Nyt en halua aiheesta mitään sotaa tms, mutta, minua kiinnostaisi kovasti, että kuka nämä on todennut? Siis että miten nämä voi todistaa paikkaansa pitäviksi?
Minulle jää just se kuva, että vauva ei ole kylläinen tissin jälkeen jos ensinnäkin sählää ja raivoaa siinä. Syö. Menee 15-30min ja vaan itkee. Saa pullon, juo vaikka 50ml, röyhtäsee ja on tyytyväinen.
Mistä kukaan voi takuulla tietää että se tissimaito täyttää ja riittää joka päivä joka kerta?
Mulla ei edes tisseistä ikinä yhdenkää lapsen kohdalla oo valunu maitoa niin että olisin koskaan tarvinut mitään suojia.
Ymmärrän, että toiset haluaa vain imettää ja uskoo noihin väitteisiin. Valitettavasti mun usko ei riitä, kun toinen itkee pää punasena ja pullomaito saa tyypin tyytyväiseksi. Ei auta vaikka tissiä tarjoais. Ja sitten taas välillä tyyppi kieltäytyy pullosta ja on onnellinen kun saa tissin.
Oonko mä sekoittanut mun vauvan pään kun oon sekaruokkinut?
Meillä ollaan öisin tissillä vaihtelevasti 2-3 kertaa. Siis klo 24-05 välisenä aikana. Vaippa ei ole aamulla kovinkaan märkä. Tai yöllä kun kerran vaihdan, kyllä haluan vaihtaa yölläkin vaikka on vaan vähän pissaa. Vauva on silti yöllä rauhallinen. Ei vaan isommin jaksa syödä.