Imettävät kuumeilijat

Jotenkin en jaksa uskoa kun ei ole ollut toimintaa piiiitkään aikaan :D

Huh! Pitkä tauko meikällä ollut... Oon taustaillut pienen tovin kun oltiin lomamatkalla ja sitten olikin kaikenlaisia kiireitä... Tänään tuli sitten allekirjoitettua työsoppari joten taidan kuitenkin vähän enemmän jäädä taustalle. Todennäköisesti jätetään ehkäsy pois vähintään kesään asti. Tavallaan olen todella onnellinen työpaikasta koska se on niin erillaista kun mitä nyt teen, mutta toisaalta harmittaa kun kakkosvauvan yritys saa jäädä nyt tässä tilanteessa kakkoseksi. Ikäähän mulla onneks vasta 26 joten eiköhän me se toinen vauva vielä ehditä saada :) Miesrukka selvästi on vähän harmissaan (31v) kun olisi jo tänä vuonna aikasemmin halunnut toista alkaa yrittää. Mutta toisaalta on hänkin mun puolesta ilonen ja saadaanpa nyt keskitettyä kaikki huomio taloprojektiin ja esikoiseen :)

Saas nähdä kuinka paljon pysyn poissa lopulta vai jäänkö taustaselostajaksi teille muille ;) Hirmusesti plussatuulia toivon nyt kaikille!

Onnea Nepala työpaikasta. Toki harmi et yritys jää, mut kyllä sitä kerkee ja ootte nuoria :)

Hei ainiin, meille tuli kuin tulikin 2 hammasta! Vihdoin! Kyllä niitä tehtiinkin. Ja nyt vauva aamuisin puree jos äiti ei herää heti :D

Onnea työstä Nepala! Varmasti kaksijakoiset tunteet, mutta toinen tulee sitten kun hänen aikansa on :) hyvä panostaa työasioihinkin.
Pysy ihmeessä täällä taustailemassa, kiva kuulla kuulumisia :)

Twisted, mahtavaa! Se hampaiden teko on kyllä jotain niin... meillä puhkesi juuri ensimmäinen poskihammas ja toinen tulossa. On vähän kestämistä, mutta pitää vaan muistaa että pienellä on epämukavaa olla :( <3

En tainnut ovista saada tikutettua. Kuvassa tummin mitä sain ja se on tiistailta :shifty: Joko missasin sen tai ovista ei oo tapahtunut vielä :bored: Oireiden perusteella sanoisin kyl se tällä viikolla on ollut (tai juuri tässä tulossa). Selkeemmin pystyy sanoo sit parin päivän et onko se ovis tullut. Sanoisin et nuo tikut mitä käytin on huonoja, parempia ne cb:n digitaaliset. Niitä sit seuraavalla kierrolla (mikäli moinen tulee). Menty joka toinen päivä talletuksilla ja jatketaan vielä :happy:

Liitteet

• IMG_7328.JPG
    IMG_7328.JPG
    484.5 KB · Katsottu: 101
On kyllä lähellä plussaa Zoria! Jospa se suurin piikki vaan oli vasta tulossa/mennyt :) mulla toi ois varmaan jo plussa..
Tallettelut kunnossa sielläkin, hyvä. Peukut pystyssä että nyt tärppää ;) mikäs kp sulla nyt?

Muokattu viimeksi:
IMG_5501.JPG
Täällä jäi tuo kp17 vahvimmaksi minkä sain.. muuten vain hailuraa. Toivottavasti oli ovista ylipäätään.:smiley-angelic001
Ainakin jotain tapahtui kehossa, kun hormonifinnikin silloin ilmestyi.

Nyt pakko tulla purkaa paskat fiilikset.

Aamulla tein smoothien jonne laitoin teelusikallisen enon mehiläisfarmilla tehtyä hunajaa. Vahingossa annoin ylihuomenna 11kk vanhan poikani sitä maistaa pari kertaa. Kun se tajuaminen iski niin siitä asti hyvä etten oo oksentanut mun ahdistusta ulos. Maha velloo, rintaa puristaa kun mietinkin et miten mä saatoin. Nyt vahtaan muka jokaista oiretta, soitin myrkytystietokeskukseen ja ne käski soittaa päivystykseen mut nekin vaan rauhoitteli ja ohjaus soittaa vielä neuvolaan. Mutta sieltähän ei vastata kun on takaisinsoittojärjestelmä.

Joo, hyvin epätodennäköistä, mies laski todennäköisyydeksi 0,00001% et sais botulismin mut arvatkaa kun täällä on paniikkihäiriöinen äiti.. :'(

Mä oon itkenyt silmät päästä, juottanut perään sitruunamehua koska sen pH on 2 ja se bakteeri ei selviä alle 4,5 pH:ssa...

