Sormet ja varpaat ristissä, että sulla tärppää Babyfever!! :)
Voin kyllä todellakin tällä hetkellä samaistua Susanita sun ajatuksiin hoitojen rankkuudesta. Eri syystä tosin...
Kävin tänään neuvolassa juttelemassa terveydenhoitajan kanssa siitä, miten edetään julkisella puolella ja jo pelkkä siellä odotushuoneessa istuminen ahdisti. Vauvamahoja ja vauvoja ympärillä ja mä oon menossa kertaamaan meidän epätoivoista historiaa...
En tiiä mitä me oikeesti nyt tehdään. Saatiin julkiselle suunnitteluaika kk päähän eikä mitään tietoa milloin päästäisiin varsinaisiin hoitoihin. Luultavasti vasta syksyllä. Pitäiskö mennä yksityiselle vielä yhteen inssiin, suoraan ivf:ään vai odottaa kärsivällisesti julkisen hoitoja. Lompakko sanoo yhtä ja sydän toista. Ja just nyt tuntuu taas siltä, että se plussa on mulle vaan yksinkertaisesti mahdotonta. Teki mieli alkaa parkua tänään niiden kaikkien näin olet hyvä vanhempi ja näin imetät oikein -ohjeiden keskellä. Miksi lapsettomuudesta kärsivät ohjataan kaikista maailman paikoista just neuvolaan?! Sori masentunut vuodatus...