Folli oli muuttanut jo muotoaan vähän soikioksi eli ajankohta oli juuri oikea.

Sunanita :( jaksamisia! <3 kunpa löytyis sopiva lääkitys sinulle.

DB ja Babyfever kiva kuulla hyviä uutisia DBllä jännää, jos oiski 2? Onks toi 55 normi viikkoihin nähden?

Mulla alkoi eilen samat pms oireet ku aina :( äkillinen hermojen menettäminen..:/

Liina

Sormet ja varpaat ristissä, että sulla tärppää Babyfever!! :)

Voin kyllä todellakin tällä hetkellä samaistua Susanita sun ajatuksiin hoitojen rankkuudesta. Eri syystä tosin...

Kävin tänään neuvolassa juttelemassa terveydenhoitajan kanssa siitä, miten edetään julkisella puolella ja jo pelkkä siellä odotushuoneessa istuminen ahdisti. Vauvamahoja ja vauvoja ympärillä ja mä oon menossa kertaamaan meidän epätoivoista historiaa...

En tiiä mitä me oikeesti nyt tehdään. Saatiin julkiselle suunnitteluaika kk päähän eikä mitään tietoa milloin päästäisiin varsinaisiin hoitoihin. Luultavasti vasta syksyllä. Pitäiskö mennä yksityiselle vielä yhteen inssiin, suoraan ivf:ään vai odottaa kärsivällisesti julkisen hoitoja. Lompakko sanoo yhtä ja sydän toista. Ja just nyt tuntuu taas siltä, että se plussa on mulle vaan yksinkertaisesti mahdotonta. Teki mieli alkaa parkua tänään niiden kaikkien näin olet hyvä vanhempi ja näin imetät oikein -ohjeiden keskellä. Miksi lapsettomuudesta kärsivät ohjataan kaikista maailman paikoista just neuvolaan?! Sori masentunut vuodatus...

Saataasko me nyt kaikki ne lapset, pliis! :(

tunne et Inssi epäonnistui voimistuu ja viikko vielä testiin. Koska tää loppuu?? Mä pistän piuhat poikki jos vielä toisen lapsen saan.. Tätä ei kyllä kestä kolmatta kertaa mitenkään..

Liina

Liina: luulisin että toi hcg-arvo on ihan ok, ei kätilö ainakaan todennut muuta kuin että olet raskaana ja varasi ajan ultraan.

DB,isot onnittelut plussasta! Ihana kuulla että hoidoista on oikeesti apua!
Onko teillä muilla julkisella kävijöillä ongelmia labran aukiolon suhteen? Itsellä tehtiin viikko sitten inssi vaikka ovistesti oli samana aamuna vasta plussa. Inssi tehtiin siksi samana päivänä kum labra kiinni koko loppuviikon... labra on myös kiinni joka pe,joten aika säätämiseksi menee. Itse olen jo henkisesti valmistautunu 4. inssiin sekä koeputkihed. syksyllä..ei kroppa reagoi mitenkään inssiin,voi turhautus...

Naikkarilla inssi tehdään aina ovisplussa-aamun päivänä, jos ovis ei satu sunnuntaille. Silloin tekevät inssin vielä ma. Labra täällä myös auki koko ajan eli ei ongelmia :)

Takaisin