Sanokaa nyt tekin ettei mun vauva kuole :'(

Twisted, on oikeasti todella epätodennäköistä, että sais botulismin:Heartred 11kk on jo melko lähellä vuoden ikäistä, jolloin hunaja on jo sallittua, sillä voidaan olla varmoja että vatsalaukku on tarpeeksi hapokas tuhotakseen bakteerin matkan. Määräkin oli todella pieni.
Et ole todellakaan huono äiti ton perusteella, kaikille sattuu vahinkoja ja ajatuskatkoksia:Heartred

Twisted, voihan pahus! Et ole paska äiti, vaan huolehtivainen - teethän parhaasi nyt. Uskon, että kaikki menee hyvin.

Ei varmasti ole mitään hätää Twisted, etkä todellakaan ole paska äiti! <3 Kyllä meille kaikille sattuu ja tapahtuu! Varmasti on kamala ja syyllinen olo, siihen samaistuu jokainen äiti, mutta mahdollisuus botulismiin on tosiaan niiiiiin pieni, että älä panikoi<3 seurailet vain pienen olotilaa.

Ps. Raivostuttaa toi että ihan sama mihin soittaa, niin pompotellaan aina edespäin ja mahdollisesti vielä takaisin.

Rutistushali sulle Twisted<3<3

Kiitos ihanat <3 Oon ollut aivan rikki ja meinas tulla riitaa miehen kans kun hän oli jo että "miten sä nyt tolleen annoit".. Sit kun kysyin et oonko huono äiti niin hän vastasi että ei halua miettiä nyt asiaa. Myöhemmin kyllä laittoi että rakastaa mua ja kaikki hyvin ja olen hyvä äiti. Mutta olo on ollut aivan järkyttävä. Onneks ystävä kävi kylässä, sain ajatuksia muualle.

Onneks imetän, siitäkin on apua. Ja poika syö normaalia ruokaa niin sekin jo laskee sitä pH:ta samalle tasolle kuin aikuisella. Niin, ja kuukauden päässä vuotikkaasta. Koitan nyt rauhoittua mutta tulee pitkät päivät kun tätä asiaa miettii. Ja toi pompottelu oli aivan perseestä. Ja varsinkin kun kukaan ei vastannut tai auttanut :'(

Miehet ei kyllä aina tajua mitä suustaan päästävät... o_O onneksi tajusi laittaa jälkikäteen viestiä :)

Ja kyllä tosiaan laskee riskiä jo tuo, että on jo niin lähellä vuoden ikä. :)
Samaistun kyllä fiiliksiin, kun itse oon vielä sellainen että vatvon vaikka viikon ajan päässäni sellaisia 'mitä jos olisikin käynyt näin' tilanteita. Tsemppiä sinne, eiköhän kaikki suju parhain päin<3

Twisted, ei varmasti huolta! Vaikka tiedän kyllä, että se on helpommin sanottu kuin tehty :D

Meillä kolahti neidin pää eilen ensimmäistä kertaa siten, että tuli kunnon mustelma (ihan hyvin kuitenkin kun yli 1 vuotiaaks asti selvittiin ilman :D) ja sit sai olla sydän sykkyrällä, kun muutenkin kuumeinen neiti oli ihan tokkurassa.

Ovistestit jo kironneena, toivoisin että nyt olisi edes yksi testi kaapissa :hilarious: on melkoisen kosteat olot ja tuntuu että koko ajan holahtaisi jotain housuun(ei kuitenkaan näin käy?). Ovis vasta tulossa? Tai sitten(ei ehkä uskalla ees toivoa) olisi tärpännyt :nailbiting: Viime negakierto oli melko kuivaa, ja muistelen että esikoisesta alkoi tosi kosteat olot jo alussa.. voihan kääk, miksi aina oireilen kaikkea mikä saa uskomaan raskauteen :D
Vaiana, yk2, kp23/?(31), mahdollisesti dpo5 :D

Muokattu viimeksi:
Twisted, ei varmasti huolta! Vaikka tiedän kyllä, että se on helpommin sanottu kuin tehty :D

Meillä kolahti neidin pää eilen ensimmäistä kertaa siten, että tuli kunnon mustelma (ihan hyvin kuitenkin kun yli 1 vuotiaaks asti selvittiin ilman :D) ja sit sai olla sydän sykkyrällä, kun muutenkin kuumeinen neiti oli ihan tokkurassa.
Ah, se ensimmäinen kunnon kolaus on kyllä kamala :D meillä nousi silloin mojova mustelma otsaan.. oli tää äiti kanssa sydän syrjällään. Paranemisia pienelle kuumeiselle<3

Takaisin