Imettävät kuumeilijat

Jee, iLa! Niin sitä vaan harvoin iloitsee menkoista ;D minkäs ikäistä imetitkään? (En muista yhtään mitä kirjoitettu :D ) pikaista tärppionnea!

• Tykkään
Reaktiot: iLa
IMG_5450.JPG
Tähän väliin omanapailu valitus :shifty:

Tän kierron jälkeen jätän kyllä ovistestit ostamatta. Ärsyttää kun ei saa ovista kiinni.. (siis voi olla vasta tulossa, Flo ennustaa huomiselle ja Womanlog ylihuomiselle)
Kuvassa ylhäältä alas kp16 aamupäivä+iltapäivä, Kp17 aamupäivä+iltapäivä (aamupäiväl melko tumma, mutta pissa olikin tosi vahvaa), sitten tänään eli Kp18 aamupvä+iltapäivä.. haalenee vaan.. :banghead: Huoh. Katotaan mitä huomisen testi näyttää.. tälläinen väliangsti tähän :grin

Jee, iLa! Niin sitä vaan harvoin iloitsee menkoista ;D minkäs ikäistä imetitkään? (En muista yhtään mitä kirjoitettu :D ) pikaista tärppionnea!

Tyttö on 7vkoa tällä hetkellä :)
Saa vaan nähdä tuleeko seuraavat "ajallaan"

iLa, no onpas kiva ettei tarvinnut kauaa odotella! Toivotaan, että se kierto siitä tasaantuukin hyvin :)

• Tykkään
Reaktiot: iLa
iLa kiva että kierto alkoi nopsaan :) Ite olin eka harmissani kun kuukautiset alkoivat esikoisen ollessa 5kk koska vauvakuumetta ei ollut vielä tiedossa :D
Nyt jo kp37 eikä mitään jomottelujakaan. Ehkä tänään vois käydä ostaa testin. Jotenkin en silti usko plussaan vaikka ihan selkeästi nyt myöhässä uuden kierron alku.

Mut näköjään testin ostamisen ajattelukin saa tädin paikalle joten kp1 :shifty:

Ovistesti tummenee, eiköhän se ovis tule tällä viikolla. Pieni kipeänä et vähän hankaluuksia talletteluissa mut liki joka toinen päivä onnistuttu :)
Jos tästä kierrosta ni saatais juhannusvauva (katsoin et laskettu ois 24.6)
Tsemppiä kaikille kierron vaiheeseen!

Liitteet

• IMG_7325.JPG
    IMG_7325.JPG
    319.5 KB · Katsottu: 103
Meilläkin Zoria olisi laskettu 24.6 :) toivottavasti tärppää.. en kyllä vieläkään saanut ovista tikkuun :(

Täällähän on hiljaista ollut! Mitenkäs menee naiset? :)

Tähän vähän avautumista:
Mulla ois enää 2kpl ovitikkuja ja harkitsen että tuhlaan ne tänään pois. Jotenkin on tullut nyt vaan stressiä ja paha mieli, kun ei ole saanut sitä ovista kiinni. Mieskin sanoi, että kuitenkin talletellaan aikalailla joka ilta tai vähintään joka toinen, niin turha stressailla tikkuja. :)
Nyt siis kp20 (edellinen kierto oli 31pvää, mutta imetyksen lopetuksen jäljiltä vaikea sanoa onko se vakio).
Päätin nyt, että merkkaan sen tummimman saamani viivan mukaan, joka tuli kp17, oviksen kp18 :D sillä nyt mennään ja katotaan miten etenee :) sori pitkä omanapailu!

Ps. Karsea sää täällä Espoossa ainakin. Ei paljoa inspiroi lähtemään lapsen kanssa ulkoilemaan. Hrrr...

No on ollu hiljaista. Itellä ainakin ollut kotona touhua sen verran ettei oo kerennyt kun selaa teän viestit.

Veikkaan kans et Vaiana et oo vaan tikkuun sitä ovista saanut, onko kuitenkin oireet ollut sellaiset et se ois ollu sillon kp18?

