Imettävät kuumeilijat

a37cd20ff27137fa432664246c7db1a5
kyllä nää viivat näköjään vaa haalenee.. huomenna sit tulee tuomio, mut ei tässä taida olla järkeä enää elätellä toivoa normaalista raskaudesta.

Mannikka tsemppiä! Niiden viivojen vertailu on kyllä aika mahdotonta käytännössä, kun siihen vaikuttaa esim. virtsan vahvuus. Toivotaan, että kaikki ois mallillaan kuitenkin! :)

Onnea vielä Huvitutti8!

Mannikka, tsemppiä ihan toooosi paljon<3 huomenna sitten viisaampia asian suhteen.. toivon kovasti, että kaikki olisi kunnossa. Haliturutistus sinulle<3

Voi mannikka, oon pahoillani, mut ei ihan vielä kirvestä kaivoon? Muistatko miten edellisessä raskaudessa, oliko haaleat viivat? Toisaalta on sulla jo aika iso dpo että pahinta pelkään :(

Huvitutti8 onnea!! Tarrasukkia ja napakat vyöt kyytiläiselle :)

Onnea Huvitutti8 :Heartpink

Huh mullakin puskee oireita, tissit särkee ja on paha olo koko ajan. Hyvä niin, edellisessä tuulimunaraskaudessa ei ollu oireita. Nyt nautin joka kuvotuksesta täysillä :joyful: tää jää meidän viimeiseksi vauvaksi, enää ei lähdetä tähäm hedelmöityshoitorumbaan.

Mannikka, mä komppaan kyllä heppusta. Virtsan vahvuus voi vaikuttaa ja joskus ihan vaan eri testeilläkin tuntuu olevan vaikutuksia viivan vahvuuteen, vaikka ois sama testi. Tein ite jotain raskauskeijun kaupanpäällisiä ja toisella tuli haalea viiva ja toiseen vahva, vaikka samaan aikaan teino_O

Voi ei Mannikka, tosi kurja juttu. :( Toivotaa et kaikki ois hyvi.Tsemppiä <3
Hyvältä kuullostaa kadonnut noi sun oireet. Ja oireilu on yleensä aina vaa hyvästä :)

Ni ja kiitos onnentoivotuksista, päivä kerrallaa mennää ja jännäillää mitä tuleva tuo. Sitä vaa toivoo et kaikki menis hyvi!
Plussapuhuria puhallan muillekki [emoji100]

Täällä todella holahtelee valkovuotoa..pitää käydä tarkistamassa etten oo pissannut housuun :hilarious: oispa tää nyt raskausoire! Viime kierto oli, oviksesta menkkoihin, kuivaa ku Sahara.

Onnea kadonnut!

Täälläkin ovis käsillä, tein viimeisen ovistestin tässä ja puolessa välissä oli jo niin vahva ettei tartte miettiä onko plussa vai ei :D Myöhässä on kyllä ovis että pitenee kierto. Harmi vaan en eilen päässyt testaa et oliko se jo eilen plussa (mulla voi olla useamman päivän tuo plussa). Mut seuraillaan oloa et milloin se ovis oikein olisi.
Zoria kp23/28-34? dpo-1/0

Liitteet

• IMG_7424.JPG
    IMG_7424.JPG
    596.2 KB · Katsottu: 117
Hcg verestä vain 24, eiköhän se oo kovaa vauhtia alas menossa..

Voi mannikka, minkä teki :/ ei tiiä, mitä sanois. Olen pahoillani.
Zorialla mehevä o-plussa, enjoy it :D !
Täällä ollaan ovulaatiolimojen ja muiden oireiden kourissa. Ovulaatiotesti ikävä kyllä vain haalenee. Eilen yritettiin talletella, mutta susi kiertoyritys ehkä tämäkin.
ImageUploadedByVau Foorumi1507538721.424692.jpg

Jos huomenna muistais aamulämmön mitata...

Heippa!
Vieläkö mukaan mahtuu kuumeilija? :) Tyttö nyt 9kk, imetän päivisin neljä kertaa. Kova kuume olis pikkukakkoseen, mutta mies ei niin varma vielä... On kyllä näyttänyt varovaista vihreää valoa, että tämän vuoden puolella voitaisiin alkaa yrittämään. Mulla alkoi menkat 6kk synnytyksestä ja tuntuis olevan suht säännöllinen kierto.

Tervetuloa eltsu25! Aina mahtuu mukaan :)
Onkin mukava alkaa yrittämään, kun sulla jo kierto alkanut ja säännöllinen. Toivottavasti tärppää nopeaan, sitten kun päätätte aloittaa yrittämisen!

Huii hirveä jännitys. Ensi viikolla alkaa 4viikon työssäoppimisjakso ja tänään käyn tutustumassa paikkaan. Viimeksi töissä ennen äitiyslomaa toukokuussa 2015 :eek:

Onneks vaan 4vkoa,jonka jälkeen valmistuminen on jo lähellä (jouluna) ja sit ei taas tarvii töihin mennä moneen aikaan. Hirveesti jännittää miten toi 2v tissitakiainen äitiriippuvainen pärjäilee anopin kanssa... :wideyed:

Voi ei Mannikka :Heartred

Tervetuloa Eltsu! :)

Itellä alkaa oviksen odottelu tässä kunhan menis tää flunssa ohi.

Takaisin