Imetys

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää kans synnytti Päksissä ja mun mielestä siellä oli pahaa ruokaa tai osu mun päiville huonoja :/

(en muuten oo tajunnut, että siellä on synnyttäny näinkin moni teistä muista :oops: )

Kas ku ei aiemmin oo ollu puhetta Tiutsi :)

No ei kun 26.8. :) Kirjotusvirhepaholainen.

Nyt niin v*tuttaa tää imetyksen kans taistelu. Koko päivä ollu yhtä vääntöö :mad: Mä oon niin kiukkunen etten pysty hymyilee ollenkaan. Ja ei auttanu noi mun päikkäritkä asiaa yhtään.

Tiutsi me otettii tuplahyöty. Meil oli perhehuone, ni mieski sai sapuskaa. Ei ne ny ihan huippulaatua ollu, mut kyl me tykättii. Etenki, ku kotiinlähtöpäivänä oli lounaaks lihapullia. :)

Me asustellaa ihan tässä Lahdessa..

Mä en enää muista mitä oli ruokana, mutta kyllä mieskii niitä hieman katsoi "sillä yök-silmällä" :wink Ja kaiken kukkuraks mun toiveet ei ollu menny keittiöö.. Leivät oli korppuja ja aamupuuro samaa velliä 2 aamuna.. Onneks ei tarvinu olla ku pari päivää :)

Me ollaa Orimattilasta :)

Onks muuten kuinka itkää ollu pistokohat rokotuksen jälkee kipeet? Tulin siihen johtopäätöksee et tän päivän tissitappelut ja nyt iltanen asentovammasuus jihtuu siit et se rokotusjälki on kipee(onneks otettii vaa yks piikki). Tiistaina se otettii jaedellee siinä on sellanen n.1cmx2cm patti, ei punota mut reikä näkyy selvästi. Ja neiti ei suostu olee sil kyljel sitte tippaakaan. Piti oikee tissi sit antaa sille vasemmalt kyljelt (eli ylempi tissi tyhjennys-asento). Saas nähä jääkö pysyvä "asentovamma" vai meneekö ajan kans ohi. Tai sit se tietty ehtii just helpottaa ennen seuraavaa rokotusta :confused:

No mä taidan olla sit porukan kauimmaisin. Me asustellaan Iitissä. Mä en osaa noista pistokohista niin sanoa, otettii vaan yks piikki, mut siitä ei tullu ees jälkeä...

Mua vaa vähän mietityttää et se neuvolantäti(sijainen) kyl iski vähän turhankin rajusti sen piikin tohon reiteen ja ei ees sinne sivuun vaa melkee tohon päälle :schocked028 Mä aion asiasta sanoa omalle neuvolan tädille ens viikol (jos vaa on saikulta palannu) siitäkin huolimatta et se sijainen on sen vakkari työkaveri. Mut se näytti tosi rajulta se piikitys :sad001
Ja en todellakaan muista et esikollekaa ois mitää pattia siihen kohtaan tullu ja ei se kyl näin montaa päivää ollu arkanakaa. Pari ekaa vaan.

Oma vastaava pistojälki on ihan tuol sivureides (kyllä, siel on arpi). Tyynen jälki on ihan eri paikassa.

Meilläkin tuli molemmille puolille eteen. Itse en uskaltanu piikitystä kattoa, kun en pysty omaakaan piikitystäni kattomaan tai vedän käden pois alta. Ainakin nopeesti se kävi. Enkä oo huomannut mitään erityistä pistokohdissa.

Mä oon vähän outo, ku tykkään siitäki, et otetaan verta putkiloon. Mul ei sinänsä tehny pahaa se piikitys, mut en tykkää, kun pieneen sattuu :/

Mulla on niin piilossa suonet, et mua joudutaan tikkaan monta kertaa ja monesti kämmenselästä vasta saadaan verta. Oon siis niin tottunut, että ihan sama. No.. mun on pakko katsoa, kun piikitetään.. muuten mua jännittäs, et millon pistää.. :P

Hyi! Mä en pysty katsoon. Oon koulu aikana pyörtynytkin verikokeen otossa :D En nyt niin herkkä enää oo mut ilkeetä se tekee. Synnärillä kanyylin laittoki oli ihan kauheeta. Tai ehkä se johtu siitä et se kätilö ei saanu suonta kiinni ku se karkas vaan koko ajan ja se vasta sattu! Lääkäri joutu laittaan sen loppujen lopuks.

Sektiossa harjoittelija yritti laittaa mulle oikeaan käteen piuhaa, et saavat annettua verta, jos tarvis. No, hän ei ikinä ehtinyt onnistua tässä.. vilkaisin pöllähtäneenä välillä miestäni ja välillä mun kättä, jota vaan pisteltiin ja pisteltiin.. ei tuntunu siinäkään missään. Lopulta oli 8 pistokohtaa ja järkyttäviä mustelmia oikea käsi täynnä. Mukavata.. pari suonta oli tosiaan menny rikki ja tullu kauheet mustelmat..

ainiin.. tää olikin imetysketju.. :p Tänään on saanu imettää usein, sillä pojan massu on vissiin vieläkin vähän sekaisin. Kakkinu kauheesti ja pulautellu.. mut ei oo itkeny ja pierutkin tulleet kivuttomasti.. nii, et kai sil on ny nälkä kokoajan, ku pulautellu. No, onneks on nännit jo täs vaihees terästä. :D

Meil on Sinbbu ollu ihan samanlainen päivä ton jätkän kans. Onneks ens viikolla alotellaan kiinteet. Ei kyl tissit piittaa enää mitään, vaikka miten venyttelee ja lussuttelee. :D

Meillä terkka ihan kysy et kumpaan jalkaan halutaan pistos, et jos on vaikka toinen tissi mieluisampi nii tarttis olla mahd. vähän kipeellä reidellä. Ja meki otettii vaa se vitosrokote. Ja sano et pitää varoa sitä reittä kun on varmasti kipee näin pienellä. Mut ei jäbä ole ollut moksiskaan kun se pistositku oli itketty. Ilmeisesti voi kuitenkin olla kipee vähän pidempäänkin. Sano myös et 5kk neuvolassa reisilihas onki sit jo isompi, nii ei pitäs tehdä niin kipeetäkään enää. Meillä näköjään on aika erinomainen terkka kun selittää kaiken juurtajaksain :)

Takaisin