Täällä ei ole tapahtunut kerrassaan mitään. Vaikka kaksikin selkeää ovisplussaa sain Sillon mutta nähtääkseen ei silti ovista ole tapahtunut :(

Se on kyllä ihan hyvä että on kiireitä, eikä liiaksi aikaa roikkua täällä kuumeilemassa:rolleyes::grin

No ei oikeastaan ole ollut ihmeempiä oireita. Hirmuinen hormonifinni kyllä ilmestyi kp17. Oon myös (ällövaroitus) tutkinut limoja tällä sormet sisään tekniikalla, kun ei koskaan oikein housuihin asti tule..sen verran vähäistä aina. Tuolloin kp16-18 oli melkoisen kirkasta ja venyvää. Nyt taas tahmeaa. Niistä päättelin. Voi olla että päättelin ihan omiani, mutta eiköhän aika sen näytä :grin

Vaiana, kyllä vaan melkein eläisin limojen perusteella oviksen tulleen. Ensinnäkin, voi olla ettei sulla oo tarpeeksi herkät ovistestit, jotta tulisi plussa. Joillain ei nouse lh kovin korkeaksi, vaikka ovis tapahtuisikin. Luottaisin siis enemmän limoihin. Se myös täsmäisi edellisen kierron pituuden kanssa kivasti :)

Esikko, pöh jos keho vaan yrittää ja yrittää ovista, mut ei saa sitä kunnolla aikaseksi :(

Omaa napaa; täälläkin eilen ilmaantui ovislimoja, vaikkei se mun kohdalla mitään sanokaan, kun ovikset on niin huonolatuisia ollu ainki ennen esikoista. Mut ei auta ku yrittää ja toivoa taas kerran parasta, kunnes pääsee lapsettomuuspolille hakee letroreseptin :)
Kp12

Juu näin minäkin ajattelisin nenna :) näillä tiedoilla/toiveilla nyt mennään ja toivotaan parasta! Voihan se olla, et silloin kun tuurilla tuli se vahva ovisplussa, niin oli joku mega lh-piikki :D kun keho starttasi ittensä käyntiin imetyksen aikana.

Voi, toivon paljon että teillekin nyt tärppäisi! Eikun tallettelemaan ja tosiaan toivotaan parasta ;) onnea yritykseen, jos vaikka yllättäisikin<3

Täällä on myös paleltu tänään, ei tarvinnut ulos lähteä leikkimään, ja koiraparatkin kopissa värjöttelee kylki kyljessä.
Ovisplussatuulia lähettelen täältä muille ketjuun, ja sitten parin viikon päästä uutta plussaa kehiin :)
Miten voikin olla näin hidasta tämän kierron kanssa! Tietääkö joku jotain konsteja, joilla asiaa voisi edesauttaa? Olen niinku pattitilanteessa. Silloin elokuun lopulla oli alustavia ovisoireita, ja sen jälkeen ei toivoakaan mistään. Sitähän se on, aika matelee, kun jotain odottaa! Kun palaan töihin, voisin yrittää käydä akupunktiossa tasoittelemassa hormoneja, mutta siihen nyt on vielä aikaa (3,5 vko). En halua sinne vauvan kanssa mennä säätämään, ei ole kovin rentoa menoa se. Olen imettänyt noin 1 krt / vrk, eli syy kierrottomuuteen ei pitemmän päälle voi olla se.

Vaiana ei mulla ole vielä ollut menkkoja , ainut miksi aloin ovista tikuttaa ku gyne sano ultran aikana että kierto ois käynnistymässä :D
Tosin mulla kans on ollu aina ongelmia oviksen kanssa ja kuopuskin saatiin aluille letrojen avulla vasta :/

Ainiinhän se oli esikko1! Sori oon tälläinen reikäpää, niin ei meinaa muistaa:oops:
Jospa se vaan ottaa kunnolla aikaa nyt käynnistymiseen? On kyllä outoa jos mitään ei tapahdu, vaikka gyne niin sanoi.. toivottavasti nyt pian alkaisi homma toimimaan suuntaan jos toiseen!

Katjusha, sitä se todella on. Piiitkä ja mateleva aika! Enpä kyllä tiedä mitään mikä edesauttaisi kierron alkamisessa :( akupunktio kuulostaisi kyllä hyvältä vaihtoehdolta! Onhan se totta, että se yksikin imetyskerta voi siellä sotkea kiertoa.. tosi mälsää.

Toivon teille niiiin paljon kierron alkamista! Tiedän miten turhauttavaa se on kuumeilla silloin kun mitään ei tapahdu. Ihan omalla tavalla turhauttavaa.
<3 tsemppiä kaikille!

Tänään jomotusta, iiiihan koko ajan pissataa! Täytyy illalla tsekata kn ja limatilanne. Alkanut miettiä jopa endoa, joka voi aiheuttaa tätä oviksen jälkeistä pissatusta. Tai sitten ovulaatio päällä ja se pissattaa :D (viime kierrossa oli siis myös tätä jäätävää pissahätää)
Täytyisi varmaan käydä gynellä.. kun saisi aikaiseksi. Miksi se ajan varaaminenkin on aina niin vaikeaa?

Takaisin