Nyt mä vollotan täällä ensinnäkin teän ihania sanoja ja kadonneen ja mannikan positiivisia testejä
Voi kun kaikki menis hyvin nyt loppuun saakka ja sieltä tulis nyytit kummallekin syliin saakka, myötäelän teän jännityksessä
Kadonnut, mä yöllä herätin poikaa, kun tapahtumasta oli 16h ja testasin oliko veltto, mut jäntevä poika oli :) Nyt vielä varmaan toisen vuorokauden seuraan tiiviisti mut oon jo melko varma että ei täällä botulismia oo.
Zoria, joo annoin itselleni anteeks, nyt ei vaan smoothiee ollenkaan kuukauteen ettei vahingossakaan :D
Kiva kuulla Habasta, millon teillä on rakenneultra? Oliko teillä kumpi ennestään ja kysyttekö sukupuolta? :)
Taskis, mä oon joskus kuumeisten lasten kans salaa onnellinen et ne on päivän pari niin rauhallisia :D
Vaiana, joo ei ne aina ihan tajua. Meillä oli taannoin riitaa kerran kun poika oli mun kans kaatunut muutaman kerran, niin mies oli et "miten sulla aina sattuu" sit kauhee riita. Lopuksi sen leikissä poika kolautti pään ja kohta mies pyyteli anteeks et ei tajunnu et vaikka vieressä istuu niin se pää voi kolissa :D BTW, toivotaan et sulla on siellä kyytiläinen