Minä en pystynyt esikoista imettämään seurassa, vaan halusin aina toiseen huoneeseen. Tokaakin olen vielä imettänyt esim. ravintolan vessassa. Tokan aikana kuitenkin totuttelin julki-imetykseen ja myöhemmin imetin missä vain, vaikka siinä ravintolan pöydän ääressä. Tätä kolmatta onkin ollut helppo imettää missä vain, mutta olen huomannut, että jos istun vieraiden kanssa tiiviisti olkkarin sohvilla, niin just jos joukossa on miehiä, niin arastelen siinä ihan vieri vieressä imettää. Ja kun serkkuni esitteli uuden miesystävänsä niin en heti silloin viitsinyt olkkarissa imettää, vaan menin takkahuoneesen, josta kyllä oli suora yhteys olkkariin.
Minusta on kyllä tullut oikein julki-imetyksen edistäjä. Imetän senkin takia julkisesti, että ihmiset näkevät sen olevan normaalia, ja ehkä joku muukin rohkaistuu sitten imettämään julkisesti. Vaikkapa suvun teini-ikää lähestyvä tyttö tulevaisuudessa. Ilahdun aina, kun näen jonkun muun imettävän julkisesti. Se on hyvin sanottu, että julki-imetys ei ole julkeaa imetystä, se on vain imetystä. :)