inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä käyn yksityisellä ja koko pulju on kiinni viikonloppuisin. Tämä on kyllä ikävää juuri tuon takia, että jos ovis osuu juurikin sopivasti viikonlopulle niin siinä menee se kierto ihan harakoille.

Voi harmi että täällä näitä negoja nyt pärähtelee :( Niin toivoin että jollain tärppäis! Mulla taitaa huhtikuu olla nyt sitten välikierto vaikken niin suunnitellut. Klinikalta sanoivat että olisi pitänyt tilata siittiöt sata vuotta aikaisemmin eikä kukaan mulle tätä kertonut. Eivät nyt sitten ehdi tähän kiertoon. Jee...

Sofiask joo mut toi 28mm oli kuulemma kaksioisainen? En tiedä mitä tarkoittaa, mut pyysivät soittaa kun tulee ovisplussa, mut sanoi et saatttaa olla jo irronnut, mut puhdasta näytää testit. Jostain luin et jollain munasarja revennyt, kun kasvanut follit niin isoiksi clomeilla. Apua. Oma keho sanois et ovis vasta tulossa.

Ja babyfever harmi että kierto jää välistä :( ja muistelisin et meillä esikoinen sai lauantain inssistä alkunsa.

moikka!

Jee Liina, hyvä juttu ja tsempit inssiin :)

mä täällä jännäilen oman kiertoni kanssa..nyt dpo 12, tiistaina pitäis menkat alkaa(toivotaan ettei kuitenkaan). Noh, mulla ei oo kaapissa muita testejä kuin ovistestit. aattelinpa testata et mitä näyttää, kun oon lukenut että saattaa näyttää raskauden jos viivat on saman vahvuiset, oon niitä ennenkin käyttänyt, mutta silloin niihin piirtynyt hailakka viiva ja menkathan aina alkanut, mutta mutta, oon hiukan hämilläni..märkänä viivat oli yhtä punaiset ja kun kuivahti niin testi viiva hiukan vaaleni :O oo tässä nyt sitten..raskaustestiä en kuiteskaan mee ostaan ennenku sit jos menkat on myöhässä..nyt sormet ja varpaat ristiin, että nyt ois natsannu :nailbiting:

Toivon sitä todella :) mitään menkka oireitakaan ei oo vielä näkyny. normisti jo viikko ennen tietää et menkat alkaa. nyt ei oo mitään oireita suuntaan eikä toiseen, paitsi tissikivut uupuu ja menkkakivut..ääh, taitaa nousta toiveet liian korkeelle taas..mun kroppa taitaa vaan olla sekaisin tästä lääkkeettömästä kierrosta :nailbiting: mut onneks ei oo enää ku paripvää ku sekin selviää :wink

Liina, onneks pääset kuitenkin inssiin!

Toivonkipinä, jospa ne menkat jäiskin tulematta...

Mulla on nyt dpo9, ei muita oireita kuin menkkajuilintaa. Aika vähissä on usko tähän kiertoon. Suunnittelin jo että tulevaan kiertoon en halua inssiä, liian kiirusta työrintamalla. Sitten varmaan tuleekin jo kesäsulku...

Toivonkipinä ainakin ollut minulla ja kaverillani lähes positiivinen ovistesti ensimmäinen raskauden merkki. Peukut pystyssä et olis sinullakin!! Eivät olleet edes tadavahvat dpo14 kaverilla pari kuukaut sitten.

Kiitos tsempeistä! Kerron sit et päästiinkö sinne asti. :)

Liina

hui..tuo herättää lisää toiveita, jopa niin paljon et oli pakko käydä ostaas testi..pregchek 25 vahvuus..APUA..HAAMU, mitähän v****a :nailbiting: oisko viivanpaikka tms..näytti kyllä hiukka värilliseltä märkänä, mut kun oli niin heikko..kunpa tää ois totta, eikä mikään kemiallinen taas tms..apua apua :scared007paikat ihan tärrää..pitääpi ootella ja testailla viel uudelleen ja ja ja...

Takaisin