inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin luotan kyllä 100% ja miisaQ vakutat tosi syvälliseltä tyypiltä <3 . Arvostan :) ja muutkin empaattisilta ja ihanilta ihmisiltä. Hei se on varmaan tässä lapsetttomuudessa parhaita puolia et kasvattaa ihmisenä. jäi mietityttää, mut jatketaan nyt näin toistaiseksi niinku totesit.

Liina

Liina: alavatsalla oli "olo", tuntu siltä että kohtu kasvaa(jo dpo6), rintoja särki (tähän oireeseen en luottanut, edellisessä kierrossa oli sama)

Säikähdin ihan hulluna. Mulla tuli yhtäkkiä näköhäiriöitä, vilkkuvia valoja seikkaili näkökentässä. Tosi laajojakin kuvioita onneks mies luki et yleisiä sivuoireita clomifenissä. Eipä nää haittaa kun tiedän mistä kyse. Säikähdin et tuun huluksi

DB kiitos vastauksesta :)

Liina

Oon ihan hukassa noiden ovistestien kanssa. Tein eilen yhden testin ekasta aamupissasta ja ihan tositosi hailakka viiva tuli. Tänään vasta tajusin lukea ohjeet että tehdä klo 10-20 välillä. Whaaat?? Ei Clearbluella mitään tommosta ollut. Nyt tänään tein kaks eri testiä, joista eka klo 16-17 aikaan. Viiva oli vahvempi. Sitten tein toisen merkin testin pari tuntia myöhemmin ja siihen ei tullu viivaa ollenkaan. Argh! Pelottaa että ovis menee nyt ohi kun tää on niin hankalaa :D

Mulla on ollu ennen se Clearbluen dual hormone-testi. Siitä loppui ne vaihtopäät perjantaina ja nyt oon käyttänyt sekä Yes/No ja One Stepin tikkuja. Laskin että tänään tai huomenna pitäis ovis olla, mutta voi myös venähtää pidemmälle. Mulla on aika pitkä kierto 30-33 päivää ja nyt menossa kp 14.

One Step näytti tänään tältä:
ImageUploadedByVau Foorumi1460914740.863672.jpg

Onkos muilla ollut noita näköhäiriöitä clomien sivuoireena? Se oli pelottavaa :( en olis ikinä uskonut et tollasta olis tullut. Ajattelin et jotan näön sumentumaa, mut ihan vilkkiva valoja piirtyi seinälle. Jos clomifeniä syö vahingossa raskaana niin voi kuulemma aiheuttaa vkavia silmävaurioita sikiölle. En ihmettele yhtään enää..

Liina

Liina

En oo ennen tehnyt tommosta testiä. Aina ennen tehnyt sen Clearbluen digin. En siis tiedä millaiselta se näyttää mun ovispäivänä :( No, teen huomenna aamun ekasta ja tokasta pissasta uudet ja katson miltä näyttää. Jos on vähänkään vahvistuneet niin soitan inssiajan.

Mä oon luullu et aina pitää tehä 10-20 eikä ekasta pissasta. Oon myös miettiny et aamun ekassa on aika pitkältä ajalta kuin vaikka päivän tokassa. Musta näyttää tosi hyvältä babyfever! Miten saat järkättyä työt tms kun vasta samana päivänä tiiät inssin?
Tsemppiä kaikille. Täällä tylsä vaihe ku ovista ootellaan, kp 8.

Joo, tää klo 10-20 oli mulle ihan uus juttu :D Kun tosiaan tossa Clearbluessa ja Yes/No-testeissä ajankohdalla ei oo väliä, jos ohjeisiin on uskomista. Mutta ehkä kun nyt tiiän tän niin jospa se sit tärppäis paremmin kun on kaikki kohdillaan! Aina voi toivoa!

Oon kertonut töissä tästä mun projektista niin hyvin oon päässyt livahtamaan esimerkiksi lasten päiväuniaikaan. Meillä on niin pieni työyhteisö että oli melkein pakko kertoa. Oon rampannut nyt niin paljon siellä että ei varmaan olis tullut muuten lupaa lähteä :D

Meillä ainakin nkl tapana et pitää varata aika inssiin klo 8-10 jotenka ovistesti tehtävä ennen sitä.. Mä tein aamupissasta ihan.
Liina

Joo, sama juttu täälläkin että aamulla pitää varata. Siksi teenkin kaksi testiä. Ekan varmaan klo 6 kun herään ja sit varmaan klo 8-9 seuraavan. Haluan kattoa onko niissä viivoissa eroja. Sitten vaan soittoa klinikalle.

Vaikka ei mee kyllä sitten tohon klo 10-20 aikaikkunaan, mutta on siinä jo useamman tunnin ehtinyt olla hereillä onneksi sit kun tekee sen toisen testin.

Aamupissasta minäkin testin aina teen. Ja tosiaan inssi varataan ovisaamuna Naikkarilla, sit on vaan duunit järkättävä.

Mulla on kerran ollut clomeista näköhäiriöitä, juuri kuvaamiasi. Yllättävän vähän oireita siihen nähden kuinka paljon niitä on popsinut, kun vielä kertyvät elimistöön.

Tk kiva kuulla, että niitä voi tulla kerran ja sit ei enää. :) mullakin oli vaan sellanen viiden minsan "kohtaus". ja ei minullakaan muita sivuoireita, mitä nyt alkukierrosta clomeja syödessä hiukan mielialat heitteli

Liina

Takaisin