Meillä lähti tänään korvikkeet kehiin, ja en olis uskonut että ottaa näin koville.
Itkua tuhersin kun ekaa kertaa vauva söi korviketta pullosta ja näin miten tyytyväinen ilme sillä oli kun masu tuli heti täyteen. Nyyh.
Mutta oikeesti mun tissit on jo pitkään olleen kun rusinat, ja kyllä niistä jotain maitoa on ilmeisesti saanut imettyä kun vauva on ollut ihan ok tyytyväinen ja nieleskellytkin, mutta kyl se välillä on ollut aika kiven takana, nyhtää nyt ravintoa sellasista lötköistä nahkalärpäkkeistä....Oon juonut ihan sairaasti nestettä, syönyt kunnolla mutta kun ei tuu niin ei tuu.
Annoin aamulla pulloa, päivällä tissimaitoa riitti vielä vähäsen pariin kertaan, viiden maissa joi 60ml pullosta ja nyt iltakorvikkeesta huikkasi 30ml ja simahti.
Mä olen taas ihan ulalla, miten paljon toi neiti syö ja miten usein mun pitää sitä ruokkia. Tissin kanssa mentiin vähän sillai fiiliksellä.Jotenkin tää vauva on NIIIIIIN eri kun esikoinen, ja vaikka tiedän ettei mun pitäis tästä masentua, niin olen vähän allapäin siitä ettei maito riitä.
Ehkä siksikin etten olekaan enää korvaamaton. Vähän huono-äiti-fiilis, vaikkei pitäis.
Ekan kanssa sitä maitoa tuli vaikka miten paljon ja miten pitkään ja jotenkin vaan oletin että niin tapahtuisi nytkin, vaan eipäs sitten tapahtunutkaan. Nää vauvahommat menee kyllä niin eri tavalla kuin mitä kuvittelee, ikinä ei voi tietää! Plääh. Mutta ehkä voin vielä yrittää imettää silloin tällöin, katsotaan nyt mitä maidolle käy.
Ja sitten taas toisaalta: nyt voin laittaa miehen nukutushommiin ja syöttöpuuhiin ja pääsen itse vaikka uimaan tai esikoisen kanssa harrastuksiin viikonloppuisin! Vauva saa mahan täyteen kerralla. Voidaan pyytää lapsenvahti kun kerran pullo kelpaa. Ja saan ottaa käyttöön sellaiset vaatteet joissa ei olisi voinut imettää. Eikä tarvi hikoillen salassa kaivaa tissiä esiin julkisilla paikoilla. Ja mikä parasta, voin heivata epämukavat imetysvaatteet, jee.