Imetys

Mulla on sähköpumppu. Käsin on työlästä ko tulee kokoaja maitoo ja saikul käsipumppu pisti ranteet kipeiks..

Hyvä että sul toimii tuo sähköpumppu. Mulla on nyt kaks kaveria, jotka ei sitä sähköstä voi yhtään käyttää (toinen sano et tuntuu liian epämiellyttävältä), vaik sitä kehutaanki kovasti netissä. Mä tilasin siks manuaalisen.

Mun on mahdoton tehtävä muistaa milloin olen imettänyt viimeeksi, mutta nykyaikana ei tietenkään tarvii: FeedBaby app puhelimeen ja siinä on kaikki mitä tarvitsee! Jopa se kummasta tissistä on imettänyt! :)

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Cedju mulla on kans puhelimessa sovellus joka pitää imetyksistä kirjaa. Muuten kyllä ei ois hajuakaan imetysajoista. Supistuksia varten mulla oli kans oma sovellus. En ois millään muuten jaksanu seurata niitä!

Ei toimis mulla. Sit pitäis aina olla puhelin mukana kun imettää... Miksi siitä pitää pitää kirjaa? Ei kai se ole vaarallista jos imettää samasta tissistä peräkkäin? Kyllä se toinen sitten ilmoittelee kun on täynnä...

Mulla meni koko yö ihan persiilleen kun vauva heräs tunnin välein syömään. Sit se jaksoi välillä vaan alun maitosyöksyn ja eikun taju pois... Sit maha vaivas tietty kun piti horia sitä maitoa taas kauhealla vauhdilla. Osa tulikin sitten pukluna ulos. Nyt meillä on sänky sitten maidossa, puklussa ja mun hiessä kun kauhee hiki nousi päälle...

Tissit on tosi arat ja täynnä kokoajan. Ei auta että imee välillä kun ei pikkuinen tyhjäksi saa kuitenkaan... Pikkuhiljaa vois alkaa tarjonta vastata kysyntää...pliiis!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joo, olis pitänyt aikaisemmin älytä toi sovellus! Siinä on muuten kasvukäyrät ja muut härpäkkeet myös jos haluaa ihan pro:na seurailla. Mun aivot on niin seulana etten pysty seuraamaan itse yhtään mitään. Raskausdementiasta imetysdementiaan - hyvin menee!

Spiraali, mä yritän nyt selvittää ainakin sitä että toimiiko mun oikea tissi ollenkaan o_O. Tuntuu, että se ehkä jää vähemmälle imettämiselle ja ei tuota samalla tavalla maitoa. Nyt yritän tasapainottaa tuota imetystä niin että saisin senkin mukaan. Jos kroppa toimii täydellisesti niin kai se sitten on sama milloin ja kummasta tissistä imettää.

Niin ja tietty jos imettää usein samasta tissistä niin kyllähän se toinen "laantuu"... Mä yritän aina muistella vaan missä asennossa viimeksi imetin ja että kumpi se mahtoi olla. Aloitustissiäkin olisi kuulemma hyvä vaihtaa... Liivinsuojistakin voi päätellä jotain...

Mä pidän niistä imetyksistä kirjaa lähinnä siks ettei välit veny liian pitkiks...tyttö on niin hyvä nukkumaan että se vetelee öisin helposti 7h unta jos en herättele oikeeseen aikaan syömään. Päivälläkin voi tulla 5h unet johonkin väliin! Siitä ei oo kyllä epäilystäkään että kummasta tissistä on viimeks syöty kun toinen on sit kipee ja pinkee siinä vaiheessa kun alkais olla taas ruoka-aika...

joo ei toimis mullakaan tollanen sovellus.... mun puhelin on vähän väliä hukassa.....

Meillä poika syö 2,5-3,5h välein. Jos ei ite herää siin 3,5h välin paikkeil nii herätän vaipan vaihollaja syömää ettei liia pitkä väli tuu. Mut aika hyvin poika ite herää siin max. kolmen tunnin välein

Voi että mä olisin tyytyväinen jos nukkuis 5h... En herättelis syömään ;)

Mä oon vähän pihalla tosta et pitääkö sitä muksua herätellä syömään jos(i wish) se sattuis nukkuu pitkiä pätkiä? Siis tietty nyt vaippakin pitää vaihtaa jos se vetää kymmenettä tuntia sikeitä ja heräilee varmaan siihen mutta siis onko tostakin joku suositus??

Jomsuli se vähän riippuu vauvan koosta ja siitä kauan se vauva jaksaa kerralla syödä. Tai näin mulle sanottiin neuvolassa :)

Ei toimis mulla. Sit pitäis aina olla puhelin mukana kun imettää... Miksi siitä pitää pitää kirjaa? Ei kai se ole vaarallista jos imettää samasta tissistä peräkkäin? Kyllä se toinen sitten ilmoittelee kun on täynnä...

Mulla meni koko yö ihan persiilleen kun vauva heräs tunnin välein syömään. Sit se jaksoi välillä vaan alun maitosyöksyn ja eikun taju pois... Sit maha vaivas tietty kun piti horia sitä maitoa taas kauhealla vauhdilla. Osa tulikin sitten pukluna ulos. Nyt meillä on sänky sitten maidossa, puklussa ja mun hiessä kun kauhee hiki nousi päälle...

Tissit on tosi arat ja täynnä kokoajan. Ei auta että imee välillä kun ei pikkuinen tyhjäksi saa kuitenkaan... Pikkuhiljaa vois alkaa tarjonta vastata kysyntää...pliiis!!

Tää ihan täysin niin kuin mulla. täällä kans hotkitaan maitoa ja sit kakotaan tai sit tulee hikka. Tai sit ottaa kolme imasua ja jatkaa unia. Sairaalassa mulla oli kova homma saada tyttö hereille,että olis saanu syötettyä,kun olis vaan nukkunut. Pari kertaa piti pyytää hoitaja auttamaan herättelyssä. :confused:

Tuo kyllä herää, ei tartte herätellä mutta yöllä ne syömiset oli ihan pelleilyä... Nyt päivällä taas ollut järkevämpää ja nyt nukkuu taas vaunuissa sikeästi ulkona :)

hymykuoppa: Mistä niin päättelet?

Maidontulon kuuluukin tasaantua ajanmittaan. Kyl sitä sieltä tulee, mutta "vain" vauvalle, eikä kylpyvedeksi asti.

Takaisin