inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet025Tervehdys!
Lukenut teidän keskusteluja ja voinut samaistua moneen.
Vauvaa yritetty 08/14, ikää molemmilla 32v, viime marraskuussa NK aloitettu tutkimukset, aukiolotutkimuksessa vasen munanjohdin kysymysmerkki-> ei kuitenkaan tukoksia? Ovuloin normaalisti, kierto 23-28pv, siittiöt laiskanpuoleisia mutta ei ole löytynyt syytä meilläkään miksi raskaus ei ala.
Viime kiertoon en saanut aikaa aloittaa inssiä, sitä edellisessä kierrossa kokeiltiin Clomeja krp.3-7, lopetettiin heti siihen koska olivat ohentaneet limiksen 3,5mm.
Ma kävin ultrassa ja aloitettiin Gonal F pistokset(50) 6pv ja ensi ma menen uudestaan ultraan katsomaan onko folleja ja saanko luvan pistää Pregnylin, inssi mahdollisesti sitten sen mukaan.
Selittämätön lapsettomuus tuntuu vaikealta. Ennemmin sitä toivoisi jonkin syyn löytyvän ja siihen mahdollisen ratkaisun.
Kivaa viikonloppua teille.

Kyllä siitä ihan kunnon viiva kehittyi. Mä vähän jo aavistelin tätä tulosta, kaikenlaisia oireita on jo kehittynyt...

DB vauuu! Onnea! Ja verikoe maanantaina vahvistaa? Mites teillä oli seksiä inssin ympärillä? Sitähän ei koskaan tiiä mistä kerrasta siittiö löytänyt munasolunsa. Että inssistä vai seksistä..

Mitäs toivonkipinä?

Tervetuloa susanita! Naistenklinikan asiakkaitako olette? Mä mietin sitä että mulle määrättiin ovitrelle irrotukseen ja toisille pregnyl.. Miksiköhän?

Sofiask: me hommailtiin pari päivää ennen inssiä, inssipäivän iltana ja parina päivänä inssin jälkeen.

Pessimistinä odotan tosiaan sen maanantain tuloksen ja varhaisultran ennen suurempia juhlia. Mies kyllä yllättyi, tällä kertaa en puhunut oireista mitään...

DB aivan ihanaa ♡♡♡♡♡♡♡ Tarrasukkia nyt ja tsemppiä, varmasti testi näytti tositilanteen ♡ :D

Mä mietin, että olisiko teitä kiinnostanut luoda joku oma faceryhmä, jossa voitaisiin keskustella lisää, musta tää on vähän hankala välillä kun ei saa heti laitettua viestiä toiselle jne?

Tänne on tavallaan ihana vuodattaa anonyymina, kun välillä on aika pohjalla ja mielialat heittelee mut kyllä olen mukana faceryhmässä jos muutkin on.

Liina

Onnea DB <3
Mun välikierron menkat ohi, seuraavia odotellessa.
Mä olen mukana mahdollisessa fb-ryhmässä. Enempi siellä pyörin. Tosin fb:ssä monesti tulee tilanne, että joku asia vuotaa ryhmän ulkopuolelle tms. näitä naisten juttuja :D

Mä haluan myös olla anonyymi.
Kiitos kaikille myötäeläjille! Toivottavasti seuraatte perässä

Aivan, ymmärrän kyllä tuon anonyymiyden toiveen, itse jotenkin taas koen että olisi helpompi olla facebookissa ryhmässä kun oikeasti saisi tsempattua paremmin ja aidommin olla mukana jokaisen tilanteessa. Mutta kylläkai sitä tähänkin tottuu, tehdään vaikka ryhmä sitten jos kaikki kokee sen mieluisaksi? ♡ Niin, ja minä tulee tuohon asioiden vuotamiseen niin itse jotenkin uskon ja koen että kun on näin "vakavasta" ja herkästä aiheesta kyse niin tulee luotettua kyllä teihin kaikkiin ettei kukaan tekisi mitään mikä voisi ketään enempää loukata. Kaikki tiedetään yhdessä mitä tuskaa tämä on - sehän meitä yhdistää kaikessa tuskassaan ♡

Takaisin