inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
no juu..eipä tässä paljoo oo kerrottavaa..hailuraa viivaa..taitaa olla vaan kiinnittymisyritys :smiley-angry017 menkkoja siis odotellaan alkavaksi, että pääsis taas uuteen inssikiertoon ja piikittelemään..

No niinpä..mut kyllä tää tästä..eipä sais innostuu liian aikaisin :banghead: jospa vuodon alku ei venuis et olis jottai mahiksia päästä inssiin edes täs kierrossa :nailbiting:

Jaksamisia!!

Mulla kans vähän paha tapa innostua liian aikasin. Selvitin lasketun ajan ja nimeä oon miettinyt sekä tytölle et pojalle tänään sekä mies mietti vauvalle turvakaukaloa äsken autossa

Liina

Mä täältä lähettelen kauheesti niitä plussatuulia nyt. Tarvittais tänne ryhmään ihania uutisia! Välillä sentään paistaa päivä tähänkin risukasaan, kun sain kuulla että inssi tässä kuussa onnistuukin :) Oli siis tarkoitus pitää välikierto kun en ollut tilannut siittiöitä ajoissa. Sieltä kuitenkin sitten ilmoitettiin että siittiöt ovat saapuneet ja folliultraa voisi varailla. Olivat ilmeisesti saaneet mun tilauksen mukaan kaikesta huolimatta. Huomenna se ultra sit olis ja saa nähdä milloin pääsee sit inssihommiin! Viimeistään ens viikon alussa, luulisin. Kääk!

Kiitos Liina! Tuun kertoilee sit kuulumisia miten homma etenee. Tää on tosiaan nyt mun viimeinen inssi vähään aikaan niin toivotaan että tärppää. Jospa se kolmas kerta toden sanoo :)

Kuinka nopeasti teille noussut lämmöt ovisplussan jälkeen? Ekaa kertaa mittailen ja nyt 48h tuntia tasan ovisplussasta eikä ole vielä lämmöt noussu..
Liina

Takaisin