Imettävät kuumeilijat

Onnea plussista!

Mun viivat sais kyllä kadota. Ovistestissä hailakkaa viivaa jo kymmenettä päivää, että jotain koittaa kyllä tapahtua ja hauska huomata, etten ihan pihalla oo tilanteen suhteen ollu. Alkais se kierto vaan jo, ni ei tarttis ihmetellä.

Hulluks tekee taas nää perinteiset oireilut: herkistynyt hajuaisti, menkkajomottelut, selkäkivut ja uutena raskaudesta tutut sormikivut. Viimeseks mainitut tajusivat sentään jo kadota ja muutkin helpottaa pikkuhiljaa.

Taskis suurimmalla osalla tulee aina ovistestiin hailakkaa viivaa :) siksi vasta yhtävahva tai reilusti vahvempi viiva on plussa :)

Tän päivän tulos :love7 Pakko se kai on uskoa, että siellä jotain on.. Toivotaan, että päästään loppuun asti ja meille kesävauva tulee <3

Liitteet

• IMG_0075.JPG
    IMG_0075.JPG
    55.4 KB · Katsottu: 155
Ooooih!<3 onnea tuhannesti Zoria! :) toivotaan että kaikki sujuu hyvin ja palkintona se ihanin pieni nyytti<3

Nyt plussia satelee!! Jatketaan näin :)

Taskis suurimmalla osalla tulee aina ovistestiin hailakkaa viivaa :) siksi vasta yhtävahva tai reilusti vahvempi viiva on plussa :)

Joo, mulla siis ei ennen tätä 10 viivan putkea näkyny edes näitä haaleita viivoja. Ja näitä oloja on ollu säännöllisesti kerran kuussa viime keväästä lähtien, mutta kierto ei oo vieläkään käynnistyny. Synnytyksestä tosiaan se vuos ja 1kk eli omaan kehoon tässä tutustun, tikuttelen ja turhaudun :D

Tulin viel kertoilee mitä jippoja tässä kierrossa tein. Kaveri mulle vinkkasi, et tupla määrä foolihappoa. Oon sit syönyt nyt n.2kk raskaus ja imetys monivitamiinia missä foolihappoa ja sit viel erikseen missä foolihappoa, rautaa ja c-vitamiinia. Voisko raskauden/imetyksen jäljiltä olla tasot sen verta matalat ettei raskaus lähde alkuu :confused004 En tiedä onko asiassa perää, mutta kaveri vannoo sen nimiin (molemmat raskaudet saanut alkunsa niin) ja taidan minäkin ruveta uskomaan. Ei siitä ainakaan haittaa ole kokeilla :)

Tulin viel kertoilee mitä jippoja tässä kierrossa tein. Kaveri mulle vinkkasi, et tupla määrä foolihappoa. Oon sit syönyt nyt n.2kk raskaus ja imetys monivitamiinia missä foolihappoa ja sit viel erikseen missä foolihappoa, rautaa ja c-vitamiinia. Voisko raskauden/imetyksen jäljiltä olla tasot sen verta matalat ettei raskaus lähde alkuu :confused004 En tiedä onko asiassa perää, mutta kaveri vannoo sen nimiin (molemmat raskaudet saanut alkunsa niin) ja taidan minäkin ruveta uskomaan. Ei siitä ainakaan haittaa ole kokeilla :)

Hehee, just hain eilen raskausvitamiinien lisäksi foolihappoa, jotta sais tuplasatsin ;D hyyyyvä!

Zoria, onnea matkaan, hieno tulos digissä :) Hyvä muistutus, vähän huonosti jaksanut juuri foolihappoa syödä. Mutta nyt lupaan edes beroccaa napsia joka ikinen päivä!
Nennalle miljoona tarrasukkaa ja vauvaliimaa :)

Onnea nenna ja zoria! Huikeeta!! :)

Ripsu, mulla on täällä vähän samanlainen tilanne. Viikko ovulaatiosta tuli menkat. Elättelen toivoa että tämä olisi kiinnittymisvuotoa, vaikka on aika runsasta... :/ Mutta ajoituksen puolesta voisi olla....

Niin että jos jollain on lohdullinen tarina siitä miten menkat olikin kiinnittymisvuotoa niin kuulisin sellaisen mielelläni :grin

Niin että jos jollain on lohdullinen tarina siitä miten menkat olikin kiinnittymisvuotoa niin kuulisin sellaisen mielelläni :grin

Kiinnittymisvuoto on semmosta et tarttuu vähän verta paperiin pyyhkiessä. Sen ei missään nimessä pitäs olla mitenkää reilu.

Muokattu viimeksi:
Mä en pysty elää tän mun vauvakuumeen kans. Mä haluan vielä yhden vauvan. Sydän huutaa neljättä. Varsinkin kun isot pojat leikkii niin paljon kahdestaan kun tää meän nykyinen vauva, ihan just 1v hajottaa vaan niiden leikit ja kun sitä komentaa niin se huutaa sit kuinka hän on loukkaantunut :D meän pieni tarvis oman kaverin kans <3 yyh, vauvaaaaa <3

Mä en pysty elää tän mun vauvakuumeen kans. Mä haluan vielä yhden vauvan. Sydän huutaa neljättä. Varsinkin kun isot pojat leikkii niin paljon kahdestaan kun tää meän nykyinen vauva, ihan just 1v hajottaa vaan niiden leikit ja kun sitä komentaa niin se huutaa sit kuinka hän on loukkaantunut :D meän pieni tarvis oman kaverin kans <3 yyh, vauvaaaaa <3

Hihi meidän mini täyttää vajaan 3vkon pääst 1v. Sydän itkee! Hän tarvis oikeesti henkilökohtaisen viihdyttäjän. On sen luonteinen. Ei suostu yksin paljoa leikkimään. Tänään sain ekaa kertaa kunnol vähän tehtyy kun katso tvst halinallei.

