Miulla kyl maitoa nousee, mut poika ei malta olla rinnalla tarpeeks pitkään tai sit nukahtaa tissille. Ei sairaalassa imetys juurikaa onnannut, ja siitäkös kätilöt syyllisti ja teki ison numeron asiasta ja en meinannut päästä sairaalasta ennenku vauva imee joka kerta 30min putkee.
Mut poika ei vaa malttanu ja sitku poika runnottiin väkisin tissille ja kynsillä painettii miu nännejä niin poikaha hermostu (varmaa joku tissi trauma toisella moisen runnomisen takia). Mut pullosta juo tosi hyvin, kunnes siihe annettiin lupa eilis aamuna. Poika itki kaks ekaa päivää nälkäänsä, mut piti vaa imettää vaikka ei poika suostunut tarpeeks imee tissiä. Oon siis syöttänyt pojalle omaa lypsettyä maitoa pullosta ja älyttömän rauhallinen ollut siitä asti, kun sai pullon käyttöön.
Itselleni on tullut jonkinmoinen imetys inho ton syyllistämisen takia ja kun siitä tehtiin liia iso numero mielestäni. Koska vika ei ole siinä, ettei mulla maitoa olisi, muutamassa minuutis pumppaan 80ml. Ja vika ei ole myös pojassa, koska syö pullosta. Eriasia ois jos ei poika söis ollenkaa! Mutta kun tähänkin on niin helppo ratkaisu, eli siis syöttää pullosta omaa maitoa, josta saa aivan samat maidot kuin tissistä imetettynä.. Oon pumppaillut maitoa ja juottanut pullosta ja näin aion tehäkin. Tutteliakin on varalle, enkä koe pahaa omaatuntoa siitä vaik ilmeisesti pitäskätilöitte mielestä.