Imettävät kuumeilijat

Täällä jännityksellä odotetaan et alkaako menkat tänään vai ei :nailbiting: Kohdunnapukka kyl epätavallisen ylhäällä tähän vaiheeseen ja lämmöt olleet ylhäällä viimeiset pari päivää (voi olla kyl flunssa), jos sittenkin ois napannut (sormet ristiin). Huomenna teen testiä sit mikäli sinne asti päästään
Zoria kp35/34? Dpo11

Ripsu, onpas siellä jännää vuotoa/oireilua o_O odotellaan kuinka siulla siellä etenee!
Testasin ovista vissiin kp22 asti enkä saanut kiinni ja silloin loppui tikut.
Kyllä tosiaan soisi jo tädin saapuvan, että pääsisi uuteen kiertoon! Nyt kp38 ja taas testattu nega. Kai se imetyshormoni vielä sekoilee kehossa.. eikös se 1/2-1v voi lopetuksesta mennö, että hormonit ja kierto tasaantuu :sad001toivottavasti ei menisi ihan sekoiluksi.

Zoria, oooih:nailbiting: jännittävää! Sormet ja varpaat ristissä puolestasi! ++++ puhuria puhallan!

Meillä oli 6kk synnytyksen jälkeen seksitöntä. En uskaltanut ennen sitä, kun repesin synnytyksessä tuolta emättimen sisältä sulkijalihakseen asti ja kaikki vähänkin ponnistava liikuntakin oli kiellettyä :bored: alku oli kyllä kamalaa ja tuskaista.. arpeen särki ja olin todella tiukka..taisivat ommella oikein urakalla :D (kyllähän sitä yli tunti ommeltiinkin).
Nykyään jo oikein mukavaa puuhaa taas ja tunto herkempi kuin ennen :)

Zorialla jännät paikat, toivottavasti sieltä tulee plussa huomenna! :)

Ja ripsulla kans jännät paikat :) Jospa se ois kiinnittymistä ja plussa tulis pian <3

Mä oon miettinyt. Oon sellainen 'annan muille vaikka itellä olis vähän' tyyppi. Oon kaikenlaista hyväntekeväisyyttä järjestänyt aikojen saatossa, nyt otin 3v kummitytön Kambodzasta. Mutta kun täällä foorumilla oon ollut, ja lukenut myös lapsettomuuspalstaa, sen vuoksi et oon tasaisesti käynyt lukee ja laittanut sit käsiä ristiin et jokainen heistä saisi oman vauvan. Mä oon miettinyt et mitä voisin tehdä enemmän.. Oon nyt harkinnut et voisin luovuttaa munasoluja. Olin 22v menossa luovuttaa, mutta kun ei ollut vielä omia ja silloin lääkäri siellä lapsettomuusklinikalla ultratessaan löysi pienen kystan munasarjasta niin sanoi että ei halua että luovutan ennen kuin olen omat lapset tehnyt. Nyt kun ne on tehty ja tilanne eri niin aloin miettii asiaa uudelleen. Onkohan imetys sille este. Varmaan, kun pitäis lääkkeitä käyttää munasolujen kasvatteluun.. Katjusha, teillä on lahjasolu, jouduitteko kauan odottamaan? Entä onko lahjasoluista pulaa?

Twisted, kaikki halit ja kunnioitus sulle! Ihan vaan koska oot niiiin sydämellinen ihanuus<3 :) Antamisen ilo on parasta iloa ja munasolulla antaa jotain niiiin paljon.:smiley-angelic003

Twisted, olispa ihanaa, jos päätyisit luovuttamaan munasoluja! Helsingissä jonot eivät nykyisin ole kovin pitkät, jos juuri ollenkaan. Silloin kun me lähdettiin 2012-2013 tai jotain jonoon, saimme odotella melkein vuoden (Väestöliiton klinikat). Imetys pitäisi olla ohi, jos tehdään IVF:ää ja olikohan, että kolmet normaalit kuukautiset tmv. oli ehtona esim. niillä, jotka synnytyksen jälkeen haaveilevat uudesta yrityskierroksesta. Riippuu klinikasta, jossain pakastetaan munasoluja, mutta meillä tehtiin tuoreeltaan, eli oltiin luovuttajan kanssa "kiertosynkassa". Loput alkiot voi sitten pakastimen kautta siirtää kyytiin, jos tarvis.
Meille tarvittiin se kolmas luovuttaja tytön syntymään. Luulen, että luovuttajan ikä alle 25 vuotta oli meille avainasemassa, ettei jääty ikuisesti kahdestaan.