Twisted tsemppiä! Se on kyllä niiin raastavaa, kun se vauvan kaipuu iskee<3 Voi kunpa vielä saisit miehenkin suostumaan neljänteen!

On:
Kp41. La ja su tuli pyyhittäessä pienet tipat verta, ja siitä eteenpäin jomottanut enempi ja vähempi. Koko ajan olo et NYT ne menkat alkaa.. mutta ei vaan ala. :banghead: Jospa ne nyt alkaisi, kun taas valitan tänne.. en muuta teekään :D pitäiskö houkutella r-testilla :grin

Vaiana yk2, kp41/31(?), dpo ei enää mitään tietoa

Twisted tsemppiä! Se on kyllä niiin raastavaa, kun se vauvan kaipuu iskee<3 Voi kunpa vielä saisit miehenkin suostumaan neljänteen!

On:
Kp41. La ja su tuli pyyhittäessä pienet tipat verta, ja siitä eteenpäin jomottanut enempi ja vähempi. Koko ajan olo et NYT ne menkat alkaa.. mutta ei vaan ala. :banghead: Jospa ne nyt alkaisi, kun taas valitan tänne.. en muuta teekään :D pitäiskö houkutella r-testilla :grin

Vaiana yk2, kp41/31(?), dpo ei enää mitään tietoa

Raskaustestiä tulemaan;)

Meillä 8.11 1v, juhlat sit 11.11 :) ihanaa kun välillä noi isoveljet niin hoitaa ja leikkii ja näillä ihan selkeästi tulee oikeita leikkejä, esim isoveli rakentaa tornin ja tää oottaa vieressä lupaa sen kaatoon :D ja kun isot pojat käy isällään, niin kuopus on aivan liekeissä kun ne tulee kotiin. Mut vauva, se on se mitä kaipaan.

Olis ollut tänään sokerirasitus, muistin aamulla enkä ollu paastonnut, hups, imetysaivot :D ens tiistaina uusiks :D

Vaiana, joo raskaustestillä menkat alkaa, yleensä ainakin :D ja kiitos tsempeistä, ei oo helppoa. Mä en usko et mies suostuu, se on nyt kantansa tehnyt selväksi. Toisaalta, luulen et kun Onni kasvaa niin se ehkä haluais vauvan mut mut.. Ei auta kun toivoa et se joskus vielä suostuu. Ja tein muuten päätöksen et kun imetys loppuu niin mä luovutan munasoluja jos vaan en oo liian vanha :) <3 soitan johki klinikalle tässä ennen joulua ja kyselen vielä asiaa. :) Se punktio mua kyllä pelottaa ja ahdistaa mut siinä saa kai kunnon lääkityksen?

Twisted, sähän voit saada ihania vauvoja toisten perheisiin luovuttamalla munasoluja, jos ukkos on jatkossa "totaalikieltäytyjä" :) Punktio on vähän ikävä, mutta ne laittaa kanyylin kautta kunnon humautuksen. Kyllä sen kestää, kun menee hyvään tarkoitukseen.
Täällä on ehkä menossa 3 dpo. Arvelen ovulaation tapahtuneen lauantaina. Lämmöt on nousseet vain 0,2-0,3 astetta, mutta eipä kai se ihme, kun on ollut pitkä tauko kierrossa, ettei sieltä kovin kummoista keltarauhasta sitten tullut... Menkat alkais sitten noin viikon kuluttua, jos alkais. Saapa nähdä.

Voi se on totta kyllä <3 Oot Katjusha oikeassa :) Kyllä mä sen kestän, vähemmän aikaa siinä taitaa mennä entä synnytyksessä ja jos sen oon kestänyt 3 kertaa niin ei oo iso juttu :)

Meillä 8.11 1v, juhlat sit 11.11 :) ihanaa kun välillä noi isoveljet niin hoitaa ja leikkii ja näillä ihan selkeästi tulee oikeita leikkejä, esim isoveli rakentaa tornin ja tää oottaa vieressä lupaa sen kaatoon :D ja kun isot pojat käy isällään, niin kuopus on aivan liekeissä kun ne tulee kotiin. Mut vauva, se on se mitä kaipaan.

Olis ollut tänään sokerirasitus, muistin aamulla enkä ollu paastonnut, hups, imetysaivot :D ens tiistaina uusiks :D

Vaiana, joo raskaustestillä menkat alkaa, yleensä ainakin :D ja kiitos tsempeistä, ei oo helppoa. Mä en usko et mies suostuu, se on nyt kantansa tehnyt selväksi. Toisaalta, luulen et kun Onni kasvaa niin se ehkä haluais vauvan mut mut.. Ei auta kun toivoa et se joskus vielä suostuu. Ja tein muuten päätöksen et kun imetys loppuu niin mä luovutan munasoluja jos vaan en oo liian vanha :) <3 soitan johki klinikalle tässä ennen joulua ja kyselen vielä asiaa. :) Se punktio mua kyllä pelottaa ja ahdistaa mut siinä saa kai kunnon lääkityksen?

Meil 11.11 viralliset 1v partyt. <3 Pidetään samana päivänä juhlat.

Takaisin