Imetys

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onneksi meillä tuo isompi enemmän halailee kuin pussailee. :D Jos ei sitten tulisi mitään halauskieltoa. Kun ei sentään ihan niin jatkuvasti liki ole. Tietysti se kohta liimautuu niin kiinni, että vauva läkähtyy, kun isosisko kiehnää kyljessä.

Täytyyki tänää pitää kunnon vesitankkaus ku on hinkit vähän tyhjät :sad001 Oon niin huonosti taas muistanu vettä juoda.

Mä en oo kyl huomannu itelläni vedenjuonnin vaikutusta maitoon. Ite juon aina liian vähän vettä, ja silti maitoa kyllä tulee ihan yli tarpeiden..

Sä oot varmaan sit Tiutsi niin mehukas jo omasta takaa.. :D Mun on kans pakko juoda vettä, että maitoa loiskuaa paremmin. Kyllä sitä siis aina tulee, mut jos oon juonu hyvin vettä, nii sit oikein pakkautuu ja loiskuaa.

Mulla ei vedenjuonti vaikuta mitään. Ihan lötköt vanttuut vaikka olis kauemminkin imettämättä eikä kyllä mitään tihku silloinkaan. Poika kumminkin tissillä viihtyy ja on tyytyväinen syönnin jälkeen niin kait se tarvitsemansa saa...

Taitaa meillä imetys pikkuhiljaa olla jäämässä :smiley-angry017 Tyyne saa edelleen vaan kolme kiinteetä ateriaa päivässä, mut tuntuu et tissin syönti on nyt vähentyny rajusti. Yleensä aamusin on syöny n7 ja n9 tissiä ja lounas sit ku heränny päikkäreiltä. Nyt tänää Tyyne söi joskus aamuyöl tissiä niiku normaalistiki, mut seuraavan kerran tarjosin vast hieman ennen 9 ja söi siit vaan janoosa :eek: Ja aiemmin ei ees pyytäny saada. Ja tuntuu et vasen rinta on ehtymässä aika kovasti, ku ei enää samal taval heru, ku ennen . Oikeesta viel tulee hyvin maitoa.

Join sit eilen illan aikana 1,5litraa vettä. Ja aamul heräsin siihen et on ihan karmee jano. Sit siinä meniki 0,5l vettä lisää. Nyt kahvia.

Mä juon monta lasia päivässä ja lasin koko on 0,5l. Siis ihan vaan ruoan päälle ja jos janottaa. Ei mun ole vielä erikseen tarvinnut mennä JUOMAAN vettä :laughing002 En oikeastaan veden lisäksi juo muuta, ku miehen kanssa kahvit, ehkä iltateen... :happy119

Ja tissit tuntuvat ja näyttävät siltä, ettei niistä mitään irtoa, mutta jos olemme esim. 3 tuntia jossain ilman imetystä, niin alkavat olemaan jo aikas pingeät ja kireet :rolleyes:

Mä unohdan kans aina juoda. Mies jo sano, et laitat kellon herättää tunnin välein, et muistat juoda. Tuntuu vaan, et se pelkkä vesi kulkee suoraan läpi. Ei oo kiva sit ravata koko ajan veskissäkään.

Nyt tuntuu muuten et janottaa kokoajan, iskiköhää joku vesijuoppous päälle :confused004 Ku tuntuu et suuta ja huuliaki muka kuivaa taukoamatta ja on pakko saada lisää vettä.

Mulla on melkein joka ilta sama laulu... janottas nii hirveesti aina yötä vasten. Oon jopa pohtinu, et syönkö jotain tms tosi janottavaa, mut ei, en. Kai se vaa janottaa.. :D Koitan juoda aina paljon vettä ennen ilta seitsemää, ettei sen jälkeen enää tarttis juoda.. ny taas vois pari lasillista silti killittää, mut sit joutus yöllä käymään kertaalleen pissillä ja ei jaksais. :D

Mä joudun aikalailla käymää aina vessa yöimetyksen jälkeen. Olin juonut tai en. Ihan sama meno jatkuu, kun raskaana ollessa.. :grin

Mä kans ramppaan yöt läpeesä vessas. Jos herään vaik siihen ku naapurin koira kolaa yöllä jotai, ni mä en vaan pysty käymää nukkumaa ennen ku käyn pissal. Mut sit on pakko juodaki vettä, jotta voi taas seuraaval herätyksel käydä pissal.

Mä joudun yöllä kans käymään vessassa, jos herään jätkää imettää. Öisin mä muuten juon vettä. Mikä siinä on, ettei päivällä osaa :D

Mä myös illalla juon monta lasia vettä. Äskenkin kävin vielä juomassa, kun sain pojan nukkumaan. Yöllä saatan käydä pari kertaa vessassa ja samalla juon aina lasin vettä.

Mul tää superjano iski siit, ku eilen illalla tosiaa vähän väkisin join sen 1,5l vettä. Nyt onki sit sen takia menny varmaa se 3litraa tän päivän aikana. Yöllä mäki juon vettä, joskus se 0,5l ei riitä koko yötä. Ja pakko olla aina lasi yöpöydällä.

Takaisin