Oonkohan liian vanha jo, oon meinaa ens maaliskuussa 30v :O

Ja jos meinaan vielä sitten imettää kuopusta niin sekin pidentää aikaa, kun ajattelin että sinne 2v asti ilmettäisin. No, mä toivon että en vielä liian vanha oo. Kun imetys loppuu niin otan yhteyttä jonnekin klinikalle, oon täällä Pirkanmaalla itse.

Mulla itku pääsee kun ajattelen että joku ei voi olla äiti vaikka haluaisi, voisin antaa elämän lahjan. Mies sanoi että eikö mua sit mietityttäisi että jos 18v päästä joku tulisi kotiovelle kertoen et on "mun lapsi" mut ehkä se vaan konkretisois enemmän sitä et on saanu oikeasti antaa jollekin vanhemmuuden. Katjusha, saako luovuttaja koskaan tietää et lähtikö sen soluilla raskaus käyntiin? Entä aiotteko kertoa tytölle että on lahjasolusta kasvanut? :)

Twisted, luulen, että kelpaat ikäsi puolesta vielä hyvin. Voithan ottaa jollekin klinikalle yhteyttä ja kysyä. Minun mieheni on myös haaveillut luovuttavansa siittiöitä, mutta halusi ensin nähdä, että pystyy terveen lapsen siittämään. Tuossahan tuo pyörii, täydellinen pakkaus :D
Kyllä kerrotaan avoimesti, mistä aineista tyttö on tullut. Hän saa halutessaan etsiä biologisen äitinsä täysi-ikäisenä. Avoimuus on tärkeää, ja luo turvallisen perustan elämälle. Enpä itsekään haluaisi myöhemmin kuulla, ettei äitini olekaan biologinen tai hoksata koulussa, että nyt ei veriryhmät täsmääkään... Lapsille se oma perhe on joka tapauksessa luonnollinen ja normaali.
Mä en tiedä, mitä luovuttajalle kerrotaan, mutta yhdeltä luovuttajalta saa tulla lapsia max. 5 perheeseen.

Tämmöinen sieltä tuli :woot:
Muoks. Zoria kp36/34 dpo12

Liitteet

• IMG_7542.JPG
    IMG_7542.JPG
    393.7 KB · Katsottu: 123
Muokattu viimeksi:
Iiiiiiik!!! Hihiiii!!! Onnea Zoria!!<3
Varmasti vahvistuu parissa päivässä vielä, mutta selkeähän tuo on :) ai että, miten ihanaa.

Varovaiset onnittelut Zoria!

Itse testasin keskiviikkona täysin vitivalkoisen negan.
Tänään testasin uudelleen. Kuva on surkea, koska puhelimen kamera jostain syystä kieltäytyi tarkentamasta kunnolla:banghead:
Kp31

Liitteet

• sketch-1508655093169.png
    sketch-1508655093169.png
    594.2 KB · Katsottu: 121
Onnittelut sinnekin Nenna :)

Mikäli kaikki menee hyvin, ni samoihin aikoihin ois meille tulossa. Joko oot katsonut lasketun ajan? Mulla siinä kesä-heinäkuun vaihteessa, riippuen millä tyylillä laskee (luotettavin on musta 4.7.2018)

Zoria, saman 4.7. antaisi myös meille, ainakin tämä vaun laskuri. Tosin se tuskin pitää paikkaansa, koska uskon oviksen olleen huomattavasti aiemmin.

Malttaiskohan sitä ootella jopa ihan pari päivää ennen kuin testaa uudestaan :hilarious: Tuntu et kaikki oireet vyöryi päälle kun plussa tuli testiin :facepalm: Imetys taitaa onneksi vielä sujua (oviksesta dpo6 asti oli herumisongelmia), eikä muutenkaan tunnu rinnoissa mitenkään erilaiselta..

Takaisin