Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voihan sitä kokeilla. Tällä mun keinoin kasvatellaan laihaa lasta :) Mulla on ollut tapana antaa aina molemmista, kun näyttää ettei yksi riitä päivälläkään (joka syötöllä, kaikki mitä on tarjolla annetaan). Yöllä, kun on pikkuisen harvempi syöttöväli on mennyt masuun 1,5 rintaa, ja aloitan aina seuraavan millä olen edellisen lopettanut. Mulla ei siis tuntemustenkaan mukaan ole mitkään mega-tuotantolaitokset nämä daisarit ja tytön paino on ollut -8...-14% keskiarvosta vaikka pituus on plussalla.
Paljonko teidän neiti painaa? Meillä kun on tullut vasta hiukan yli kilo syntymäpainoon ja miinuskäyrällä kasvaa myös. Vaikka neuvolassa sanotaan ettei tarvitse huolestua, kun tyttö kerran on iloinen ja tyytyväinen, niin väkisinki muiden ehdottaessa/kysyessä korvikkeen käytöstä rupeaa epäilyttämään oman maidon riittäminen.
Paljonko teidän neiti painaa? Meillä kun on tullut vasta hiukan yli kilo syntymäpainoon ja miinuskäyrällä kasvaa myös. Vaikka neuvolassa sanotaan ettei tarvitse huolestua, kun tyttö kerran on iloinen ja tyytyväinen, niin väkisinki muiden ehdottaessa/kysyessä korvikkeen käytöstä rupeaa epäilyttämään oman maidon riittäminen.
Joo, sama neuvolatäti ollut koko ajan. Oon saanu sen kuvitelman, että herkästi yleensä huolestutaan vähäisestä painonnoususta, mutta oma nt on erittäin rauhallinen ja rauhoittava. Katsotaan mikä "tuomio" tulee nyt sitten kolmen viikon päästä lääkäriltä.
Itse veikkaan että painon hitaaseen nousuun liittyis myös unet. Neiti kun ei suostu nukkumaan kun maksimissaan kahdet päiväunet, toki toiset on pitkät mutta väistämättä on silti hereillä vähintään 4h putkeen. Pakkohan sen on kuluttaa enemmän energiaa kun nukkumisen. Tai sitten nämä on näitä äidin omia pakokeinoja olla ajattelematta maidon riittämistä..
Mitäs mieltä ootte tästä meidän pojan kasvusta, 4kk neuvolassa pituutta vain 60,8cm, painoa kuitenkin muutamaa grammaa vaille 7kg. Py 41,4cm.
(syntymämitat 3,5kg ja 50cm)
Täysimetyksellä mennään. Me vanhemmatkaan ei olla kovin pitkiä (162cm ja 172cm) vaikuttaskohan se nyt jo tähän