Imettävät kuumeilijat

89d434f652accc43943d2dd1829ff8f4

Ei mul muuta. Nyt loppuu prkl yötissi :F

Toi oli se piste, kun meilläkin yötissittely päätettiin lopettaa :D I feel you ja tsemppiä<3

Ja niiiiinhän se taas toimi :D tein aamulla negatestin ja nyt alkanut vaaleanpunaista vuotoa pyyhkiessä. Tänään tai huomenna hanat aukeaa. On kyllä aikakin näin kp42:shifty: Toivottavasti uusi kierto on lyhyempi tai tietty mieluiten siitä raskautuisin:grin

Oi, mistähän sais voimia tuohon yötissin lopetukseen. Sen avulla kun saa edes vähän nukuttua.. Tietty varmaan muutaman yön kärsimys palkittaisiin sitten ruhtinaallisilla unilla mutta kun.. :D

Toivottavasti vaiana nyt ne menkat sieltä alkaa että pääsee uuteen yritykseen. Onko sulla aiemmin ollut noin pitkiä kiertoja?

Ei ole koskaan ollut tälläistä kiertoa. Mutta lopetin imetyksen vasta 2kk sitten,ja nämä olisi vasta kolmannet kk synnytyksen/imetyksen jälkeen, joten voi hyvinkin olla että hormonit vaan siellä sotkee.. tai sitten en ovuloinut ja se pitkittää. Syitähän voi olla monia.
Katsotaan miten seuraava kierto menee :)

Oi, mistähän sais voimia tuohon yötissin lopetukseen. Sen avulla kun saa edes vähän nukuttua.. Tietty varmaan muutaman yön kärsimys palkittaisiin sitten ruhtinaallisilla unilla mutta kun.. :D

Toivottavasti vaiana nyt ne menkat sieltä alkaa että pääsee uuteen yritykseen. Onko sulla aiemmin ollut noin pitkiä kiertoja?

Nyt on pakko vaan lopettaa. Ensin sanoin miehelle et hän vierottaa, mutta tekee sellaista työtä ettei arkena voi ja viikonloput taas aikaa vaan levätä niin ei viitsi sitä lepohetkeä viedä nyt. Hän ehdotti joulun välipäiviä, ja jos oltais menty sillä 1 syönti yössä niinkun pari viikkoa sit niin se ois käynyt mut kun tää on tätä tissillä nukkumista niin ei saatana mä sinne jaksa oottaa.. Vedän sit vaan kahvilla tai puolikkaalla Red Bullilla päivän. :S ei vaan enää yhtään yötä kykene..

Esikoisesta meni helposti, toivotaan et tämäkin oppis nopeasti. Keskimmäinen lopetti itsekseen, siihen en kyllä usko, paitsi jos antais johki armeijaikäiseksi. Silloin lopettaisi itsekseen :D

Blaa. Jos esikoisen jälkeen meni lähemmäs vuosi että kierto käynnistyi niin kuinka todennäköistä on että siinä kestää nytkin yhtä kauan? Tää odottamisen odottaminen on tympeetä.

No näin mä oon kans ymmärtäny. Mut hetkonen, sehän tarkottaa että mulla on vihdoin kierto käynnistynyt!!

:smiley-bounce016

Mul kun kierto käynnisty se eka vuoto oli tosi niukkaa. Sen jälkeen 14pvä tuli uudestaan. Sen jälkeen lähti säännöllisesti käyntiin. Mul meni kolme kiertoo raskauden jälkeen et ne menkat normalisoitu. Ekat menkat oli viikon mittasia. Nyt sit ollu se 4pvä max.

Blaa. Jos esikoisen jälkeen meni lähemmäs vuosi että kierto käynnistyi niin kuinka todennäköistä on että siinä kestää nytkin yhtä kauan? Tää odottamisen odottaminen on tympeetä.

Oma kokemus on et ekasta ja tokasta kierto starttas vasta kun lopetti yötissin. Ehkä keho toimii aika samanlain näissä tapauksissa. Nyt lopettelen kolmannen yösyöttöjä niin katotaan käynnistyykö :D

Ps. 4/xx herätystä takana. Kolme ekaa oli helpot, alle 5min nukahti pelkkään tassuun. Just sain ehkä nukkuu, 40min kohta mennyt, mut huutoa vaan 10min. Ja sellaista huutoa että korviin sattu. :D näillä jatketaan loppuyö. Katotaan oonko aamulla kuin kuollut :D

Mulla meni sen yötissin lopettamisen jälkeen pari kk että kierto palasi. Ei se auta kun odotella.

Että tsemppiä twisted yötissin lopetteluun! Hyvin on lähtenyt käyntiin, jospa se heräilykin siitä vähenee kun lapsonen tajuaa homman jujun. :)

Ei jaksanut pieni pitää kiinni ja menkat alkoi.. Ei vielä kovin pitkälle päästy edes, plussa tuli su 22.10 (dpo12) ja tänään alkoi vuoto (ois ollut dpo16 vasta). Ja ei epäilystä et vois olla jotain harmitonta tiputtelua..

Takaisin