inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon aivan palasina täällä, tulin folliultrasta. Toivo on menetetty, hoidot seis nyt ilmeisesti syksyyn. Ultrassa näkyi monia monia rakkuloita tai kystia tai mitä lie, ei tiennyt lääkäri mitä ne on ja mitään ei voida tehdä. Kaikki lääkkeet seis ja vain odotetaan. Mä oon niin palasina, aivan rikki. Miten tämän kestää??? Mitä jos kaikki oli tässä? Sain lisäksi tietää, että minulla on kilpirauhasen tulehdus joka aiheuttaa sen ettei kiinnittymistä välttämättä voi tapahtua eikä tuolle voida tehdä mitään, ja jos raskaus tapahtuu niin keskenmenon riski on 3-4 kertainen.

MiisaQ: voi hyvänen aika! Kai sinulla on saatavilla nyt tukea? Eihän tuollaiseen voi varautua eikä sitä voi kestää... Kontrolloidaanko tuota sinun tilannetta, vai joudutko odottamaan sinne syksyyn? Mistä se kilpirauhasen tulehdus johtuu, miten se ilmeni? Voimia, voimia!

Miisaq <3<3
Virtuaalihalaus ja hurjasti tsemppiä. Uskon että oot palasina! Mitä muutakaan voi olla tuollasten uutisten jälkeen!!!
Oliko sulla nyt monesko hormonituettu kierto? Ja onko nyt ihan seksikielto?

Kauheita uutisia voi yhtäkkiä kuulla ja elämä mennä ihan päälaelleen.. Vaikka riskit tietää ja aluks mä pelkäsin hirveesti just et niitä kypsyy liikaa tai et tulee kystia.
Voimia!!!

Kiitos tuesta ♡ Lääkäri laittoi 2kk päähän ultran, että katsotaan tilannetta uudestaan, mutta itkin siellä sitten hoitajalle niin sain kuukauden päähän jo tarkistuskäynnin joka lääkärin mukaan on täysin rahantuhlausta, kun mitään ei voida tehdä. Ja siitä kilpirauhasen tulehduksesta, se on joku autoimmunisairaus, jolle ei mitään voi. Toisilla voi kestää vuosia, toisilla lopun elämää. Ei ole seksikieltoa kun ei lääkärin mielestä ole mahdollista nyt raskaus. Ja pelottaa että onko enää koskaan. En kestä...

MiisaQ,tsemppia sinne! Toivottavasti pääsette yrittämään uudelleen pian ja asiat selviää! Itse kävin tänään inssissä ja miehen näytteessä pesun jälkeen vaan 1.6 milj siittiötä joten en tiiä oliko tämä hoitokerta ihan turha...viime kuussa ovis sattu vklopuöle joten sekin meni ohi. sovittiin että vielä 1 inssi ennen kesöö ja sit syksyllä koeputkihedelmöitykseen... nyt tarvittaisiin niutö hyviä uutisia edes joltakin niin saisi muutkin toivoa.

MiisaQ, voimia ja halauksia sinne! Ihan kamalaa tuollainen :( Toivottavasti se nyt lähtee itsestään helpottamaan, että seuraava inssi onnistuis normaalisti.

Voi miten kamalaa MiisaQ! Kun ei nämä hoidot helpoimmillaankaan henkisesti mitään kevyitä ole, voin vain kuvitella miltä susta tänään on tuntunut. Toivottavasti asiat menee tässä kuukauden aikana parempaan suuntaan ja pääsette vielä yrittämään. Voimia ja halauksia! <3

Eilinen folliultra meni rutiinilla. Limakalvo kuulemma jo tosi hyvä, mutta munis liian pieni. Ovis ajoittunee sunnuntaille tai maanantaille. Toivottavasti! Muuten menee tää kierto sitten ohi.

Noniin, veritestissä on käyty. Jännitys sen suhteen pitkittyy maanantaille koska klinikan porukka on tänään koulutuksessa.

DB oliks raskaustesti? Vai mikä verikoe :) jännää. Peukut pystyssä!

Onko muilla tullut clomeista pahoinvointia?? Plääh :( ja mielialatkin heittelee

Liina

Sofiask: Mulla on aina sama luovuttaja. Olisin halunnut vaihtaa luovuttajaa, kun nuo kaks kertaa on menny plörinäksi. Ja vaihto onnistuisikin, jos haluaisin maksaa 1000e käyttöoikeuksista :banghead: Enpä sitten ryhtynyt moiseen, kun kerran oon sen verran jo maksanut tämän nykyisen luovuttajan kohdalla. Mun mielestä on typerää ettei voi vaihtaa, kun ei oo minkäänlaisia tuloksia tullut. En tiedä onko kaikilla klinikoilla sama käytäntö, mutta järjetöntä minusta. Ymmärtäisin jos olisin tullut raskaaksi tämän luovuttajan siittiöistä aiemmin, mutta en ole.

Ja kiitos tsempeistä, toivottavasti ovis tulis nyt oikeaan kohtaan. Clearbluen ovistesti näytti eilen ja tänään välkkyvää hymiötä eli lähellä ollaan jo. Mulla loppui vaan ne vaihtopäät siihen masiinaan niin täytyy mennä ihan normitikuilla nyt huominen ja sunnuntai. En oo koskaan ennen käyttänyt semmosia, saa nähdä osaanko lukea niitä :grin

Takaisin